
Šef BMW of North America, Ludvig Viliš jedva čeka da bavarska marka investira najavljenih milijardu dolara u fabriku u Spartanburgu. Razlog je taj što ne mogu da se ispune svi zahtevi za BMW-ovim krosoverima. Ekspanzija fabrike bi povećala proizvodne kapacitete na 450.000 jedinica godišnje, uz podršku proizvodnje X7.
Viliš bi voleo da ima više krosovera što je ranije moguće. „Sada je to konstantna bitka, da imamo više X3 i X5“, rekao je on u intervjuu za Automotive News. Viliš predviđa da bi mogao da proda još 10.000 CUV modela.
Šef severnoameričke BMW-ove filijale vidi dolazak X7 kao veliki dobitak za marku. „Mi smo uspeli da ubedimo kompaniju da je upravo to ono što nam je potrebno u SAD“, rekao je Viliš. Ipak, malo će se pričekati jer novi model leži na platformi nove generacije, i dve godine je daleko od početka proizvodnje. Ono o čemu se priča je da će protivnik GLSa i novog Rolls-Royceovog CUV-a biti nosilac najluksuznijeg enterijera kada je reč o kompletnom portfoliju bavarske marke.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Ја мајку му, мука кад си аутоиндустрија, радионичари таквих проблема немају!! :))
messi
deluje kao da je odlicno upucen....pomenuta fabrika u USA gde se proizvode BMW SUV vozila je prosle godine proizvela 30.000(da, 3x vise nego sto se pominje u tekstu) komada X3 manje od onoga sto su mogli da prodaju, posto su paznju "usmerili" na X5, pa su tako u 2014. proizveli 50.000 vozila vise od nominalnog kapaciteta fabrike. Pre dve godine sam naisao na podatak da su BMW fabrike uposlene nesto preko 90%, dok je taj procenat kod radionicara koji je na trecem mestu bio ispod 80%. Drugog radionicara i ne pominjem, posto oni tih problema nemaju. Ako zafale kapaciteti, tu su Seat, Skoda, narodnjaci,....