
Nezavisna organizacija EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) je danas objavila izveštaj o najnovijoj seriji crash testova bezbednosti
U ovoj seriji je učestvovalo 12 vozila, i to Dacia Logan MCV, Ford Mondeo, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport, Lexus NX, Mini Cooper, Opel/Vauxhall Corsa, Porsche Macan, Smart ForFour, Smart ForTwo, Subaru Outback i Volkswagen Passat.
Ford Mondeo, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport, Lexus NX, Porsche Macan, Subaru Outback i Volkswagen Passat su dobili maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, Mini Cooper, Opel/Vauxhall Corsa, Smart ForFour i Smart ForTwo su ocenjeni sa četiri zvezdice, a Dacia Logan MCV sa tri zvezdice.


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više na sajtu Euroncap.com (kliknite na ime automobila za više detalja):
VIDEO:
Logan mcv 3
Fabia III 5
Toliko o tome da je Skoda losa, a i o Daciji je sve receno
Laserb
A gde si ti na ovoj vesti video Skodu??
Lepo ti je 100 puta rečeno, da skodu šalju sa napucanom opremom na test, a kod nas stižu klotare koje su u klasi Dacije.
Tebi se skoda priviđa, očigledno.
Mislim da sve modele šalju sa najjačom opremom na kreš testove..
Ali: Mini coper 4 zvezice-loše,
opel corsa 4 -loše
passat 5 zvezdica ali samo 85 % je siguran vozač
porcshe maccan 88 % zaštita,
za usporedbu Golf 7 ima 94 % zaštitu
a Alfa romeo Giuletta 97 % zaštitu,pa eto vidite sami...
Nego šta briga vozača u Srbiji sigurnost ,on će da vozi i vozi , auta ubice
Ovaj pleh na Daciji se bas lepo savija (nadam se da nije iz Zelezare Smederevo kao sto je nekada bio za Daciju nije dobro za reputaciju sad pred prodaju), tako da se tu bas lepo vidi gde se krije usteda oko kojih se neki ne zamaraju i koji misle da one ne postoje jer se ne vide...
Kad vec covek spominje Skodu, Fabia je bez obzira na napredne bezbednosne sisteme, i na nedostatak istih verovatno kada dodje kod nas, pokazala bolje rezultate zastite putnika i kabine...
@ fanfatal
Druže, svi idu sa full opremom i Škoda i Dačija.
Ja sam video da Škodi Fabiji 3 ne pukne ni staklo šoferke, a na Dačiji se savije pola krova.
Dakle, 3/5 Fabije = Logan
I sada konačno možemo da stavimo tačku na i
Prihvati ili nemoj, sam sa sobom raščisti
Laserb
Ful Fobija je 19000€, ko neki Mercedes, a Ful Dacija je 10 000.
Ova klot troklipnjača u kojoj se ti voziš, je gora od Dacije. To treba da shvatiš. Evo, ti imaš klotaru fabiju, a maštaš o ovim "luksuznim" opcijama.
Sudeći po tvojim komrentarima, Fobija može i u rat, mada se na ulicama jednako lupa kao i jugo.
Dacija je taman na granici potrebnog.
Uzgred, Fobija se bar 3 puta manje proda od Sandera i Logana. Prepoznao je to kupac davno. Osim Srbije, gde se "zamišlja" da je klot fobija, neki VW, ustvari bolji od VW.
Na stranu sve, ali ne bi mogao da pred kućom gledam neotesane obrise Fobije 2.
A ti kad bude dan, razgledaj malo Fobiju na tenene. Počni od krova, pa prednje maske, vrata, a za kraj pogleda prednu šoferšajbnu iznutra i razmisli na šta te to podseća. Na tenkić ili auto.
Mislio sam najpre reći da su 3 zvezdice logana sasvim OK, ali kada videh "boje lutke" ( one silne braon zone čak i pri čeonom sudaru, grudi i noge, a sličan problem i na bočnom ), pade mi pomalo mrak na oči.
Moglo je to ( i trebalo ) bolje da se uradi.
