home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O Buick verziji Opelovog lifestyle modela Adam se pričalo još 2012. godine, a nakon nedavne promocije Buick Cascade (koji se od Opelove varijante vizuelno razlikuje samo po oznakama proizvođača) ponovo su se pojavile informacije o tom automobilu.

Tako je potpredsednik za Buick-GMC prodaju i servis Duncan Aldred potvrdio da ta mogućnost i dalje postoji, izjavivši da misli da bi to bio odličan Buick.

Međutim, to se ipak neće desiti u sadašnjoj generaciji jer je Aldred naglasio da aktuelni model nije ni razvijen sa ciljem prodaje u SAD-u. Drugim rečima, ako Buick i ponudi Adam američkim kupcima to će se desiti tek u novoj generaciji Adama koji se očekuje tokom 2018. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 803



Komentari

neznam sto predstavljaju ove mladalacke aute pod buick oznakama. prvo insignia, posle cascada, sada i adam. kupce buicka ne interesuju takvi auti

Autor mile antena 27 Jan 2015, 05:18

@mile antena

Po kojim to kriterijumima je Insignia "mladalački" auto? Čak donekle i Cascada?
Što se tiče Adama, GM-u je više stalo da održi popularnost Buicka na kineskom tržištu nego da razmišlja u stilu "da li je neki auto "previše mali da bi bio Buick". Popularnost Buicka u Kini je ionako jedini razlog zašto je taj brend preživeo a npr. Pontiac je ugašen.

Autor MV 27 Jan 2015, 12:23

Prosecan kupac buicka u americi je vec 20 godina u penziji.

Autor mile antena 27 Jan 2015, 15:42

"Bjuik" je preživeo i zato što je temelj na kojem je osnovan "Dženeral motors". Pored svih svojih teškoća uživa određen ugled u firmi, a detroitska kultura je uskih shvatanja.

Brend je doživeo određenu renesansu krajem osamdesetih i devedesetih, kada su zaista pravili kvalitetna, autentična automobila poput "LeSabre" i "Park Avenue".

GM je odlučio da sa ovim brendom targetira sve mlađu populaciju, što nije strategija koja se lako primenjuje (videti "Tojotu" sa "Sajonom", njihova tobože mladalačka vozila mahom kupuju penzioneri).

Autor CaMIRO 27 Jan 2015, 19:48

Buick je preziveo jer se iz nekog razloga prodaje odlicno u kini. Da se pitao bilo ko osim politicara pontiac bi preziveo, a buick bi bio ugasen.

Autor mile antena 27 Jan 2015, 21:52

Poslednji imperator Kine imao je "Bjuika", često se govori da kinezi zato vole taj brend.

Treba takođe dodati da je GM bio jedan od prvih da *ozbiljno* uloži u proizvodnju u Kini. Čini mi se da je "Bjuik" tamo počeo još krajem devedesetih ili već 2000. Za to je najviše zadužen Rik Vagoner, koliko god ga sada blate.

Autor CaMIRO 28 Jan 2015, 17:25