
Prateći trendove ostatka automobilske industrije Toyota Motor Corporation će ove godine predstaviti ukupno 14 novih i unapređenih motora, koji donose manju zapreminu, veću snagu i manju emisiju CO2 u odnosu na prethodnike.
Jedan od onih motora koji su pokrenuli celu priču od razvoju i predstavljanju savremenijih motora je dvolitarski turbo benzinac koji se ugrađuje u Lexus NX.
Sada je Toyota otkrila dodatne informacije i o dolasku 1,2 litarskog turbo benzinca koji će za početak biti dostupan na japanskoj verziji Toyote Auris. Interesantno je to što ovaj motor menja 1,8 litarski atmosferac, a zvaničnici Toyote naveli su da novi motor ima veći obrtni moment pri niskim obrtajima od puno većeg atmosferca.
Takođe i potrošnja goriva je smanjena za 10 odsto u odnosu na prethodnika.
Već su predstavljeni i 1,5 litarski atmosferac za Corollu, kao i nekoliko drugih motora koji će biti dostupni na tržištima van Evrope.
Izvesno je da će 1,2 litarski turbo benzinac stići i u Evropu i to u redizajniranom Aurisu.
Izvor: Proauto.ba
Foto: Toyota
Matori
Mnogo će vode proteći dok novi Toyota motor dostigne nivo pouzdanosti jednog dokazanog VW engine-a