
O Buick verziji Opelovog lifestyle modela Adam se pričalo još 2012. godine, a nakon nedavne promocije Buick Cascade (koji se od Opelove varijante vizuelno razlikuje samo po oznakama proizvođača) ponovo su se pojavile informacije o tom automobilu.
Tako je potpredsednik za Buick-GMC prodaju i servis Duncan Aldred potvrdio da ta mogućnost i dalje postoji, izjavivši da misli da bi to bio odličan Buick.
Međutim, to se ipak neće desiti u sadašnjoj generaciji jer je Aldred naglasio da aktuelni model nije ni razvijen sa ciljem prodaje u SAD-u. Drugim rečima, ako Buick i ponudi Adam američkim kupcima to će se desiti tek u novoj generaciji Adama koji se očekuje tokom 2018. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
neznam sto predstavljaju ove mladalacke aute pod buick oznakama. prvo insignia, posle cascada, sada i adam. kupce buicka ne interesuju takvi auti
@mile antena
Po kojim to kriterijumima je Insignia "mladalački" auto? Čak donekle i Cascada?
Što se tiče Adama, GM-u je više stalo da održi popularnost Buicka na kineskom tržištu nego da razmišlja u stilu "da li je neki auto "previše mali da bi bio Buick". Popularnost Buicka u Kini je ionako jedini razlog zašto je taj brend preživeo a npr. Pontiac je ugašen.
"Bjuik" je preživeo i zato što je temelj na kojem je osnovan "Dženeral motors". Pored svih svojih teškoća uživa određen ugled u firmi, a detroitska kultura je uskih shvatanja.
Brend je doživeo određenu renesansu krajem osamdesetih i devedesetih, kada su zaista pravili kvalitetna, autentična automobila poput "LeSabre" i "Park Avenue".
GM je odlučio da sa ovim brendom targetira sve mlađu populaciju, što nije strategija koja se lako primenjuje (videti "Tojotu" sa "Sajonom", njihova tobože mladalačka vozila mahom kupuju penzioneri).
Buick je preziveo jer se iz nekog razloga prodaje odlicno u kini. Da se pitao bilo ko osim politicara pontiac bi preziveo, a buick bi bio ugasen.
Poslednji imperator Kine imao je "Bjuika", često se govori da kinezi zato vole taj brend.
Treba takođe dodati da je GM bio jedan od prvih da *ozbiljno* uloži u proizvodnju u Kini. Čini mi se da je "Bjuik" tamo počeo još krajem devedesetih ili već 2000. Za to je najviše zadužen Rik Vagoner, koliko god ga sada blate.