home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi čovek Mercedes AMG-a Tobias Moers je nagovestio mogućnost da bi u kompaniji mogli da pripreme direktnog rivala Porscheu 918 Spyder.

Moers je to nagovestio u izjavi za američke medije na sajmu automobila u Detroitu, nakon što je upitan da li AMG ima u planu rivala Porscheu 918 Spyder, LaFerrariju i McLarenu P1. Ipak, on nije otkrio nikakve detalje o tom automobilu koji bi pisanju američkog Motor Trenda najverovatnije trebalo da dobije gullwing vrata.

Ako se sadašnje nezvanične informacije pokažu kao tačne, ovaj AMG sa 4x4 pogonom bi mogao da ima twin-turbo 4.0L V8 benzinac sa 700KS i par elektromotora, pa bi kombinovana snaga trebalo da iznosi više od 1000KS.

Ako automobil i dobije zeleno svetlo, u prodaji će se najverovatnije pojaviti pred kraj ove decenije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1455



Komentari

Opa Djurdjo !
E o tome sam pricao da bi Mecka trebala da uradi, posebno da iskoristi povoljnu klimu u F1.
Bravo Meco !

Autor MB 19 Jan 2015, 02:15

Dobre šale nikad dosta ;)

Autor Đorđe 19 Jan 2015, 02:16

Nadam se da ce se neko u Daimleru dozvati pameti pa iskoristiti CLK-GTR kao bazu za ovaj projekat. Samo da ne bude jos jedan nosonja!

Autor Optimus Prime 19 Jan 2015, 09:28

Kad smo kod sale, vec znamo i kako bi taj auto izgledao....kao ovo gore na slici, samo malo duza hauba:)))

Autor toma 19 Jan 2015, 10:14

Bilo bi zanimljivo.

Autor IlijaGrahovac 19 Jan 2015, 11:40

Šala je da će bmw napraviti ss, a Mečka kao što vidimo razmišlja o superhibridu u vidu pomenutog trojca gore.

Autor MB 19 Jan 2015, 12:43

agera i huayra su za ove sve izmisli svijet,,,,

Autor strongman 19 Jan 2015, 13:18

Agera R

Autor NemanjaBB 19 Jan 2015, 16:13

Samo napred,odlican potez i naslednik legendarnog CLK GTR-a.
http://wot.motortrend.com/1501_is_amg_working_on_a_918_fighting_hybrid_hypercar.html

Autor AMG 19 Jan 2015, 16:28

Taman do 2020. ce mozda 'Meca' biti na ovom nivou, a gde li ce ovi biti onda do 2020-te? :)
@strongman
Huayra nije ni u kakvom pogledu ispred nekog od ovih, a Agera R zbog svoje snage postize vece brzine, ali bi je na stazi razbili sva tri.

Autor dusan 19 Jan 2015, 16:39

dusan
Ali Porse neće nikad biti na nivou S klase. :)
Što ne kažeš sad Audi i bmw što mogu samo da maštaju o ovako nečem.
Nećeš da pohvališ Mečku, hejt !

Autor MB 19 Jan 2015, 17:31

@MB
Ko uopste pominje ovde Audi i Bmw? Uopste nisu tema oni ovde.
I kako da pohvalim nesto sto ce stici 2020-te, da bi bio konkurent nekima koji postoje od 2014?

Autor dusan 19 Jan 2015, 17:55

Ovi iz Mercedesa se razmecu izjavama i budu smesni po malo. 'Ej znate sta cemo 2020-te da uradimo? Automobil kao 918!', aj sto ko zna da li mogu da urade nesto tako, nego i to do koje godine.
Zasto lepo ne prave S klase Majbah i budu tu i cute, neka gledaju kako drugi majstori tog posla rade.

Autor dusan 19 Jan 2015, 17:59

dusan
Pa naravno da ih niko ne pominje kad oni mogu o ovome samo da mastaju.
I 2222-e.
Ipak je Mercedes brend iznad njih, daleko.
Sto se vidi i po ovome izmedju ostalog i brojnih sportista.
To sto ti zelis hejterski da gledas, to je tvoje pravo, a jedes se u sebi. :)
Svi ovi su razvijali nekoliko godina.
Tako da i MB ako odluci, treba mu vreme dok odradi tako nesto.
Spominje se 1000ks, vise od LFR a kamoli 918.
Dakle nije uopste stvar tako kako ti hejterski zelis da postavis, vec ovako kako sam objasnio.
Sama cinjenica da mocni Mercedes moze ovako nesto da uradi, je nedosanjani san za inferiorne "konkurente" koji ne mogu da sklepaju jedan ss.
MB se trenutno skoncetrisao na isplative automobile, a ovo je slag na tortu, nokaut za sve MB hejtere. :)))
Nece moci da spavaju MB hejteri, jedu se iznutra. :)
Mecka razvaljuje.

