home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford Mustang Shelby GT350R je predstavljen početkom ovog meseca na sajmu automobila u Detroitu, a poslednja (doduše i dalje nezvanična) vest kaže da je nemačku stazu Nirburgring prešao za 7 minuta i 32.19 sekundi.

Ako se ova vest i zvanično potvrdi, to onda znači da je Mustang Shelby GT350R ovu stazu prešao za pet sekundi brže od Chevrolet Camara Z/28 (čije vreme je 7:37.40), kao i sekundu brže od 997 Porschea 911 GT3 RS MKII.

Podsećanja radi, automobil pored aero body kit-a (uključujući fiksni zadnji spojler u crnoj boji) ima i modifikovano ogibljenje, trkačke trake, haubu sa otvorima za vazduh, nove alu točkove, sportski izduvni sistem, jače kočnice i doterani enterijer (sportska sedišta i sportski volan, Shelby oznake...).

Takođe je i oko 60 kg lakši od Shelby GT350 Track Pack modela, a da bi u tome uspeli u Fordu su iz ovog Mustanga izbacili zadnja sedišta, klima uređaj, stereo sistem...

Ipak, za kupce koji žele bogatiju opremu, Ford će Mustang Shelby GT350R ponuditi i sa opcionim Elecgtronic Package-om koji između ostalog sadrži dvozonsku klimu, audio sistem sa 7 zvučnika, kao i 8-inčni sat-nav sistem.

Tu je naravno i snažan motor, i to 5,2 litarski V8 sa više od 500 konja i 542 Nm.

Ivan Mitić – Autoblog.rs 

Foto via Horsepowerkings.com



čitanja : 1291



Komentari

Bravo Ford.

Autor Đorđe 26 Jan 2015, 01:15

takodje brze vreme nego ferrari 458 italia, nissan gt-r, lexus lfa, gallardo superleggera ... ma jok, amerikanac je to, brz je samo na pravcu. mozda je ford prekopao nurburgring i napravio oval od njega :)))

Autor mile antena 26 Jan 2015, 01:50

mile
E cvrc malo od GTR-a.
GTR bi sa ovim obrisao pod, bez obzira što su iskasapili auto i počupali mu sve živo. :)))
" a da bi u tome uspeli u Fordu su iz ovog Mustanga izbacili zadnja sedišta, klima uređaj, stereo sistem... "
Ako se poredi sa NISMOM koji je prošao sličan tretman, vreme je 7:08.
Dakle, bravo za njih, ali ne treba preterivati, Godzili ovo nije ni prineti.

Autor MB 26 Jan 2015, 02:14

godzila je spremna za generalku posle jednog kruga na nurburgringu ... jel nissan konacno isplatio sve vlasnike gt-r za probleme sa menjacima?

Autor mile antena 26 Jan 2015, 02:20

mile
Hah, a kako onda izdržava tjuning na 2 000ks, baš u Americi, AMS ?
To je koještarija da je za generalku.
Jedino kako može da se naškodi menjaču je ako ne poštuješ uputsvo za launch control.
Dakle par puta može za redom, a onda malo voziti ( koji kilometar ) da se ohladi ulje, to je sve.
Šta misliš mile, da li Jeep recimo treba da isplati nekom ako ide u metar i po duboku vodu, a oni kažu do 50cm ?
To ti je ista stvar.
Oni koji ne poštuju uputsva, koriste auto suprotno uputsvu, njima i treba tako i ne treba im plaćati, nek sami plaćaju za svoju pamet.
Kad se auto koristi na stazi, mnogo više održavanja treba, kraći servisni intervali itd, ali to ne važi za GTR samo, već za sve isto !

Autor MB 26 Jan 2015, 02:58

mile
http://fastestlaps.com/comparisons/nissan_gt-r-vs-ford_shelby_mustang_gt350r.html
Prvi GTR iz 2008 sa 485ks je brži od ovog Mustanga.
Sa svim sedištima, BOSE-om, klimom itd. :)
7:26 vreme.
Realno, ovaj Mustang ne može ni da prismrdi Godzili, niti je on taj nivo, ne treba ga mešati tu.
Ne verujem da bi iko izabrao Mustanga pre GTR-a.
Od izgleda, zvuka, tehnologije, u svemu je GTR superiorniji.
Ne znam koliko košta ovaj Mustang, vrv je dosta jeftiniji od GTR-a.
Sigurno odlične performanse i za tu cenu, ali daleko je on od GTR-a po svemu.
Tako da ne treba mešati babe i žabe.
GTR je izašao 2008-e, ne smem da zamislim šta će biti kad izbace novi, kako najavljuju hibrid sa 800ks. :)
Biće, bye-bye 918 etc. :)))

