
Škoda je u fabrici Mlada Boleslav u Češkoj i zvanično počela sa serijskom proizvodnjom nove, treće generacije karavanske Fabije Combi koja je premijeru imala početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.

Tržišno lansiranje se najavljuje za sledeći mesec, a u martu će početi isporuke i verzije sa volanom na desnoj strani.

Nova Fabia Combi ima zapreminu prtljažnika od 530 litara (dosadašnji model raspolaže sa 505 litara), odnosno 1395 litara sa oborenim zadnjim sedištima.


Automobil je 10 mm duži, 90 mm širi i 33 mm niži u odnosu na dosadašnju Fabiju Combi, a u gami motora će se naći benzinski i dizel motori sa snagom do 110KS.

Sledeće godine će se pojaviti i ekonomičnija Geeen Line verzija dizelaša sa 75KS, koja će imati i sistem regeneracije kočione sile i start/stop sistem (prosečna potrošnja goriva iznosi 3,1 l/100 km, a emisija CO2 je 82 grama po km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ova fobija sa slike ima da košta bar 20.000. Sve same opcije su prikazane
Ma preslatka, samo mi nije jasno zasto se i ova ne zove Spaceback, to je Skodina oznaka za karavane, zar ne?
Laserb
pa i tipo (Marengo) i Stilo postoje u karavan verzijama, kakve sad to veze ima?
Majko rodjena, pa fobija karavan 1.4 TDI sa manuelnim penjačem u Nemačkoj bez ikakvih opcionala "prebacuje" u STYLE paketu i preko 20.000 eura.
Pa, ja sam onda debelo pogrešio. Jer, čak i uz uvažavanje odnosa cena kod nas i u Nemačkoj, ima ova fabija sa slike ( sa prikazanim opcijama ) da kod nas bude značajno preko 20.000.
Energy je bio sve u pravu oko cena i opreme škode ...
Trenutna cena aktuelne fabije 2 u najslabijoj opciji sa 60ks, je oko 8500€. Toliko i vredi, ali u jačem paketu sa motorom od 70ks.
Toliko i ni evra više.
Toliko treba da košta i naslednica. A njena cena će biti viša, bar 50% od te vrednosti.
Tako da kupovina nove fabije je čista utopija, pored mnogo boljih vozila na tržištu za manje novce.
Ovako kad covek procita 530 litara rekao bi da je to podjednako kao kod karavana D-segmenta, medjutim... do te brojke se dolazi kao i uvek racunanjem svih pregradica, ali i prostora ispod nivoa gepeka, koji vrlo cesto ne moze da se iskoristi podjednako kao prostor iznad, ali to su male igre proizvodjaca... mada u svakom slucaju impresivno i za pohvalu.
@moron
To je danak delova sa MQB platforme, laksih legura, i onih bezbednosnih sistema koji su zasluzni za njenih 5 zvezdica...
Orlo
Svejedno je previše. U SREDNJEM paketu sa 90 ks fobija karavan u DE košta 16.420 (17.520 u najvišem), a kod nas klio karavan sa 90 ks u NAJVIŠEM paketu košta 14.190.
Pa, ta fobija će kod nas skuplja da bude od klija!
To je (meni) van zdravoga razuma.
@moron
Slazem se, cak kada sam procitao u magazinu, AutoExpress, u kome je bio uporedni test sa Polom i Corsom, bas su na pocetku napisali da Fabia osim nekih inovacija, donosi i vise cene i da cak kosta vise nego npr Ibiza ili Corsa (kao drugi najprodavaniji auto u klasi u UK), pa sam bio sam iznenadjen s obzirom na imidz koji ima Skoda...
Mislim da bi ipak trebalo sacekati januar i videti kako ce nasi uvoznici formirati cene...