Autor MB 19 Jan 2015, 18:33

http://www.worldcarfans.com/115011887464/amg-hints-at-porsche-918-spyder-rival

Zbog ovoga MB hejteri oce da riknu. :)
Tacno ce srcka da ih strefi. :)
Ne samo sto i P1 i LFR jaci i laksi od 918, sada ce i Mecka da ih osuri. :)

Autor MB 19 Jan 2015, 18:41

dusan
Nadam se da posle ove teme mi neces vise postavljati pitanja zasto ti ne odgovaram na pitanja.
Evo zasto, ova tema daje odgovor na to pitanje.
Mada razumem te, kad jak brend ulazi u sesnesterac, nije lako. :)
Strah ti se vec uvukao, a nije jos ni zeleno svetlo dato za proizvodnju. :)
Sama pomisao da MB razmislja o ovako necem, je nocna mora za MB hejtere.
I treba.
Jer bmw i Audi mogu samo da mastaju o ovome, dok mocni Mercedes, moze sta pozeli.
"BMW zaradjuje toliko i toliko, bla bla" a ne mogu jedan ss auto da izbace.
Audi jedino uzme Lamba i okaci svoj znak.
A Mecka, pa Mecka moze sta hoce, rastura, kako u F1, tako i ovde.
Moze joj se.
Znam zasto se u stvari Duka tacno nervira.
Zato sto ce mu voljeni brend otici iza Mercedesa, bice najslabiji u segmentu.
Mecka 1 000 ks, LFR i P1 jaci, a 918 najslabiji.
Zato se ne raduje, naprotiv, jede se.

Autor MB 19 Jan 2015, 18:57

Koliko samo zastarelo 918 Spyder izgleda sada u poređenju sa novim Fordom GT. Smešno. A 918 Spyder inače uživo izgleda sjajno, pa mogu samo da zamislim kakav je tek onda uživo Ford GT.

Autor MV 19 Jan 2015, 19:35

http://www.carbuzz.com/news/2015/1/19/Is-Mercedes-AMG-Developing-A-Porsche-918-Spyder-Supercar-Rival-7724913/

Mercedes je razapeo luk, sad strelu maze otrovom. :)))

MV
Prednji deo 918 da, ali zadnji ne.

Autor MB 19 Jan 2015, 20:22

MB
da me strefi srcka sto je neki novinar napisao da ce Mercedes da ko zna kad da posle 911 iskopira jos jednog porschea? Evo, strefilo me....nisam ziv...odjavljujem se...ahhh...uhhh...ghkljjcc

Autor toma 19 Jan 2015, 20:24

MB spremio grom iz vedra neba. :)
Duka
Mercedesu nece otpadati zadnja osovina, kao na 918, nece imati one silne greske i biti felerican.
A i 918 su doradjivali, zbog konkurencije, kasnio je...
Al oper, u servis !
Kao 911 GT3, "ne vozite hepo kocku". :))

Autor MB 19 Jan 2015, 20:37

@MB
Bas si se raspricao? :))
Kao prvo ovde niko BMW i AUDI nije pominjao, prvi si poceo i ne znam zasto si poceo. Kao drugo uopsteno se Audijev hibrid VEC pominjao, sto ne cudi posto verovatno znas, a mozda i ne znas da Audi ucestvuje sa uspehom veci niz godina na Le Mans-u i npr bas model R18 je hibrid. Oni znaci imaju iskustva i to znaju, ali verovatno ih jos ne zanima ulazak u tako nesto. Mislis da Bmw i Audi nemaju lovu za ovakve projekte? Daj nemoj o tome...To sto se Mercedes tripuje da je imenom u domenu Porsea, Ferarija i McLaren-a pa ce sad i imenom i ostalim da upadne medju njih to je drugo. Oni taman odradili odlican posao, napravili produzenu S klasu 'Majbah' i uopsteno su konkurenti nekim Bentli i Rols modelima, ali su se opametili i cenovno su bas daleko. E, sad ovde hoce isto da upadnu ali je ovo drugi svet i teze za proci. Kod Audija i Bmw-a je i stvar sto je BMW sportski brend pa je sportski, a i na Audi vecina ljudi gleda na sportski brend, tako da BMW izbacio ili ne ss automobil, oni su sportski brend poznat po perfomansama i ostalim. Dok na Mercedes se ne gleda kao na njih, pa oni pokusavaju da budu isto.
'Mercedesu nece otpadati zadnja osovina, kao na 918, nece imati one silne greske i biti felerican.
A i 918 su doradjivali, zbog konkurencije, kasnio je...'
Porse je sve vreme dok je radio na njemu objavljivao podatke i dokle su stigli. To sto se desila greska, desi se svima oni ce to da oprave, kao sto je slucaj i kod GT3, za tih par meseci prodali 800 komada, 70 su imali neki problem i lepo su i uredno pozvali vlasnike da se to popravi o njihovom trosku i prosta stvar. GT3 uopste nije izgubio na imidzu zbog toga niti se to pominje u voznjama magazina iz razloga sto kad se to vozi, ti na drugo zaboravis. 918 nije kasnio ustvari, to sto je po medijima islo da ce biti 600+ ks pa onda ispalo 888 je greska medija, racunali samo V8 motor :) Nemoj da pricas o tom Mercedesu sto ce se mozda nekada pojaviti, glupo je :) Kako ce to 918 otici iza Mercedesa i bice zadnji? Ja znam ko je trenutno prvi, 918 Spyder. To sto konkurencija sprema trkacke i samo staza rivale da bi izasli na stazu da pobede tezi i slabiji Porse to je druga stvar :) Ferrari ga nigde nema, nisi mogao da vidis prilog o LFR ili voznju na stazi mesecima posle predstavljanja, a kada su novinari pitali za voznju bilo je 'Ovo ne smete da govorite, ovo, ovo, ovo, ako kazete 50.000e kazna', McLaren je bio blazi, slao je svog coveka dok novinar testira, da ako ovaj krene nesto da kaze da mu ovaj stavi ruku na usta :)
Porse? Ne, isterali na Ring, najbolji krug ikada, novinari? Dali 911 Turbo S da ide ispred njih cisto da osete moc 918. Kraljevi...Zezaju se sa konkurencijom :) A, zamisli sta ce Porse uraditi do 2020?
Lambo Gallardo je i Audi proizvod. Oni su platili i glavni ljudi tamo su NEMCI iz Audija. Motor V10 je radjen u Quattro gmbh odeljenju...Ovo sto je lambo danas, tj mnogo veci i jaci brend, sa mnogo boljim perfomansama nego pre 20 godina je najzasluzniji AUDI. Pogledaj osvanja Le Mans-a, to je njihov proizvod, da hibrid i onda ti dodjes i pricas kako oni ne znaju i bla, bla. Nije da ne znaju, nego ne mora svugde da se mesaju brzo.
918 je i sada 'konjima' slabiji pa je opet najbrzi. Koliko puta sam ti rekao da nije bitna samo snaga? Vidis da AMG GT sa 510ks jedva izadje na kraj sa 911 sa 430ks, u ubrzanju naravno. Na stazi Mercedes nece stici ni auspuhe da vidi :)) Budi mi pozdravljen :)

Autor dusan 19 Jan 2015, 23:10

Duka
Niti će oni ikad moći da udju u ovaj krug, MB može, MB je već pravio razne sportake.
Ovde se samo vidi reakcija MB hejtera, svako bi pohvalio ovaj potez, osim njih naravno.
Ti i toma prednjačite ( jedan kolega vam je banovan ), inače se ne zna od vas koji je najveći. :)
Eto, tebi je egal 1,5 sek do 200 , toliko o tvojoj realnosti i objektivnosti.
Imaćeš ti još nervoze, kad stigne novi GTR sa cirka 800 konja, biće baj baj 918. :)))
Kad ovaj stari sa 600ks ima samo 10 sek lošije vreme od 918, šta očekivati od novog.
Metlu ! :)))
Tako da, razumem brigu, a GTR će pre stići na red od nove Mece. :)
I da, nemoj da sumnjaš, LFR i P1 će obrisati 918 ko gumicom.
P1 ga već ubio 6,5 sek do 200mph.
LFR je još brži.
Biće glavobolje kad oni izbace vreme na ringu. :)

Autor MB 19 Jan 2015, 23:46

Pitinjo, gresis sto se tice Audija. Oni bi mogli vrlo brzo da izbace auto u ovoj kategoriji, cak je i pre godinu-dve bilo suskanja o tome. Medjutim, rukovodstvo VW je imalo drugacije planove i ocigledno nece da guraju Audi u segmente gde vec imaju etablirane igrace (Porsche, Lambo, Bugatti). Da su u VW hteli, Veyron je mogao da se zove i Audi R10. I to jos 2005! Inace, Audi je imao projekat ss automobila mnogo pre nego sto je preuzeo Lamba. Tad si imao 7-8 godina, pa te to mozda nije ni zanimalo, ali taj auto je jednom bio izlozen i kod nas na sajmu automobila- Audi Avus Quattro. Secam se da nisam mogao da mu pridjem zbog konstantne guzve.
A to sto ce Mercedes mozda (ponovo) da udje u ovu kategoriju nije nista neobicno niti specijalno. Kad mnogo manje firme (Koenigsegg, SSC, McLaren) imaju svoje predstavnike, sto ne bi i Merdza? Bilo bi dobro da i u BMW-u skupe m.da, pa da malo jace zagrizu, a ne samo da spavaju na lovorikama i baterijama za i-modele. Isto vazi i za Japance. Kad su sa GTR digli onoliku prasinu, sta bi tek uradili da pucaju na vise? Tada bismo ja i ostali pravi ljubitelji automobila, a ne samo jednog brenda, uzivali u nadmetanjima proizvodjaca i njihovih tehnologija.

Autor Optimus Prime 20 Jan 2015, 00:13

@MB
Govoris o BMW-u i Audiju kao da oni koriste zajednicke komponente sa Dacijom, a ne Mercedes :)
Prave i oni razne sportake i pravice ih. Ja te pitam kako da hvalim nesto sto ce se moooozda pojaviti do 2020? Objasni mi...
Jedini si covek koji GTR ubacuje u pricu sa ovim hyper automobilima, sta dalje da ti pricam? Taj GTR NISMO se samo na Ringu pokazao bas mocnim, ima staza gde je GT3 novi brzi od njega sa 480ks, ali japanci i ameri sa kompleksima izlaze na ring bez snimka pripreme automobila i za oba kruze price da su koristili druge gume i da im je menjano jos stvari. Kad kruze takve price mozes da kazes 'gluposti', ali onda vidis da nisu posto ti automobili na drugim stazama nisu tako mocni. Taj 918 koji pominjes bez onog paketa je na 2 staze izasao gde i GTR Nismo, manje staze i razlika je u 7 sekundi. Znas li sta su 2, 3 sekunde ma maloj stazi? Doooobraaa prednost, a ovo je 7 sto znaci da je ovo nenormalno brze i mocnije sto i ne cudi, ja nisam kao ti da poredim razne tamo neke sa necim poput 918, LFR ili P1.
Koliko su dugo vec P1 i LFR tu? Gde su rezultati? Zasto je 918 na 2, 3 staze brzi od P1? Zasto su iz McLaren-a rekli vreme ispod 7 minuta, ali sto kaze Hamond 'Mora da su zagubili papiric gde su vreme zapisali' :)
6,5 sek po njihovim papirima, pogledaj realno stanje i stvarno ubrzanje 918 kada ga testiraju ili lakse pusti na YouTube 918 Spyder 0-300 i kreni da brojis ili pak, pusti stopericu, ako stigne do 300 pre 17 sekundi ali da budes realan, placas veceru ;)
918 su merili 16 sekundi do 300 ili 16,5 sto je fantazija rezultat kada pogledas P1 koji ima slican rezultat ali je mnogo laksi i jaci.
Taj GTR ili onaj Viper ACR treba da pokazu tu moc na drugim stazama i kada nema prikrivanja, ovo sto oni objave rezultat i tipa 'sjajno' ne pije vodu.

Autor dusan 20 Jan 2015, 00:41

O.P.
I baba bi bila deda, samo da ima nesto. :)
MB je samostalna firma, mogu sta hoce, sta god pozele.
Inace, GTR novi ce biti hibrid sa oko 800ks, bice cupavo kad izadje. :)

Autor MB 20 Jan 2015, 00:44

dusan
Kad vec poredis, ajde da poredimo.
Da li je gore to sto Porse, Bentli, Bugati dele delove sa Folcikom ( platforme, motore ) ili Skodom kako bi ti rekao.
Dakle Porse uzme Tuareg i nakaci svoj znak, motore itd.
Mercedes uzima Renoov motor za baznu verziju A klase.
Ali dobro, da znamo, onda po tebi Porse deli Skodine platforme i motore. :)
Naravno da te je ova vest opekla kao ringla. :)
Kad stigne novi GTR, bice brisanje rekorda na ringu. :)))
Hejt killer. :)

Autor MB 20 Jan 2015, 00:55

O.P.
Ajde da razmenimo koju, na temu ljubitelja automobila.
Naravno da smo neki ovde ljubitelji automobila ( svih ).
Ali takodje, svako ima neke koji su mu posebno dragi-blizi.
Meni je naravno MB no.1.
Ali pored MB-a, gotivim Pagani, Lambo, GTR.
To bi bilo u najkracem.
Gotivim puno modela, dugo bi bilo nabrajanje.
Od Folcike Golfa, od Audija 8-cu, da zaboravih Jeep GC. :)
Benka 5-ca itd.
Korveta, Viper prethodni SRT...
Pretpostavljam da mnogi ovde ne znaju sta je Adonis, Saleen S7, Ultima GTR itd...
Verujem da ima na blogu i onih koji ne znaju ni za TVR, a kamoli ove gore.
Toliko, pozz

Autor MB 20 Jan 2015, 01:18

"MB je samostalna firma, mogu sta hoce, sta god pozele."
I VW je samostalna firma, moze sa svojim brendovima da radi sta hoce, sta god pozeli. Za nekoliko godina vidis vest "Skoda priprema ss automobil, hibrid sa 1200ks!" :)))

Autor Optimus Prime 20 Jan 2015, 01:21

O.P.
Da, ali ne mogu podbrendovi.
Rade sta im VW kaze.
Folcika je svima gazda u grupaciji.
A Mercedes je sam svoj gazda.

