home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Važan faktor pri odabiru automobila jeste njegova prosečna potrošnja. Za one koji idu na duža putovanja jako je bitno da automobila ima i veliki rezervoar. Evo koji model vas može odvesti najdalje sa punim rezervoarom.

10. VW "Beetle" TDI

Prosečna potrošnja: 5.7L/100km

Zapremina rezervoara: 53L

Distanca: 956km

9. Bentley "Continental" GT V8 S

Prosečna potrošnja: 9.4L/100km

Zapremina rezervoara: 90L

Distanca: 965km

8. Acura "TLX"

Prosečna potrošnja: 6.7L/100km

Zapremina rezervoara: 65L

Distanca: 968km

7. Mercedes "C300"

Prosečna potrošnja: 6.9L/100km

Zapremina rezervoara: 68L

Distanca: 985km

6. Honda "Civic" Hybrid

Prosečna potrošnja: 5L/100km

Zapremina rezervoara: 50L

Distanca: 997km

5. Mercedes "CLS400"

Prosečna potrošnja: 7.8L/100km

Zapremina rezervoara: 80L

Distanca: 1 018km

4. Infiniti "Q50" Hybrid

Prosečna potrošnja: 6.5L/100km

Zapremina rezervoara: 65L

Distanca: 1 031km

3. Volvo "S60 T5"

Prosečna potrošnja: 6.3L/100km

Zapremina rezervoara: 65L

Distanca: 1 060km

2. VW "Jetta" TDI

Prosečna potrošnja: 5.1L/100km

Zapremina rezervoara: 53L

Distanca: 1 073km

1. BMW "328d"

Prosečna potrošnja: 5.2L/100km

Zapremina rezervoara: 56L

Distanca: 1 086km

Izvor: Autoportal.rs



čitanja : 4230



Komentari

Kakav je to 328d?

Autor milan 23 Mar 2015, 11:02

@milan
320d za Americko trziste ima oznaku 328d... oni pate od velicine pa se cesto samo za njihovo trziste brojke "povecavaju" u oznakama pa tako u kod MB imas verzije 550 koje nigde drugde ne postoje...

Autor Orlo 23 Mar 2015, 12:09

Renault Laguna 3, 2.0dci 130ks, 66l rezervoar predjeno 1100km, oko 1000km otvorenog puta i 100km gradske. Ubrzo idem na još duži put nadam se da ću uspjeti da obrnem rekord, jer me čeka oko 1200km otvorenog puta.

Autor Marko 23 Mar 2015, 13:36

Postoji bar 30 automobila koji sa jednim rezervoarom mogu preci mnogo vise bez obaranja bilo kakvih rekorda.
Cak i kada su u pitanju nasi putevi i nase gorivo.
Ovo je jedan od primera, mada ih postoje na desetine snimljenih i potvrdjenih:

https://www.youtube.com/watch?v=0wDG5vTmZtg

"Trip je resetovan prilikom poslednjeg tankovanja."

Autor vojvoda 23 Mar 2015, 13:57

Lista je za americko trziste.
A inace, ram 3500 ima rezervar od 52 galona (197 litara), tako da definitivno moze preci sa jednim rezervarom nego bilo koji od ovih auta na listi.

Autor mile antena 23 Mar 2015, 14:52

Koliko god potrosili truda medju prvih 50 automobila nece pronaci ni jedan americki automobil sa veliom autonomijom kretanja.
Ram 3500 sa svojim rezervoarom od 34 galona jedva moze da predje 400 milja i to ako se vozi pretezno niz brdo.
Ni druga americka vozila nisu u boljem polozaju.

Autor vojvoda 23 Mar 2015, 16:25

@vojvoda,
za tvoju informaciju carl edwards je sa jednim rezervarom ford fusion hybrida presao 1446 milja ili 2314 km. i to je vozio pravim putem od virginia do washington dc. informisi se malo umesto sto u svakom komentaru o americkim vozilima obavezno moras da pokazes mrznju prema njima.

Autor mile antena 23 Mar 2015, 19:33

Hibridni automobili nisu predmet razmatranja kao sto to nisu Tesla automobili.

Zvanican najmanji potrosac jos uvek je ovaj:

http://www.volkswagen.rs/novosti/novosti/aktuelne_novosti/ginisov_svetski_rekord_volkswagen_passat_tdi_prolazi_kroz_48_drzava_sad_sa_do_sad_najmanjom_potrosn/

Autor vojvoda 23 Mar 2015, 20:54

a iz kog razloga hibridni automobili ne mogu da budu koristenu u ovu temu?
ja nisam rekao da je fusion hybrid najmanji potrosac vec sam ga spomenuo kao odgovor na tvoje da "nijedan americki auto nebi bio na listi 50 najekonomicnijih automobila u americi".

Autor mile antena 23 Mar 2015, 21:32

Zbog cega hibridni automobili ne mogu uci u racunicu trebalo bi da bude jasno bar onima koje zanimaju automobili.
Onima koji hibridne automobile vec voze jedno odredjeno vreme sasvim je jasno koliku autonomiju imaju kada im stanice za dopunjavanje baterija nisu pristupacne. U takvim trenucima masa baterije moze samo da utice na povecanje potrosnje goriva.

U slucaju spomenutog Carla Edwardsa sa Fordom Fusion, ne znamo o kojem se serijskom automobilu radi i da li su baterije standardne, ali zato znamo da je voznju zapoceo u 8h i 15min 25. aprila, a okoncao 28. aprila u 5h i 37 minuta i da mu je prosecna brzina kretanja iznosila 38 mph (62 km/h).

Ako izvedemo racunicu da je ukupno na putu proveo oko 69 sati presavsi pri tome 2313km, proizilazi da je u voznji proveo 37 sati, a da je preostala 32 sata utrosio na dopunjavanje baretija.

Podatak da je sa jednim tankom presao 2313 km (sto je jako daleko od rekorda) je verovatno tacan, ali su precutali kolicinu kilovatsati dopunjavanja baterije.

Autor vojvoda 23 Mar 2015, 22:07

I dodacu jos jedan podatak posto vec duze vreme vozim Prajusa.

U gradu on od na primer "slicnog" TDI-a trosi 50% manje, ali zato na otvorenom (autoputu) pri brzinama od oko 150 kmh od istog tog TDI-a trosi 50% vise goriva.

Autor vojvoda 23 Mar 2015, 22:15

@vojvoda,
ford fusion koji je edwards vozio nije plug-in hybrid vec obican hybrid - nikakvog stajanja za punjenje baterija nije bilo.

Autor mile antena 23 Mar 2015, 22:42