Autor MB 26 Jan 2015, 03:12

@MB,
http://www.autoblog.com/2008/10/13/carsumer-advocacy-nissan-refuses-to-replace-gt-r-owners-busted/
The cost to repair the tranny is $20,000 and Nissan won't cover it under warranty since the GT-R owner's manual states that damage to the transmission is not covered if it is proven to be the result of using Launch Control with the VDC turned off. In fact, the manual states that the only reason you should turn off VDC is for when you're rocking the vehicle because it's stuck in mud or snow. That's kind of like Nissan saying you should never use the Launch Control function despite the fact it's there.

nije bas ista stvar za primer koji si spomenuo sa jeepom. prica bi bila ista da recimo 4x4 sistem u jeepu unisti menjac, pa da jeep odbija da zameni menjac jer ga ne preporucuju da se 4x4 korist.
ja bi bez problema izabrao shelby gt350r pre gt-r. gt-r je impresivan tehnoloski auto, sto je nesto sto se meni ni malo ne svidja da mi kompjuter sve kontrolise. zvuk? nista ne moze da zameni zvuk atmosferskog v8 motora. izgled? subjektivno misljenje, ali meni je gt-r mnogo ruzan auto, uopste ne izgleda kao auto od $100,000-$150,000. sta-vise, meni ne izgleda nista skuplje nego 3 puta jeftiniji nissan 370z.
i onda kazes kako svi auti zahtevaju mnogo vise odrzavanje na stazi ... nije bas tako. ja nisam cuo za jedan americki auto gde moras da pustis auto da se "ohladi" pre nego sto ga opet guras do maksimuma. pa ford je uzeo obican f-150, prvo nabio 150,000 milja na satu u svakodnevnoj voznji i onda sa tim istim pikapom vozio i zavrsio baja 1000 - najzahtevniju off-road trku na svetu posle dakara. auti se mnogo manje hvale kad nemaju previse kompjutera u sebi da sve kontrolisu.
jos me samo nesto interesuje za taj link koji si ostavio. zakljucak tog linka je da je gt-r "noticeably faster" iako nemaju jedno jedino vreme ni jednog ni drugog na bilo kojoj stazi. na osnovu cega onda zakljucak? shelby gt350r je presao nurburgring za 7:32. 2011 gt-r je presao za 7:34, barem sudeci po wikipediji

Autor mile antena 26 Jan 2015, 04:49

Pitinjo, Mile gleda americku verziju vremena na Ringu, pa zato misli da je ovaj ocerupani Mustang brzi od GTR, 458 Italije i 911 GT3RS 4.0. Inace na zvanicnom sajtu Ringa jos uvek nema ovog rezultata.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

Autor Optimus Prime 26 Jan 2015, 10:48

Dajte meni ovaj Shelby, pa da se vidi kako se sa neopisivom lakoćom postiže respektabilnih 27 minuta.. Verovatno opasno grešim, ali moguće da se u vožnji i ljudski faktor nešto pita, sve i da su svi ovi testeri "surovi profesionalci"..

Autor Priapus 26 Jan 2015, 14:16

Za respekt, ali ima Ameri još da uče jer je i dalje dosta sporije od recimo 7:08.69 koliko ide GTR Nismo, pa čak i od 7:24.22 koliko ide običan GTR... A da podsetim ova zverka ima 5.2L V8 naspram samo 3.8L V6 kod GTR-a.

Autor Miki 26 Jan 2015, 18:41

@miki,
Takodje je mnogo sporije od vremena koje laferrari, veyron i mclaren p1 imaju. Ima mustang jos mnogo da uci.
Jesi li ti znao da je ovaj 5.2 motor atmosferac, a nissanov 3.8 je twin turbo?

Autor mile antena 26 Jan 2015, 20:19

@Miki
Tehnoloski je ispred Mustanga GTR. Mnogo vise Nissan ulozio u GTR, mnogo duzi razvoj nego ovi sa Mustangom, to je sigurno. Pogledaj Corvette pa kazi da li ima Ameri jos da uce...Jos malo jeftinija od GTR-a, Corvette bi uvek uzeo pre GTR-a, a sada i ovog Mustanga. Takodje brzi, a opet ikone uopsteno gledano mnogo vece nego GTR ;)

Autor dusan 26 Jan 2015, 20:29