
Kada je prošle godine predstavio luksuzni sedan Lagonda Taraf ("ultimativni luklsuz"), Aston Martin je najavio da će biti proizvedena ograničena serija od samo 100 komada, i to isključivo za tržište Bliskog istoka.
Međutim, interesovanje potencijalnih kupaca širom sveta je bilo veliko pa je odlučeno da se automobil sada ponudi i u Evropi, Singapuru i Južnoj Africi. Ipak, serija će i dalje biti ogranična, i to na 200 primeraka. Kako stvari sada stoje, na ovome se neće stati pa se očekuje da će Lagonda Taraf kasnije biti ponuđena širom sveta, uključujući SAD i Kinu.

Lagonda Taraf se inače bazira na Aston Martin VH arhitekturi, dužina vozila iznosi 5397 mm, a međuosovinsko rastoajnje 3189 mm.

Pod haubom je 6,0 litarski V12 motor sa 565KS (u paru sa šestostepenim automatikom), pogon je na zadnje točkove, dok će se proizvodnja odvijati u Gaydonu u Velikoj Britaniji.
Takođe, kupcima će biti ponuđene široke mogućnosti perosnalizacije (za to će se brinuti odeljenje Q by Aston Martin), a što se cene tiče pominje se cifra od oko 400.000 funti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
MB,
Nisam video tog belog
Ove 2 standardne boje su mi vrhunske.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/aston-martin-lagonda-taraf-launched-in-dubai-photo-gallery_10.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/aston-martin-lagonda-taraf-launched-in-dubai-photo-gallery_8.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-ZdiDU7Q5OFc/VCtBKXvi8ZI/AAAAAAAALhg/RzhI7_0bN9Q/s1600/AM-Lagoinda-1.jpg
http://specials-images.forbesimg.com/imageserve/ab75b835357b7b2fdb532fb4f552494e/0x600.jpg?fit=scale&background=000000
Verujem da je uživo impresivan...
Poz
Ovaj auto je odvratan, toliko prost i nekako lici na kineski pokušaj limuzine. Ukusi su različiti moram reći ali moj ukus je bolji od drugih
YZZ
Hahahaha, tomo potpisi se slobodno. : )))
Ne moras svaki put da menjas nick te odjednom kobajagi neki novi bloger koji nikada do sad nije komentarisao. I to gle koincidencije, bas na onim temama koje zuljaju bmw group, u ovom slucaju Rols.
Opusti se, svi znaju da Aston pravi ruzna i kineska kola, nema potrebe za besom. : )))
Nije skladan i lep ko utvara, ali sta ces. : )))
MB, ti mrzis sve sto je izvan Daimler grupacije, ili nema veze sa njom. Pocinjes da volis stvari iznenada, kada bilo ko dodje u kontakt/saradnju sa Daimlerom. I posto si iznenada postao veliki ljubitelj Astona (bas kao i f1), mislis da i drugi imaju takve instikte i da mrzim sve sto ima veze sa Daimlerom, sto samo potvrdjuje ovo u vezi tebe sto sam napisao.
Sto se tice ostavljanja razlicitih nickova....pa ti si osvedocen kao neko ko cesto menja nickove, i takodje, cesto bude uhvacen na delu. Svaku priliku kada dodjes do razlicite IP adrese koristis da ostavis poruku podrske Brki sa novim nickom. Valjda mislis , sto vise nickova/fanova, to si vise u pravu, otkud cu znati.... Sto se mene tice, @auto ti moze, ako hoce i ako ih ne mrzi, tj. ako imaju taj podatak, napisati sa koliko se razlicitih IP adresa potpisujem kao toma. I prestani vec jednom da budes opterecen tomom.
toma
Kao sto vec jednom rekoh, bmw fanovi su sampioni u zameni teza.
To je ujedno i potpuni i adekvatan odgovor na 18:57.
Jer kad bi inace bmw fanovi voleli RR, Mini , fwd itd...
"Kao sto vec jednom rekoh, bmw fanovi su sampioni u zameni teza.
To je ujedno i potpuni i adekvatan odgovor na 18:57."
E odgovorio si ga. Sampion:))))))
Jel ti znas da odgovoris nesto drugo osim "zamena teza".....hahahahha, ti pojma nemas sta je zamena teza. Aj sad trk na wiki....edukacija:))))).
ps. aj da ti odgovorim, da ne ides na wiki. 19:10 je majka svih zamena teza!:)))