home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mnogi, posebno u SAD, jedva su čekali dolazak Chevrolet Corvettea Z06 sa 650 ks. Konačno, taj „radosni“ dan je došao, a 6,2 litarska kompresorska V8 „zver“ je zarežala. Automobil je isporučen, a posle 1.500 km je mašina „riknula“.

Na Corvette forumu, vlasnik pod pseudonimom „Lawdogg149“ piše šta se desilo: „Nakon što sam usporio sa 50 km na čas, pritisnuo sam gas i nakratko prilikom šaltanja ušao u crveno i „bum“, motor je prolupao. Zaustavio sam se i podigao haubu, mogao sam da čujem glasno lupanje iz šestog cilindra uz trenje „metal o metal“ koje je dolazilo negde iz kompresora.“

Nakon odlaska u servis, potvršđene su slutnje. Ventilski razvod na šestom cilindru je otkazao. GM je zatražio da se motor vrati na temeljnu analizu. Dobre vesti za nesrećnog vlasnika su da će kompanija pokriti troškove zamene motora pod garancijom. Brojka je 24.000 dolara.

Dve glavne teorije u vezi s tim šta se desilo uključuju grešku prilikom proizvodnje (što može da objasni GM-ovu želju da se motor vrati) ili grešku Lawdogga. Naime, moguće je da je vozač slučajno umesto u treći stepen ubacio u prvi.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 1569



Komentari

Nisam se mnogo druzio sa ovim savremenim menjacima ali mislim da nije moguce da automatski menjac vratite u brzinu koju on ne moze da prihvati vec automatski prebacuje u vecu, jer ne verujem da se ovo cudo proizvodi sa mauelnim menjacem...

Autor RS 02 Jan 2015, 17:42

Aha, da, mora da je njegova greska sto je usao u prvi stepen???

1. Postoji ogranicenje obrtaja upravo zbog ovakvih slucajeva.
2. Na mnogim kolima ne mozes uopste da pokusas da ubacis u prvu ili rikverc kad se kreces.

Autor Fordovac 02 Jan 2015, 17:49

Ako zeli snazan, pouzdan i brza automobil, gospodin Lawdogg treba da kupi nemacki automobil. U protivnom, vozice ovog jadnika kao po jajima jer vise nece smeti pritiskati gas.

Autor vojvoda 02 Jan 2015, 19:57

vojvoda

Ako je tebi nemacki auto najbolji onda mi je sve jasno u vezi tvog poznavanja autoindustrije.

Autor bk 02 Jan 2015, 21:10

@vojvoda,
da je kupio nemacki auto, evo kako bi prosao
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/03/14/porsche-do-daljnjeg-obustavlja-isporuku-modela-911-gt3

Autor mile antena 02 Jan 2015, 21:37

Vojvoda,
Tvoju rečenicu samo zameni za italijanski ili engleski (ukoliko je u pitanju sporstki auto). :)

PS
Da li stvarno smatraš da USA ne mogu da naprave bolji automobil od bilo koga? Voleo ih ili ne (nisam ni ja neki "zapadofil"), super sila kojoj niko ne može da primiriše.
Ljudi prave Boeing, imaju najjači svemirski program, telekomunikacije...
Jednostavno im nije u interesu, imaju polja u kojima suvereno dominiraju i više im ne treba.
Nemci = automobili
Japan = tehnologija/elektronika
USA = Sve ostalo
pozz

Autor Raziel 02 Jan 2015, 22:34

@mile
U tome je fora! Sto su pri primecenom opozvali sve. Zasto to nije uradjeno sa Corvette? Desi se greska kao i Porseu ali Porse sam to ispravlja. Ali eno Turbo S nema nikakvih problema, a bio je klip gde je covek uzaspotno cimao Launch Control 50 puta i auto nikakvih problema nije imao + je non stop imao istu snagu, trakciju, sve. Ovaj pri manjem cimanju crce...Zato je i jeftiniji koliko je jeftiniji, lakse crkne i + nema opoziva ako se nesto utvrdi :)

Autor dusan 03 Jan 2015, 01:38

Ovde nema uopste kljucnih informacija.
Moguce ovo , moguce ono.
Ne zna se je li automatik ili manual.
Ako ga je nasvirao u crveno i jos umesto da ubaci u visi ubacio u nizi stepen...
Ova Z06 je vrh !

