
Model FIAT 500L zvanično vozilo 28. SuisseGAS Beogradskog maratona
Kompanija FCA Srbija, u saradnji sa ovlašćenim dilerom, Auto Kućom “Kole” iz Zemuna tradicionalno, treću godinu zaredom, podržava predstojeći Beogradski maraton i tim povodom Vas poziva da nam se pridružite na 28. SuisseGas Beogradskom maratonu, koji će se održati u subotu, 18. aprila 2015. godine.
S ponosom pravljen u Srbiji, FIAT 500L je zvanično vozilo 28. SuisseGas Beogradskog maratona. Modeli FIAT 500L na metan biće prisutni na samoj trci u vidu tehničke podrške, pratiće trku i meriće vreme maratoncima.
Na samom cilju, na FIAT 500L info pultu na Terazijama posetioci će imati priliku da dobiju poklon vaučer koji će donosiocu istog u AK Kole, obezbediti besplatan kompletan pregled vozila, 10% popusta na servisne usluge i 5% popusta na rezervne delove (za donosioce vaučera koji će se deliti tokom maratona).

Model FIAT 500L na metan koji se proizvodi u fabrici u Kragujevcu predstavlja ekološko vozilo sa veoma niskom emisijom ugljen dioksida. Osim što brine o zaštiti životne sredine ovaj model brine i o kućnom budžetu jer tokom perioda od četiri godine korišćenjaekonomska ušteda je na nivou koštanja celog automobila. Koncept gradskog automobila 500L najčešći je izbor za veliki broj mladih porodica, jer u sebi objedinjuje naizgled nespojive karakteristike, kompaktnu spoljašnost sa prostranim putničkim odeljkom i punom opremom, u bogatom paketu gradskog automobila.
Beogradski maraton je najveća i najmasovnija sportska manifestacija u našoj zemlji i kao takva je, odlukom Skupštine grada Beograda, proglašena za događaj od posebnog značaja za grad Beograd. Beogradski maraton u sebi sadrži Trku zadovoljstva na 5 km, polumaraton i maraton.
PR saopštenje - FCA Srbija
"ovaj model brine i o kućnom budžetu jer tokom perioda od četiri godine korišćenja ekonomska ušteda je na nivou koštanja celog automobila".
Šaljivdžije :)
Doduše, možda "prosečna porodica" za 4 godine i predje "zilion" kilometara ...
@ moron
Voznjom na CNG posle predjenih 120.000 Km, otplatis ceo auto na razlici izmedju cene benzina i CNG-a. Sta nije jasno?
Ja prelazim 20.000 godisnje i za gorivo (dizel) dam 2000€.
Ja bih ceo nov auto isplatio za 6 godina.
Ovde je cak moguce kupiti i kucni kompresor, i puniti auto iz kucne instalacije. Onda CNG izadje 30% jeftiniji od cene na pumpi. Inace je po predjenom kilometru 4 puta skuplje voziti na benzin u odnosu na CNG.
Sinbad
Ja Tebe "jezički" potpuno razumem, ali mi nema ekonomske logike to što pričaš. Ja sam na prvih 120 kkm potrošio, "recimo", 6.480 litara dizela, što je oko 7.840 eura. Da vozim "pandan bezinca" i da isti troši u proseku 2 litra više, potrošio bih 8.880 litara ili oko 10.220 eura.
Za zaista ne vidim mogućnost da na CNG za 120 kkm ( a još manje za 4 godine ) na ceni CNG goriva realno ostvarim uštedu u nivou cene novog CNG vozila, a u odnosu na istovrsno vozilo pokretano dizelom ili benzinom.
Sinbad
Ako je kiloetar voznje na CNG duplo jeftiniji od kilometra voznje na dizel, ti bi onda imao godisnju ustedu od 50% u odnosu na sadasnjih 2000 EUR, a to je 1000 EUR. Ako 500L sa CNG uredjajem, registrovan i spreman za voznju kosta bar 14000 EUR, to znaci da, u najboljem slucaju, sa tom godisnjom kilometrazom ti tek za 14 godina imas zaradjen drugi auto. Prema reklamama, 100 km Fijatom 500L na CNG kosta oko 450 din (i to prema fabrickim podacima, gde se obicno prikazuje manja potrosnja), a pretpostavljam da bi 500L 1.3 JTD, u tom slucaju 100km prelazio za 900 din. Lako se da u excel-u napraviti kalkulacija potrosnje i ustede. PR-ovi tako slatko nafiluju pricu, da covek prosto pomisli: "Pa, gde sam ja bio sve ove godine, kad ovako povoljno nisam video." Jedared sam i ja bio neoprezan pa naseo na pricu o cuvenom "kotlu iz ruske podmornice", made in Kragujevac. Na kraju, kako god da okrenes, d.pe ti je pozadi.
Nemoguce da je Sinbad cuveni ekspert iz oblasti ekonomije/preduzetnik ovako nesto prevideo... ne verujem... a pomalo njegova racunica zvuci kao racunica malog Perice koji olako shvata proracun i katalosku potrosnju... kao da je neki bot Boze me prosti, tako deluje komentar...
@Optimus Prime, kupio si kotao iz ruske podmornice? Da nisi i tenkovsko ulje koje traje vecno? Svasta se prodavalo ali iza toga nisu stajale ozbiljne firme.
Nigde u PR tekstovima se ne navodi tolika ušteda u odnosu na dizel model, već na benzinski, ali ni ta priča, čak i sa 30.000 km godišnje, što su predstavili u obraačunu, ne pije mnogo više vode. Klasičan PR.
B.M.
Ma taj kotao je obicno prepakovano kuvalo za kafu. Radi i dan danas, ali trosi kao i bilo koji drugi elektricni. Ona usteda o kojoj su pricali je veca bajka od "Crvenkape". Vecno trajuce tenkovsko ulje cu da kupim cim pazarim 500L na CNG, i to na kredit kod JorgoBanke. Kad naspem to ulje, ima "fica" da proizvodi metan, a ne da ga trosi. :)))
Matori
Sinbad je poredio sa dizelom, pa sam mu zato dao kalkulaciju. U svakom slucaju, PR-ov tekst je opis kuce od cokolade iz "Ivice i Marice".