home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dunlop Future Racecar

13 Jan 2015 - 17:36 Vesti Link

Dunlop, jedan od vodećih svetskih proizvođača pneumatika visokih i vrhunskih performansi, prilikom svoje 125. godišnjice rekao je da se neće osvrtati samo nazad, na svoju baštinu na području automobilskih trka i drumske vožnje, nego će u toj jubilarnoj godini pogledati i napred, šta želi da postigne u sledećih 125 godina.

Izumitelj pneumatika i vodeći svetski dobavljač pneumatika za motocikle je u poslednje vreme deo svoje pažnje preusmerio u iskorišćenje goriva i alternativne izvore energije na dosta interesantnim područjima – na trkačkoj stazi i na putu.

Mada Dunlop već više godina razvija tehnologije za hibridna i električna vozila i vozila na alternativna goriva, u odeljenju za moto sport u zadnje vreme su znatno ubrzane te aktivnosti odkad je zvanično objavljeno da će Dunlop biti dobavljač pneumatika za GreenGT H2, prvi trkački automobil sa pogonom na tečne ćelije vodonika na trkama u Le Manu. Pomenutom objavom Dunlop se intenzivno latio razvoja specifičnog programa pneumatika kojim će snabdevati buduće generacije trkačkih automobila sa pogonom na električnu struju i tečne ćelije vodonika.

Rezultat najave od pre godinu i više pojavio se ovih dana,  Dunlop je napravio koncept trkačkog automobila budućnosti: Dunlop Future Racecar. Cilj ovog projekta je da se značajno poboljša efikasnost trkačkih automobila. Dunlop je u svojoj laboratoriji razvio koncept trkačkog automobila budućnosti koji je jednostavno nazvan Dunlop Future Racecar. Dizajn ove studije izuzetno je elegantan i atraktivan. Dunlop je ovom studijom hteo da pokaže kako značajno bolje može da se iskoristi snaga današnjih trkačkih bolida, kao i da se značajno poboljša njihova efikasnost.

Dizajn ovog Dunlop koncepta osmislio je renomirani dizajner Sergio Rinland koji je na vrlo uspešan način objedinio dizajn bolida Formule 1 i bolida maratonskih trka Le Mans serije. Karoserija je prilagodljiva i može da poprima različite oblike tokom trke, a posebno se ističe sistem povraćaja energije koji čak 100 odsto energije kočenja ponovo može da koristiti za vožnju.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 560



Komentari