
Kada je BMW i8 startovao na tržištu rok isporuke je iznosio i do 18 meseci, što ipak nije bilo prihvatljivo bez obzira na atraktivnost samog automobila, pa je BMW preduzeo korake da se taj rok smanji.
Pre svega, dnevna proizvodnja u fabrici u Lajpcigu je povećana sa 10 na 20 komada, a to je inače pet puta manje od dnevne proizvodnje modela i3, koji se takođe pravi u Lajpcigu (u oko 100 komada dnevno).
Poslednja vest koju prenosi Automotive News kaže da je BMW-ov šef proizvodnje Harald Krueger na konferenciji za medije izjavio da je vreme čekanja na BMW i8 smanjeno na približno četiri meseca.
Podsećanja radi, BMW i8 kombinuje 1,5 litarski TwinPower Turbo trocilindrični benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga sistema iznosi 266 kW/362KS, a najveća brzina je el. ograničenih 250 km/h.
Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 2,1 l/100 km, a treba pomenuti da BMW i8 može da se kreće i samo na elektromotor kada može da pređe do 37 km.
BMW je inače prošle godine prodao 17.800 primeraka svojih i modela, dok se za ovu godinu planira najmanje 20.000 komada.
Takođe, u planu je i proširenje ponude i m odela, što znači da ga možemo očekivati negde oko 2020. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs