home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Francuski proizvođač automobila Pežo Sitroen ostvario je prošle godine rast prodaje nakon tri godine pada, zahvaljujući uspešnim rezultatima u Kini, koja je prestigla Francusku i postala najveće tržište za kompaniju.

Drugi po veličini evropski proizvođač vozila prodao je u 2014. 734.000 automobila u Kini, 31,9 odsto više nego u 2013, uvećavši svoj udeo na kineskom automobilskom tržištu na 4,4 odsto, prenosi agencija Frans pres.

Globalna prodaja francuske kompanije istovremeno je porasla 4,3 odsto na 2,9 miliona vozila.

U Kini je prodaja vozila marke „pežo“ skočila 43,1 odsto na 386.565 automobila, od čega su trećinu činili terenci. Pežo je u Kini u 2014. otvorio 100 novih prodavnica vozila.

Kompanija je u Francuskoj prošle godine prodala 637.682 vozila, a u celoj Evropi prodaja je porasla 8,1 odsto na 1,8 miliona vozila.

U Rusiji i Brazilu, uslovi poslovanja bili su teži, dodaje Pežo Sitroen, prenose agencije.

Firma je u 2013. imala neto gubitak od 2,32 milijarde evra, u odnosu na manjak od 5,01 milijarde iz prethodne godine.

Podaci za 2014. još nisu izračunati.

Izvor: Capital.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 635



Komentari