home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački automobilski gigant Volkswagen bi mogao na svom poznatom brendu putničkih automobila da uštedi znatno više od planiranih pet milijardi evra, poručio je predsednik radničkog saveta te kompanije.

"Uz malo više discipline lako bi se mogla postići još veća efikasnost", izjavio je u četvrtak u Wolfsburgu predsednik radničkog saveta Bernd Osterloh. Potencijal za uštede u toj grupi sa puno brandova još je i veći, naglasio je Osterloh, ne ulazeći u detalje.

Iz tog najvećeg evropskog proizvođača automobila su u julu prošle godine najavili da do 2017. planiraju da smanje troškove za pet milijardi evra kako bi smanjili zaostatak u profitu za konkurencijom poput Toyote. Mere štednje uključuju manje skupu opremu vozila i prestanak proizvodnje određenih nekih neprofitabilnih modela.

Osterloh, inače član nadzornog odbora VW-a, rekao je da novi glavni direktor odeljenja proizvodnje kamiona Andreas Renschler mora proceniti kolika je stvarna potreba za mogućim akvizicijama.

Renschler, bivši izvršni direktor Daimlera koji preuzima novi posao u VW-u od 1. februara, radiće na integrisanju različitih VW-ovih jedinica za proizvodnju kamiona, uključujući nemački Man i švedsku Scaniju.

Ranije je objavljeno da VW razmatra restrukturiranje svog poslovanja sa kamionima, koje bi mogao da odvoji od glavne proizvodnje - putničkih automobila. Holding kompanija za proizvodnju kamiona bila bi strukturirana tako da bi mogla izaći na tržište deonica u slučaju da VW odluči da prikupi gotovinu putem tržišta kapitala.

"Renschler bi trebalo da utvrdi želimo li nešto da kupimo i šta nam zaista treba", izjavio je Osterloh, poručujući da zapadna Evropa i Brazil neće biti dovoljni da se ostvari uspeh.

Istakao je takođe, vezano uz stanje u Rusiji, da je VW u 2014. izgubio iznos koji se meri u stotina miliona evra usled pada vrednosti ruske rublje za 45 posto.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 909



Komentari

Nije mi jasno zasto onda guraju Fetona.
A uzeli coveka iz Daimlera da ih poduci malo. : )

Autor MB 30 Jan 2015, 18:10

@MB (to jest, Pit)
Je l' to njega "Brkica" napravio, pa je Dajmlerov?
Niko tu nije niciji.
Svi menjaju i kompletno rukovodstvo, da bi im krene nabolje. To bi i MB trebao da uradi, ako hoce da stigne BMW i Audi. Malo mnogo su im oba konkurenta pobegli.

Podrzavam da izbace Novog Fetona. Bolje i njega nego novi EOS.

Autor AQS 30 Jan 2015, 19:26