home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je novu generaciju modela Espace predstavio prošle godine, na poslednjem sajmu automobila u Parizu, dok će njegova prodaja startovati na proleće 2015.

U međuvremenu su objavljene i cene za francusko tržište, gde će ovaj model koštati od 34.200 do 46.300 evra.

Kupcima će na raspolaganju biti dCi dizelaši sa 130KS i 160KS, kao i TCe benzinac sa 200KS, dok su paketi opreme nazvani Life, Zen, Intens i Initiale Paris.

U zavisnosti od verzije biće ponuđeni manuelni šestostepeni menjač, kao i EDC menjač sa dvostrukim kvačilom (sa 6 i 7 stepeni).

Ovde treba pomenuti da će sve verzije moći da se opciono dobiju i sa sedam sedišta, što će u Francuskoj koštati dodatnih 1.500 evra.

Poznate su i cene za Nemačku, gde novi Espace košta od 33.550 do 46.200 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1440



Komentari

Pošto sada već stari Grand Espace kod nas startuje sa preko 32.000, mislim da ovaj novi nije dramatično skuplji.

Autor moron 08 Jan 2015, 11:23

@moron
I od opreme ima lepih detalja ta osnovna verzija: R-link sa velikim ekranom (kao onaj sa promo materijala), panoramski krov (doduse manji), 18" alu felne, LED farove i sl...

Autor Orlo 08 Jan 2015, 12:39

Sad mi bas nije jasno, posto ovo nije ista klasa kao prthodna generacija.
Ovo ej krosover.

Kome treba prostora, ima bolje konkurente u vidu mercedes V klase.

S druge strane, ovo se sigurno ponasa bolje od jednog kombija, ali ne verujem da je bolji od BMW 2AT koji kosta manje u maksimalnoj opremi, a isto ima 7 sedista. Isto vazi i za C4 Pikaso.

Sve u svemu dopada mi se jednako kao Pikaso, a deluje prostranije, mada otvor gepeka deluej relativno malo u poredjenju sa prethodnom generacijom.

Autor Fordovac 08 Jan 2015, 13:53

Orlo
Touch screen nije bilo kakvo čudo, a još manje doprinos bezbednosti. Moda nesporno jeste, a i način uštede proizvodjača. Da izgleda lepo - izgleda.
I LED farove odavno imaju i neka vozila niže klase, kao što je panoramu serijski imao i svaki stari 307/308 SW.
Prosto, oprema Espace-a je prilagodjena vremenu i okruženju, ali ne mislim da je nešto avangardna.
Doduše, tu cenu 3. reda sedišta bih nazvao "avangardnom" :)
Ali, da mi je žao što cena ovog vozila prevazilazi ono što bih za sledeće vozilo dao, žao mi je, pa može bazno da ima i gume od 28" :)

Autor moron 08 Jan 2015, 14:02

@moron
Ne naravno, iako sam za inovacije i dalje smatram da je touch screen za neke stvari promasaj (tipa podesavanje klime), i vise sam za staro dobro dugme ili okretaj tastera nego za ravnu povrsinu gde nemas povratnu informaciju kada stisnes... dok ti udjes u pet podmenija i dok podesis, auto je presao mnogo metara bez nadzora a to nikako nije bezbedno... a vidim da novinari to cesto forsiraju kao revoluciju i kao nesto neophodno i da ko to nema on je "out", i proizvodjaci na zalost zbog dobre ocene na nekom testu, to postuju i prate... valjda zato napreduju bezbednosni sistemi...

To sam rekao misleci da nije klot u toj osnovnoj verziji (jer konkurencija zna da bude - Alhambra, Sharan), mada za tockove si skroz u pravu... ovo kupuje porodican covek, kome ce cena zimskih 18" znatno uticati na kucni budzet pa cak i na Zapadu... ali opet evidentno je da je bitno (na zalost) samo da li nesto lepo izgleda, funkcionalnost se zapostavlja cesto a to vidim da ljudi usvajaju kao nesto normalno... o onom "jadniku" sa 20" felnama u najvisem nivou opreme ne bih ni trosio reci...

Autor Orlo 08 Jan 2015, 14:34

Fordovac
BMW 2 AT ne treba porediti sa ovim. Taj BMW ima Wb 267, tj. skoro kao BMW serije 1 (mislim da je samo 1 cm razlike, a "jedinica" je pojam teskobe), Espace ima 288 cm (3 cm više nego sadašnji-stari S-max ili Galaxy), Espace je duži oko pola metra od 2AT, 2 AT ima gepek nedostojan klase u koju bi da ga guraju (samo 468, naš 500 L Living i do 638 litara). I ako postoji BMW 2 AT sa 7 sedišta, baš bih voleo to da vidim :) Taj "premium komfor".
Espace je pojam MPV-a. A BMW 2 AT ne znam šta je, ali, nesporno, može da prodje kao uspešan HB. I ništa više.

Autor moron 08 Jan 2015, 14:38

Može reći ko šta oće ali ovo je i dalje monovolumen unatoč njihovim pričama.

Autor N.N. 08 Jan 2015, 16:21

Postoji sa sedam sedista. Duzi je, bas kao i C4 Picasso Grand.

Potpuno sam zaboravio na Sharana. Da, Saran je pravi MPV! I odlican enterijer. Ali, ovo deluje atraktivnije.

Mozda ce novi S max biti normalniji sto se tice cene. Zaista guraju premijum sa ovim Espace-om, zato sam i spomenuo BMW, iako je on nesto manje vozilo.

Autor Fordovac 08 Jan 2015, 16:39

zaboravljate, da su francuske cene par hiljada eura više nego na "našim prostorima"... bar kod Citroena je tako (oko 3k)

Autor drugmirko 08 Jan 2015, 18:28

@Fordovac
BMW 2AT sa 7 sedista nije ni predstavljen javnosti, jer je jos uvek u fazi testiranja.

Autor Orlo 08 Jan 2015, 18:35