
Fiat-Chrysler Automobile (FCA) je saopštio planove o proizvodnji dva nova motora za buduće Alfa Romeo modele, uključujući tu i snažni četvorocilindraš i V6 za koji će se pobrinuti Ferrari.
Ova dva motora će igrati važnu ulogu u povratku Alfe na globalnu scenu, ali FCA ovom prilikom nije objavio specifikacije ovih agregata. Ipak, verovatno će ih dobiti i novi Alfin sedan (Giulia) čiju premijeru očekujemo 24. juna ove godine. Kako je navedeno u vesti, oba motora će se proizvoditi u fabrici Termoli u Italiji, i to u seriji od oko 200.000 jedinica godišnje (što je polovina od projektovane brojke od 400.000 komada Alfi za 2018. godinu).

Takođe, u saopštenju se još navodi da će u projekat razvoja novih motora i opremanja pomenute fabrike biti uloženo više od pola miljiarde evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi by Thorsten Krisch
Ovo je nadvlačenje konopca, ko će koga da upropasti, Fiat Crusler ili Crusler Fiat.
Došli su na genijalnu ideju. Da se Fiat plasira u Ameriku, a Crusler u Evropu.
Elem, ni jedni ni drugi nisu upućeni u propuste i promašaje jednih i drugih.
A gdje je preostalih 200k motora?
Naravno dizel će biti kakvih 95% ili više prodaje u Europi i on će biti proizveden u drugoj tvornici, u onoj u Pratola Serra gdje sada izlaze 1.75/1.8 TBi odnosno 1.6 i 2.0 JTD. Riječ je o novom 2.2 dizelu.
I naravno u priči se krije i benzinac manji od ova 2 u tekstu. To ne znam gdje će biti proizvedeno.
не могу да дочекам нову Ђулију ... кога занима, мож да рачуна на 320д иксдрајв туринг повољно ...
бмњ с8
да пробам овако да ти дочарам: поред 328и ти не треба бржи ауто у животу, осим ако нећеш на стазу, а 320д са иксдрајвом је сасвим довољан било ком нормалном човеку који не планира да вози кошаркаше на задњим седиштима ... или још ближе, да Ђулија није Алфа, не бих ни помислио да га мењам