
Iza Mazde je još jedan uspešan kvartal, čime se nastavlja uspešni trend jednog od najbrže rastućih brandova na evropskom tržištu.
Kompanija koja svojim pristupom izaziva konvencije povećala je prodaju u periodu jul – septembar za 19%, u odnosu na isti period prošle godine, isporučivši evropskim kupcima 46.126 automobila. To je Mazdi osiguralo tržišni udeo od 1,51%, što je rast u odnosu na 1,34% u trećem kvartalu prethodne godine - septembarski tržišni udeo Mazde u Evropi bio je 1,66%.
Obzirom na ukupan pad evropskog tržišta od 5%, Mazdin rezultat ima još veći značaj. Prodaja vozila sa Dalekog Istoka raste i na dva najveća evropska tržišta – 20% u Nemačkoj i 11% u Velikoj Britaniji, u odnosu na treći kvartal 2013. Ipak, najveći rast prodaje Mazda beleži u Španiji i Poljskoj gde je zabeležen rast od 95, odnosno 93%. (Danska +74%, Portugal +46%, Irska +35%, Švedska +33%, Finska +21%, Slovenija +18%...).
Posebno popularna u Evropi je Mazda3, čija prodaja u nekim zemljama raste trocifreno - uključujući Dansku, Nemačku, Holandiju, Švedsku i Španiju.
Inače, cela nova gama – generacija SKYACTIV tehnologije, konstruisana je nanovo i uprkos konvencionanom razmišljanju. MazdaCX-5, Mazda6 i Mazda3 su lagani automobili, izuzetno štedljivi, a bez uticaja na performance, bezbednost i patentiranu Mazdinu zabavnu vožnju.
Ovoj porodici će se početkom 2015. pridružiti i potpuno nova Mazda2, a kasnije i još neki novi modeli.
“Ovo je najbolji septembarski rezultat u poslednjih pet godina, povećali smo prodaju u Evropi za 25%. To je izuzetan rezultat, imajući u vidu ukupno negativno kretanje tržišta, rekao je podpredsednik Mazda Motor Europe za prodaju Martijn ten Brink. “Konstantno jaka potražnja kupaca za naše izuzetne proizvode nove generacije stoji iza ovog uspeha, a mi ćemo i dalje naporno raditi da, u što kraćem roku, isporučimo tržištu što više ovih modela.“
Izvor: PR saopštenje / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda