home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, niskobudžetni modeli najzaslužniji su za rast prodaje francuske kompanije i u 2014. godini. Kada je reč o Evropi, najveći skok prodaje zabeležila je Dacia koja je povećala tržišno učešće na 2,5%.

Grupacija Renault, koja pored matičnog brenda obuhvata i kompanije Dacia i Renault Samsung Motors, isporučila je kupcima širom sveta 2.712.432 vozila, što predstavlja rast od 3,2% u poređenju sa 2013. godinom. Međutim, kada se ovaj rezultat analizira, vidi se da je marka Renault zabeležila blagi pad prodaje (-0,6%), dok je Dacia povećala isporuke za 19,1 odsto, sa 429.596 automobila u 2013, na 511.465 vozila u 2014. godini.

U Francuskoj, Dacia je zauzela 5. mesto na listi najprodavanijih automobilskih brendova sa 4,9% tržišnog udela, dok je u Španiji učešće na tržištu novih automobila povećano na 4,7%, a u celoj Evropi na 2,5%. Globalno posmatrano, jedan izvorno Dačijin model bio je najprodavaniji automobil Renault grupacije u 2014. Reč je o Dusteru, koji se širom sveta prodat u 395.350 primeraka, od čega 234.883 sa značkom Renault, a 160.467 sa amblemom Dacia.

Drugi na listi najprodavanijih modela bio je Clio (378.526), dok je treći Logan (Renault+Dacia=234.766 vozila), a četvrti Sandero (Renault+Dacia=227.036). Peti je Renault Captur kojeg je odabralo 196.592 kupca.

Izvor: B92.net / Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault / Dacia



čitanja : 1291



Komentari