
Kada je u pitanju kriza srednjih godina, različiti psiholozi to 'stanje' potpuno različito opisuju - od drugog puberteta, doba ludosti do prirodne samospoznaje o neispunjenosti života i neostvarenim ciljevima. Ali šta se dešava, kada su u pitanju automobili?
Prema istraživanju agencije Ipsos Public Affairs na uzorku od 1.005 ispitanika za kompaniju Carmax, svaki četvrti čovek pogođen krizom srednjih godina najčešće bi kupio novi automobil, i to 30% muškarca i 21% žena.
Kada je u pitanju boja automobila, iako je prvo što pomislimo (npr.) crveni Ferrari, 20% muškaraca odabralo bi crnu boju, po 19% sivu ili metalik, dok bi plavu i boju trule višnje odabralo po 17% ispitanika.
Takođe postoje razlike i kada je u pitanju tip vozila - muškarci bi odabrali sportski automobil (24%), dok je favorizovani tip automobila ženama - SUV (19%).
Od ovih sportskih modela, muškarci su najčešće spominjali Chevrolet Corvette i Ford Mustang.
Izvor: Economy.rs