home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault modeli i ove godine imaju počasno mesto na prestižnom Filmskom festivalu u Kanu. Ove godine, po prvi put u istoriji, veliki glumci, reditelji, producenti i VIP stižu do čuvenog crvenog tepiha u novom modelu Espace.

Za dve nedelje festivala, od 13. do 24. maja, Renault je obezbedio dve stotine Initiale Paris verzije novog Espace, sa posebnim znakom Zlatna palma da se obeleži ovaj događaj. Partnerstvo takođe uključuje "image" flotu od šest Captura, četiri nova Tvinga i 15 električnih modela Twizi koji su na raspolaganju publici za test vožnje.

Novi Espace lansiran je ovog proleća i glavnu ulogu u reklamnoj kampanji koja je počela sredinom aprila ima Kevin Spacey. To je karakterističan automobil, po svojoj udobnosti, materijalima i bogatstvu opreme. Sa ekskluzivnim Initiale Paris potpisom, ovaj novi krosover oličava najbolje što je znanje Renaulta moglo da iznedri.

Renault je zvanični partner Filmskog festivala u Kanu 32 godine, što mu omogućuje da kroz Kanske slike prestiža i glamura promoviše najnovije modele brenda. Renault već tradicionalno održava bliske veze sa 7. umetnosti. Podrška filmskoj industriji i filmu je predmet dugoročne posvećenosti Grupe, koja je počela pre više od 110 godina, u vreme kada su izgrađeni prve bioskopski studiji u Billancourt-u između 1885. i 1898. godine istovremeno kada je nastala i Renault fabrika. Danas, Renault je blisko angažovan na nekim od najvećih filmskih festivala: Lion, Deauville, Anguleme Cabourg, Marakeš i Venecijanski internacionalni filmski festival

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 569



Komentari