
Veoma izbalansiran pneumatik, otporan na habanje i dobar na mokrom kolovozu - tako glasi ADAC-ova ocena za Nokian Line letnji pneumatik, koji je pobedio i na testu kod organizacije potrošača “Stiftung Warentest”
Pneumatik Nokian Line je pobednik testa sa posebnom preporukom u testiranoj dimenziji pneumatika 185/60 R14 H. Ovaj “zeleni” Finac dobio je ocenu „dobar“ u svim bezbednosno relevantnim oblastima testiranja – kako na suvom, tako i na mokrom kolovozu, kao i za svoju malu potrošnju goriva, a nemački auto-klub ADAC dao mu je čak i ocenu „odličan“ za otpornost na habanje. Pneumatik Nokian Line je pobednik na testu i kod nemačke organizacije potrošača “Stiftung Warentest” sa najboljom ocenom „dobar“ u okviru „testa OCENA KVALITETA“.

Brend Nokian se malom potrošnjom goriva i odličnom otpornošću na habanje preporučuje kao izbor za uštedu troškova. ADAC procenjuje da ovaj pneumatik krase samo prednosti i nijedna mana. Organizacija potrošača „Stiftung Warentest“ preporučuje Nokian Line kao „naš savet“ i kao jedan od „najboljih pneumatika“, za šta je posebno važno da njegove karakteristike budu veoma dobro izbalansirane.
Najbolju ocenu „dobar“ u svim bezbednosno relevantnim kriterijumima, Nokian Line dobija kod ADAC-a i organizacije „Stiftung Warentest“ i za testiranu dimenziju pneumatika 205/55 R16 V. Nokian Line je pobednik na testu i kod švajcarskog auto-kluba TCS i austrijskog auto-kluba ÖAMTC, a najbolju ocenu „dobar“ dobio je od austrijskog potrošačkog časopisa „Konsument“.
Sportski pneumatik Nokian zLine ostvario je još jedan uspeh na testu: „veoma vredan preporuke” kod nemačkog časopisa „Auto Zeitung“. „Dobre performanse na suvom za Nokian zLine, nizak otpor pri kotrljanju i veoma sigurno upravljanje na mokrom kolovozu“.
ADAC i Stiftung Warentest su u skladu sa strogim kriterijumima i merilima testirali 35 letnjih pneumatika u dimenzijama 185/60 R14 H i 205/55 R16 V dok se 14 letnjih pneumatika u dimenziji 225/40 R18 92 W/Y pojavilo se na testu časopisa „Auto Zeitung“.
PR saopštenje - Nokian Tyres
Ne postoji pneumatik koga krase samo prednosti, kako navodi novinar.
Ako je neki pneumatik ekonomican, sa malom potrosnjum goriva, onda on mora biti tvrd i neudoban. Samim tim i bucan. Nazalost, zakone fizike je nemoguce zaobici.
Mekani i tihi pneumatici ne mogu biti ni ekoloski, a ni ekonomicni.
@vojvoda
Ne bih se slozio. Vec drugu sezonu vozim Dunlop BluSportresponse. Vrhunski tiha i udobna, a opet ima mali otpor kotrljanja
Ne sporim da je taj Dunlop sasvim ok, ali UVEK je u pitanju neki kompromis.
Recimo taj navodno manji otpor kotrljanja je ono što mu takođe sigurno daje i nešto lošije performanse po pitanju upravljivosti pri višim brzinama u odnosu na one sa "normalnim" otporom kotrljanja. Zakon fizike, jer za veću upravljivost potrbno je veće trenje tj. bolji kontakt sa podlogom.