@ moron
Džabe, ko ne želi da vidi, ne vredi mu ni 3D zakrivljeni ekran ultra HD rezolucije.
samo mi nije jasno odkud tolika razlika na loganu MCV i sanderu
sandero je mnogo bolje prosao na testu-a to je prakticno isti auto
http://www.euroncap.com/results/dacia/sandero/517.aspx
Laserb
Na žalost nisi učio (možda i nisi imao gde) da se telo koje se deformiše, apsorbuje enregiju u sebe. Kao amortizer.
Uopšte ovakvi Ncap testovi ne znače mnogo, jesnostavno predstavljaju šaradu kojim se nešto tržišno ocenjuje.
Dokaz ovoga su testovi u Americi, gde Evropski najbolji auti prolaze kao kante - NEZADOVOLJAVAJU !!
A onda imaš fazon, da američki auti ne zadovoljavaju u Evropi.
Zatim imaš, da vozila iz Azije ili Latinske Amerike, ne tretiraju ovakve testove.
Zato Laserb, kad te vozi roditelj, veži pojas, i razmisli malo o Fabiji kao predmetu koji je jako ružno dizjaniran i kao autu sa lošim sklopovima, motoru i sl.
Uopšte me čudi, da ti kao "stručnjak" za dizajn uporno guraš Fabiju, koja ima totalno promašene delove, krov šoferku, masku.... Nije čudo da si prešao na Punta (bar fiktivno u glavi)
@laserb
Druze, ne testiraju se svi sa full opremom, naprotiv, Skoda uglavnom da.Pogledaj rezultate, pa ces da vidis da je fabia testirana sa kojekakvim opcijama, izmedju ostalog sa sistemom za prepoznavanje kriticnih situacija, sto se objasnjava pretpostavkom da ce se najvise kupovati bas tako opremljena(naravno, sam znas da to nece biti slucaj).Objektivni testovi bi trebalo da sadrze testove baznih verzija, zatim srednjih paketa i na kraju full verzija, rezultati kod vecine bi bili potpuno razliciti.Ovako, testovi su prilicno neobjektivni i ostavljaju prostor, gde ljudi sa EURONCAP-a procenjuju koje ce verzije biti najprodavanije.Sta mislis, po kojoj logici su pretpostavili da ce ljudi kod Fabije, na primer kupovati, doplacivati za taj bezbednosni sistem, a da na primer kod nekih drugih neki napredni sistemi koje nude kao opciju kao i Skoda i koji donose bodove nece biti kupovani?Ja ne vidim bas jasan kriterijum.
sasa
Sandero je klasični automobil i jednak je po zaštiti većini u klasi.
MCV je veliko vozilo, relativno lagano, sa velikim rasponima. To jeste to je produženo postojeće vozilo, kao Rumster kod Skode. Takva vozila moraju da prođu lošije na ovakvim testovima, jer su strukturalno slabija. Jedino, što laserb to ne shvata.
Nisam generalno mislio ništa loše za logana MCV-a, mada sam za čeoni udar očekivao više (tj. manje braon boje na testnoj lutki). Čak sam pri bočnom udaru veoma prijatno iznenadjen oblikom naduvanog bočnog air bag-a, jer se digao do zone glave (kao da je vazdušna zavesa).
moron
Cela stvar sa lutkama i bojama je fikcija, koja se sigurno u praksi ne ostvaruje. Čak u većini slučajeva može da buse obrnuta. Danas se auti konstruišu samo za Ncap, i to u dve udarne talčke. Prikaz cele besmislenosti je američki test, koji zvrdi da jedan BMW ili Merc ima očajnu zaštitu.
Ne kažem da je Ncap suvišan, ali ovo što rade zadnjih par godina nema veze sa životom.
BOBO je u pravu vezano za skodu (u par opcija radi NCAP testa ubacis sistem prevencije od sudara i dobijes 5 zvezdica). Bas me zanima da li bi pre vozio Minija i Corsu ili Fabiu i u cemu bih se bolje osecao,ili ko ima bezbednije vozne karakteistike. Po komentarima nekih ispada bolje da se kupi stara Corsa jer ima 5 zvezdica umesto nove (ha, ha, ha). Dacia i Skoda su socialni automobili koji u kriznim vremenima prolaze kod kupaca koji ne mogu da priuste bolje. Originali su originali!