Autor MB 20 Jan 2015, 01:40

@MB
Skoda ne koristi Tuareg platformu o_O niti motore koje ubaci Porse o_O
Mene ovo nije opeklo, meni je ovo smesno!! :D :D :D Kao i sa AMG GT :D
I veruj verovatno je ovde svako cuo za TVR, Saleen, Ultima GTR, Adonis, oni uopste nisu nepoznati. Ti da si ljubitelj svih automobila uopsteno, uopsteno bi vise znao istoriju vise brendova, a ne samo Mercedesa. Ti si pricao o Porseu kao brendu koji nikada nikako nije bio u F1 (a, McLaren osvajao F1 sa Porse motorima), mnogo toga si o Porseu rekao, a ustvari ne znas. Ne samo o Porseu nego o Audiju, BMW-u. Ti do prosle godine nisi znao da je Audi nekada bio Auto Union, nisi znao do prosle godine da je Mercedes najvise pobedjivao '30-tih na trkama kada im je automobile radio Ferdinand Porse, nisi znao uopste da postoje Audi odeljenje Quattro GmbH koje radi na jacim modelima, motorima i svemu kod Audi brenda, da su oni tvorci V10 Lambo motora, da su oni tvorci nove V8 masine koja je premijeru imala u Bentliju, a potom u S i RS modelima Audija. Ti CLK GTR nisi pomenuo nikada do skoro kada te je autoblog podsetio da on postoji, posle te vesti o tom modelu ti ga cesto pominjes. Ti uporno forsiras pricu o GTR-u protiv 911, iako mozes GTR da pomenes i protiv Ferarija, McLaren-a, Lamboa, Mercedesa, Audija, Korvete...Tu dolazimo do zakljucka da si samo hejter Porsea, a najgore sto je Porse 911 u svakom pogledu bolji automobil od GTR-a, negde brzi jedan, negde drugi, ali 911 je kompletniji, bolji motor, menjac, luksuzniji, upotrebljiviji za svaki dan po svima koji su ih testirali. Menjac ne crkava na 2000km, vec launch control mozes 50 puta za redom da upotrebis i imaces uvek istu trakciju, moc, snagu, sve. Ja sam uvek govorio da je GTR sjajan automobil, ali da li bih ga pozeleo pre 911, 458 Italia, R8...Naravno da ne, pogotov pored 458 i 911 koji nemaju premca, dobili realnog i pravog konkurenta tek u McLaren-u 650S.
Pricas uglavnom lose o Porseu, cak i kada se Porse ne pominje u vestima. Kako ga dere onaj, ovaj, a direktor McLaren-a kaze kako im je GT3 uzor i kako zele da ga dostignu. Pricas kako Ferrari i Porse nisu konkurenti, a direktor Ferarija kaze 'Pazljivo pratimo sta radi Porse'. Znaci ti bolje znas od direktora kompanija i pises istoriju koja je vec ispisana i govori da su kroz istoriju najvece borbe vodili Ferrari i Porsche, takodje brendovi koji su na trkama i stvorili svoja imena. Nisu oni imena stvorili 'opasnim' dizajnom kao Lambo ili neki drugi, niti su nastali pre 16 godina kao Pagani ili manje Koenigzegzgz, svaka cast na oba brenda ali Porse i Ferrari su nesto drugo. Pored trka su u slicno vreme izbacivali svoje TOP automobile, 959 i F40, 911 GT1 i F50, Enzo i Carrera GT i sada 918 i LaFerrari. Izvini, ali istoriju ne moze niko od nas da promeni i takva je kakva je. Meni je drago sto se najzad ukljucio McLaren kao jedan ozbiljan konkurent, posto Porse i Ferrari nisu imali takvog konkurenta i sto je veca konkurencija, videcemo sve bolje od Porsea i Ferrarija. Oni su ovako znali da dremaju, vise nece :)
Izvinjavam se na duzim postovima, ali bolje ovako nego 10 sitnih komentara. Hvala :)

Autor dusan 20 Jan 2015, 01:56

dusan 01:56
Ne pricaj u moje ime jer nista od toga nisam rekao.
Da ne nabrajam sta ti sve nisi znao, dovoljno je reci samo za Veyronov motor.
Nisi ni znao da u Pasat ide W8 4,0.
Ne znas ni da auto na lizing nije tvoj, ajde...

