
Sve više kupaca, posebnu pažnju prilikom izbora automobila posvećuju veličini i praktičnosti prtljažnika. Suvoparne brojke na papiru nekada nam ne govore puno toga, i zato su u Hondi Srbija na zanimljiv način pokazali koliko je praktičan prtljažnik modela Honda Civic.
Podsetimo, prtljažnik u Hondi Civic meri zapreminu od 480 litara. Međutim, često nam brojke o zapremini ne reflektuju realnu sliku o veličini realnoj upotrebljivosti prtljažnog prostora, a na fotografijama uglavnom vidimo prazan prtljažni prostor. Kako bi se uverili koliki je "gepek" Honde Civic, u kompaniji Delta Automoto su doši na zanimljivu ideju.

U prtljažnik su smestili mašinu za pranje veša. Da, pravu, veliku "veš mašinu", koja je stala bez potrebe za obaranjem naslona zadnjih sedišta. Istina, kod Honde Civic je ivica prtljažnika visoka, pa prtljag motate najpre podignuti visoko, a zatim spustiti u prtljažni prostor.
Ono što je još zanimljivije, jeste činjenica da ovaj neobičan "eksperiment" nije urađen na karavnskoj karoserijskoj verziji modela Civic, već na klasičnom hatchback-u. Možemo samo zamisliti šta sve može da stane u novi Civic Tourer, čija zapremina prtljažnika sa ravnom ivicom utovarnog prostora iznosi 624 litra.
Izvor: Automagazin.rs
Zaista sam razmisljao da li je racionalnije kupiti auto B klase sa gepekom oko 300 litara koji je vecini prosecnih srpskih porodica dovoljno veliki, a onda po potrebi koristiti kofer na krovu sa slicnom zapreminom. Gepek u loganu mi je redovno bio prazan, pa sandera koji je znacajno kraci auto smatram upotrebljivijim autom i zbog prevoza ves masine.
Zanimljivo bi bilo videti kakao ce dva bicikla 28" sa svom opremom postaviti u prtljaznik ove Honde, sto na primer u Golfa stane bez problema.
Za razliku od biciklova, mala je verovatnoca da ce neko u Civicu ceo dan vozati ves masinu.
Voleo bih videti kakav je to golf u koji stanu "dva bicikla 28" sa svom opremom".
Ne mora biti golf, bilo koji automobil, da odmah napustim sistem "krovnih" i "dupe" nosača za bajs.
@moron
Golf karavan sa oborenim svim sedistima.
A sto se tice slike sa gore, nesto mi ne deluje obecavajuce da se prtljaznik moze zatvoriti.
Fordovac
Ako u potrebnoj meri rastaviš MTB, u svaki karavan će ti stati najmane dva bicikla ( imaš sada u ponudi i specijalne Thule kofere za bicikle, da ih nosiš "na avion" i sl. ).
Cilj je povesti i SVE putnike i SVE bicikle, a ako ćeš da obaraš zadnja sedišta radi prevoza bajseva, onda možeš i da uzmeš bilo koji "dvosed", pa i Zastava Yugo Poly ( a ne golfa sa oborenim sedištima ).
U tom smislu, golf karavan je za tu svrhu pogodan kao i bilo koji drugi automobil.
Koga briga za bicikl, ali ako cemo vec o tome:
Na golfu sa linka je oboreno celo zadnje sediste, tako da mogu da stanu samo bicikli i nista vise(i to rastureni na delove - tako mogu u svaki auto, pa i Civic).
Honda Civik ima specijalna zadnja sedista za takve prilike, gde se dize sedalni deo i tako se dobija visok tovarni prostor od poda do plafona, a gepek ostaje slobodan za ostale stvari.
http://s2.photobucket.com/user/Johnclimber/media/DSCF0084.jpg.html
Postavite link da vidimo kako 2 konmada 28" bicikla kompletno i komotno, bez guzvanja stanu u prtljaznik automobila u C segmentu koji nije karavan.
vojvoda
Ja zaista poštujem entuzijazam koji je uložen da bi se ona dva rastavljena MTB-a spakovala u onaj golf ( i da bi se napravio onaj "sistem"), ali iskreno preporučujem zadnji nosač Thule Clip On 9103/9104. Košta 100 eura, lako se montira (za najviše minut) i demontira (staje i u gepek), zadnja vrata mogu sa njim da se "otvaraju"/"zatvaraju", bicikli se montiraju za najviše 30 sec (po komadu), možeš bez problema (i) sa biciklima na dupetu da ideš i 150 km/h (a i da ti i ne raste potrošnja), a u kolima ćeš i dalje imati isti broj mesta za putnike.