
Dok se čeka na potpuno novi model, aktuelna generacija Mitsubishijevog odavno legendarnog modela Pajero (na nekim tržištima i kao Shogun/Montero) je pre nekoliko meseci prošla kroz manju restilizaciju.

Sada je japanski proizvođač saopštio da je proizvedeno 3 miliona vozila sa Pajero nazivom, a treba podsetiti da se prva generacija pojavila 1982. godine. Sledeća generacija je predstavljena 1991. godine, a 1999. godine i treća. Aktuelna, četvrta generacija je premijeru imala 2006. godine, ali je nakon toga doživale nekoliko modernizacija, poslednju pre nekoliko meseci.
Pajero facelift je zvanično promovisan u Japanu u julu ove godine, a zatim je u avgustu na sajmu automobila u Moskvi prikazana i evropska varijanta.
Najznačajnije vizuelne promene se tiču izmenjenih branika, prednje maske, svetala i alu točkova novog dizajna (od 17 inča), kao i novog poklopca rezervnog točka. Manje doterivanje je doživela i unutrašnjost (uz poboljšanu zvučnu izolaciju), a proširena je i paleta boja.

Sem dobro poznatih verzija standardnog Pajera sa 3 i 5 vrata, Mitsubishi je u ponudi imao (neke još uvek ima) nekoliko modela sa Pajero imenom, kao što su Pajero Pinin i Pajero Sport, a u Japanu Pajero Junior i Pajero Mini.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Neću nikada zaboraviti snežnu scenu sa Durmitora, pre par godina, na starom putu od Žabljaka ka Boanu. U mećavi u koloni uzbrdo idu pajero (Vlade Crne Gore), policijska lada niva i ja u kratkoj vitari ("mala kola" davno ostala zaglavljena). Taj pajero sam ima veću masu nego vitara i niva zajedno.
I baš zato najpre se uglavio pajero (bilo ih previše da bi svi prešli u ladu), posle par km je stala lada niva. A ja kao "zamoljena budala" hteo (morao) da im pomognem, zakačio ih sajlom, i odmah sam se "ukopao".
Ostali smo tu celi prokleti dan ukopani i zavejani ...
Tek, velika masa terenca zna da bude veoma velika slabost na odredjenim "podlogama".