
Najnoviji Volkswagen Passat (B8) praktično nije se ni pojavio, a već ima opoziv.
Zbog, kako kažu u Volkswagenu, greške u softveru koji je upravljao industrijskim robotima, ili nekim od njih, desila se greška u proizvodnji. Radi se o industrijskim robotima za tačkasto zavarivanje. Greška je nađena na 700 vozila do sada.
Izvor: Automotosvijet.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Opaaa.. Folcika postavlja nove standard sto se opoziva tice hahaha :D
Kao sto sam vec nege spomenuo nekad su se kvarila stara vozila, a danas nova. A sad i tek napravljena. Jasan je trend autoindustrije okrenut ka ustedi a na stetu kvaliteta
Ovako ,trend postaje pravilo, i sam šef VW grupacije je izjavio da će njihova vozila biti poput modernih uređaja pametnih telefona, tableta i računara,i bit će pravljeni da budu jednokratno korišteni bez smisla za velikim popravkama...e sada problem nastaje što automobili u sebi imaju veliki broj ugrađenih komponenti vezanih za centralni kompijuter..Znači naši automobili su ustvari obični kompijuteri,jer ako ne radi centralna jednicia ne radi ni motor..otuda masovni kvarovi ,koji se ustvari rješavaju softverski..hmm..ko će ga više znati
@ ilija
Ne bih baš mogao da se složim da greške u tačkastom zavarivanju mogu softverski da se reše.