Autor MB 20 Jan 2015, 02:34

Autor dusan 20 Jan 2015, 01:56

4.0 V8 je razvio Bentley.

Autor IlijaGrahovac 20 Jan 2015, 02:34

@MB
Ima ljudi ovde koji ce reci da li si rekao ili nisi. Ima jos mnogo toga, ali nije bitno.
Za auto na lizing sam rekao sta sam imao i to je to. Placas ga i tvoj je, kada zavrse rate on je tvoj, sem ako neces da vratis i uzmes drugo i opet lease. Nije ni to bitno.
@IlijaGrahovac
Raspitaj se malo bolje o 4.0 V8 motoru. Tako i o V10 koji je prvi dobio Lambo. Nije lako doci do informacija, ali je to marketing, odrade motor i prvo ode u Bentley posto je ipak Bentley nesto iznad mnogih brendova poput Audija, Mercedesa, Bmw-a i ostalih i onda mesec dana kasnije Audi izbacuje model sa tim motorom i testiranje pocinje sa 'Ovaj Audi ima fenomenalni V8 Bentli motor', kada novopeceni bogatasi kojih je sve vise u svim delovima sveta cuju 'Audi sa Bentli motorom', zvuci drukcije nego da cuju 'Bentli sa Audi motorom'. Novi si milionercic, imas Rols Rojs na jednoj strani sa 6.6 motorom, Rols motorom, a ovamo Bentli sa Audi motorom, sta ce izabrati taj novi onda. Tako da oni pametno odrade, ubace u Bentli pa zatim daju S i RS modelu. Prosto kao pasulj. Tako je bilo i sa V10 koji je prvo dobio Lambo, pa zatim Audi R8. Logicno je da je bolje cuti Audi sa Lambo motorom nego Lambo sa Audi motorom. Sve je marketing, prica...
N.N. je covek na ovom blogu koji mnogo zna o motorima, ovo ce moci samo da ti potvrdi sto sam ti rekao. A, nije fan Audija ili Bentlija, vec zna o tim motorima. Quattro GmbH je odeljenje koje radi na svim S, RS modelima kao i R8 model i 'special edition' bilo kog modela.

Autor dusan 20 Jan 2015, 03:29

dusan
Ti i jos neki ovde ( toma ) imate obicaj da govorite u tudje ime, kao da je neko nesto rekao.
To izgleda otprilike ovako :
"dusan rekao da Porse deli delove sa Skodom."
Vidis koliko je to ruzno.

Autor MB 20 Jan 2015, 13:37

Duca
Pita sam najverovatnije ja podsetio na CLK-GTR na temi o AMG-Pinokiju. Tada sam se ponadao da ce biti iskoriscen koncept sa motorom u sredini, medjutim nista.
Lambo nije ime stvorio samo "opasnim" dizajnom, nemoj tako. Sta je Miura bila u svoje vreme?
Pitinjo
Mislis, Daimler AG je Mercedesov gazda. Osnovna razlika je u tome sto je Mercedes kao brend, kroz vreme, kontinualno imao proizvode u svim segmentima trzista, od poljoprivrednih masina do sportskih automobila. Iz tog razloga nije bilo potrebe da se kupuje neki sportski automobilski brend kako bi se proizvodi pod tim imenom imenom bolje prodavali.
VW u svojoj istoriji nikad nije bio poznat kao proizvodjac vrhunskih limuzina ili sportskih automobila. Zbog toga su mu trebali Bentli, Lambo, Bugati, Audi, zbog bolje prodje na trzistu. Ko bi jos hteo da kupi VW od 2 miliona evra, sve i da ide 1000 km/h? Malo ko, jer je to VW, sinonim za proizvodjaca automobila nize srednje klase.
Zasto je Tojota osnovala Leksus? Zato sto bi retko ko dao silne pare za nesto sto se zove Tojota - proizvodjac jeftinih automobila. Zao mi je sto ta Tojota ne iskoristi svoj kapacitet i uspeh u LM seriji i ne izbaci neki hiper auto, da malo Evropljanima nalupa samare.

Autor Optimus Prime 20 Jan 2015, 13:39

Pit
Zaboravih,
vidim da si otvorio Top Speed izdanja iz 2000-2001. Tu ima i TVR Cerbera vs Stealth B6. Platformu Cerbere je Merc koristio za testiranje V8 motora. Bar je tako pisalo u jednom od automobilskih casopisa.
Malo je i onih koji su culi za De Tomaso Panteru, Cizetu-Moroder ili Vector W8.