Autor Pit 03 Jan 2015, 02:07

P.S. U svakom slucaju, boli ga cosak, resice mu sve, korektno i od njih.
Pre bi uzeo ovu Korvetu nego Vajpera.

Autor Pit 03 Jan 2015, 02:23

Amerimnci ne znaju da naprave automobil, ali zato odlicno znaju da proizvedu rat.
Napraviti automnobil sa zapreminom motora kao olimijski bazen, zna svaka baba.

Englezi vec odavno nemaju autohtonog proizvodjuaca automobila. Ono sto na nesto lici u vlasnistvu je Nemaca.
Slicna sudbina uskoro ceka i Italijane. :D

Autor vojvoda 03 Jan 2015, 20:29

@vojvoda,
kad zna svaka baba da napravi auto kao sto je corvette - neka lepo naprave. ja nesto sumnjam da bi se ijedna kompanija na ovom svetu zalila da ima tako uspesan automobil u svojoj ponudi ...
jos mi je jedna stvar zanimljiva - ljubitelj nemacke nesto kritikuje druge za ratove

Autor mile antena 04 Jan 2015, 07:17

Vojvoda,
Po tebi Aston Martin i McLaren ni na šta ne liče? :-)
To što su neki u njihovom vlasništvu ne znači ništa, a i pitanje dokle će biti.
I Zlatan je "Šveđanin". ;)

Italijane zasigurno ne čeka takva sudbina, a i ne daj Bože da padnu pod njihove ruke i da vidimo Ferrari dizel i slično.

Neverovatno mi je da danas u doba interneta ima ljudi koji smatraju da je npr. Lambo nemački proizvod. Ispada da su nemci pravili Diablo, Miuru, Countach... :-)

Isto tako i za RR/Bentley, kompanije koje postoje 100g a u vlasništvu su nemaca 15-ak

Mile Antena,
+100 za zaključak.
Pozdrav

Autor Raziel 06 Jan 2015, 00:09

@mile antena
Poslednja recenica +++
@Raziel
Lambo je zivnuo i postao standardan i mocan od kako je pod Audijem. Kakve su oni koncepte imali pre preuzimanja od strane Audija, ccc. Ono da ih je uzeo neko drugi i ulozio i da su izbacili, ne bi izdrzali jos dugo. Sreca ovi preuzeli, pocepali one papire i radili drugo. Kazes u Ferariju bi videli dizel, ne bi...Gde je dizel u Lamborghini modelima? Pod nemcima su vec 16 godina. Tamo ti se sve pita nemac, direktor je nemac. Audi ulaze lovu, V10 motor koji je dobio Gallardo kada se pojavio je radjen u Quattro odeljenju. Bio je to Lambo motor, ali zastareo. Ovi ga doradili, odradili i taj motor su furali i furaju i dalje. Aston Martin i McLaren su lepi automobili, ali Aston Martin mnogo toga ima losije i zastarelije od konkurenata. Njima je potrebna finansijska inekcija. Eto jaguar kako je zivnuo posle inekcije. Kazu 'indijac', a indijci samo ulozili lovu, i dalje dizajniraju i rade britanci. Pogledaj sada XF, XJ, F Type koji je fenomenalan. Pogledaj neki test recimo nova 911 vs Aston Martin da vidis koliko je tehnoloski i u svemu 911 ispred. Verujem da imaju inzenjere, strucnjake, ali je potrebna finansija za realizaciju. Eto Maserati nije upao u ruke nemaca, ali je dobio dizela. To sto mislite da bi Ferrari dobio dizel kada bi upao u ruke nemaca mislite zbog Porsea...Porse je ubacio dizel dok jos nije upao totalno u ruke VW-a zato sto je morao...Posle vise bacenih milijardi eura na sporove sa VW-om oni su morali da se izvlace iz ogromnih finansijskih problema. Da nisu jadni pokusavali da progutaju VW, nego da je lepo njih VW progutao jos ranije mozda ne bi smo videli danas Kajena. Ko zna...

Autor dusan 06 Jan 2015, 00:37