Autor Optimus Prime 20 Jan 2015, 14:04

O.P.
Pa upravo zato i kazem, MB moze, njegovi konkurenti ne.

Autor MB 20 Jan 2015, 14:06

O.P.
Top Speed imam od prvog broja. :)
Bas taj gde je CLK GTR i F1.
Nisam sad otvorio, nego sam izvukao iz memorije. ;)
Evo vidis, Duka kaze da zna za ove sto sam nabrojao, a ne zna za Veyronov motor, koga hvali, dize u nebesa.
Moradoh ja da ga edukujem, nije znao ni da u Passata ide taj W8 4,0.
U Veyronu su dva ta spojena iz Passata.
I on misli da je auto na lizing tvoj. :)
Ne zna kako ide, ali mnogo toga ne zna pa prica napamet...

Autor MB 20 Jan 2015, 14:11

Pit
ne brini, barem 3 ili 4 godine pre nego sto mercedes izbaci hibridni sportski auto, BMW ce imati auto sa 50% boljim performansama od i8. To sto je neko rekao da ce Mercede4s izbaciti hibridni supersportski auto nije nista razlicito od onoga sto su rekli za i9 ili i8s. Jedina je razlika sto jedni kazu: bice 2016., a drugi kazu: ako dobije zeleno svetlo, trebalo bi da bude do kraja dekade.

Autor toma 20 Jan 2015, 14:16

@MB
Rekoh ti da nije bitno sta si pricao. Greske se svima desavaju i uopste ne gledam na to kao 'uuu' ili da mi je smesno.
@Optimus Prime
Koje i kakve Lambo uspehe ima na stazama i turnirima? Pobedjuju samo u Lambo trofeo :) Sta je Lambo imao kada su Porse i Ferrari imali F40 i 959? Ili 911 GT1 i F50? Ili imali Murcielago u doba Carrere GT i Enzo-a koji su sa njim brisali patos, danas na trzistu polovnjaka vreme 4, 5 puta vise od njega.

Autor dusan 20 Jan 2015, 14:21

O.P.
Nego jesi li prolazio skoro, da vidis koja je masina parkirana ? :)

Autor MB 20 Jan 2015, 14:39

Pit
Znam da smatras da VW nije konkurent Mercedesu, ali moraces da se pomiris sa tim da jeste, jer to je realnost. I ja bih vise voleo da je to pod imenom Audi ili Porsche , ali sta je-tu je! Nisam prolazio, mozda cu za koji dan. Ako mi se svidi to sto je parkirano, blizu je mesara, pa cu da podmitim Crnog! :)))
Duco,
gde ti se zagubise Countach i Diablo? Koji je, po tebi, Porscheov odgovor bio na ta dva i na Miuru i kad?

Autor Optimus Prime 20 Jan 2015, 15:54

O.P.
Haha, ma poznato je da su VW i MB konkurenti. : )))
Mislim neki iz grupacije sa MB-om. ; )
A sto se crnog tice, nepodmitljiv je, ne jede kad mu neko baci, samo ja kad ga hranim i to unutra. ; )
Posebno ne kod Matijevica. ; )
Moraces po danu da bacis pogled. Ili da te ja uvedem, onda ne treba mito crnom. : )))

Autor MB 20 Jan 2015, 18:25

@Optimus Prime
Porse uopste nije udarao nikada na Lamborghini. Porsche kada je imao 356 i 550 Spyder, Lambo nije planiran. Countach je bilo nesto novo, mocno, ali niti je Ferrari previse mario niti Porsche. Tek prave revolucije i najbolji ss automobili ikada dolaze '80-tih 959 i F40. Uh Diablo bese mocan, on se 3, 4 godine posle 959 i F40 pojavio koliko pamtim te podatke za njega, upao je izmedju 959 i F40 i i F50 i 911 GT1. Takodje upao posle F40 i 959, a posle njega dodje Jaguar XJ220, F1, pa posle F50, 911 GT1. Progutan je bio...Posle toga je stigao Murcielago najbolji Lambo ikada, meni je iskreno Murcielago SV najbolji Lambo ikada, imao sam prilike da ga vidim i cujem, BUM! Ali i on je imao probleme u vidu Carrere GT i Enzo-a, takodje je i SlR bio iznad njega. Evo danas nemaju klasicnog konkurenta LaFerrari i 918-ici, imaju Aventador ali je i slabiji dosta, sporiji dosta. Pravili onaj Veneno i sta ti ja znam, cisto Audi da zgrne malo love posto za ogromne pare nekoliko komada prodavali onim bogatim kinezima. Realno pogledaj, kada je na turnirima i trkalistima Lambo bio konkurent i protivnik Ferariju i Porseu? Nikada, kada pogledas rezultate najvecih trka koje se voze i danas najvise pobeda do danas imaju Porse i Ferrari koji decenijama svome ime bas tu grade. Pozdrav druze, to je moje misljenje :)

Autor dusan 21 Jan 2015, 00:48

@MB
Ali ako pogledamo Mercedes po necemu ne moze prici VW-u nikada, VW inzenjeri napravili automobil pre 10 godina koji je najbrzi na svetu, Mercedes pre par godina napravio SLS koji je bio tu da popuni broj ss automobila kada MotorTrend odrzava 'Best drag race' :)))

Autor dusan 21 Jan 2015, 00:50

Autor dusan 21 Jan 2015, 00:50

Nisam znao da je Volkswagen najbrži auto??

Autor IlijaGrahovac 21 Jan 2015, 01:47

@IlijaGrahovac
Koliko sam upoznat Volkswagen je gazda Bugatti brenda, njihovi ljudi su radili na projektu 'Veyron'.
To uglavnom oni najpoznatiji koji testiraju i pomenu. Da su ljudi iz VW-a odradili taj model.
Zapravo jednom gledao 'drag race' poznatih youtube vozaca, novinara i drag trka Aventador vs Veyron gde kazu 'Sigurno je da ce pobediti Volkswagen' ehehe

Autor dusan 21 Jan 2015, 01:59

Ilija,
proguglaj malo da vidis kako se pravi Veyron i odakle dolaze delovi pogona, sve ce ti se razjasniti. Inace, tehnicki gledano, preteca Veyrona nije EB-110, vec VW W12.
Duca
Tesko ce VW pustiti da Lambo ulazi na teritoriju gde je 918, a jos teze gde je Bugatti. Lambo im vise dodje kao neki hedonisticki odusak, nego kao tehnoloski poligon.
Nemoj zaboraviti da je i Lambo bio u F1 kao snabdevac motorima, mada nije bilo nekih narocitih rezultata. Miuru izbegavas k'o Pitinjo Le Mans. :))) Ona bas i nije bila indisponirana, Diablo (SV i GT) je bio brzi i od F40 i F50. Steta sto je Lambo imao velikih finansijskih muka, skoro stalno, sve dok ih nije VW preuzeo, verujem da bi bili jos brzi.
"Ali ako pogledamo Mercedes po necemu ne moze prici VW-u nikada, VW inzenjeri napravili automobil pre 10 godina koji je najbrzi na svetu"...
Nikad ne reci nikad. Ko bi pre 30-40 godina rekao da ce VW imati sve to sto dans ima. Tehnologija je danas mnogo dostupnija nego pre. Isto sam rekao i Pitu. Kad neki mali proizvodjaci tipa Koenigsegg ili SSC mogu da naprave pretendenta za najbrzi serijski auto, zasto to ne bi mogao i Daimler. Mozda ga i ne nazovu Mercedes vec Maybach, a mozda i Silver arrow, sve zavisi od toga sta se Dita fon Brx dogovori sa upravnim odborom.

Autor Optimus Prime 21 Jan 2015, 12:13

@Optimus Prime
E, tako kad se zamisli covek 'Da li bi VW dozvolio ovom da upada na teritoriju onom' samo pogledam vec konkurente. R8 je konkurent Gallardo-u, sada Huracan-u, njima 911. Takodje je Porse novu 991 Turbo S toliko dobro napravio da na 1000 metara drag race bije Aventadora. Citao sam negde da Audi i Porse imaju totalnu slobodu u grupaciji sto se tice svega, dok ostali imaju sto se tice finansija i jos po neceg, dok oni odlucuju u vezi drugih stvari, to tako kod Skode, Seata, ono koji model ce doci, kada, koja ce mu cena biti, dokle smeju ici opremom i ostalo. Neki ovde pricali da nije VW-a 'Sta bi Skoda radila', da nije VW-a Skoda bi i dalje Feliciu pravila. Skoda ovo sto radi danas dobila je od VW-a lovu, VW je digao taj brend i naravno da nece dati da ulaze u njihove puteve.
Kada smo kod Lamboa, njihove pobede su na nivou statisticke greske. Porse je presao magicnu cifru od 30.000 pobeda do sada u trkama i jedini ko im je blizu je Ferrari koji su blizu 30.000 pobeda. Ostali su jako daleko, pogotovo Lambo. Od njih vise pobeda imaju i Audi, Mercedes, BMW, Jaguar, Aston Martin itd, itd.
Jeste to da je tehnologija dostupnija ali da li bi Mercedes gubio lovu, to je pitanje. Koenigsegg pravi mali broj primeraka, rade po narudzbini. VW je stancao Vejrone i kada nije bilo kupaca, isli svesno u gubitak i ocigledno se nisu previse potresli :)

Autor dusan 21 Jan 2015, 14:15