
Prvi čovek Renault-Nissana Carlos Ghosn je za indijske medije izjavio da se Kwid ipak neće prodavati pod znakom rumunske Dacije.
Tačnije, u izjavi za IndianAutosBlog, a na pitanje o mogućnosti da se Kwid pojavi sa Dacia znakom kako bi takav automobil zauzeo mesto ispod Dacije Sandero, Ghosn je kratko rekao da neće biti Dacia bedža na Kwidu, već samo logo Renaulta.
Ghosn je takođe najavio da će se Renault prvo fokusirati na prodaju Kwida na indijskom tržištu, pre nego što krene njegov izvoz na tržišta u razvoju.
Renault Kwid će u Indiji inače startovati od septembra, pri čemu će tamo koštati između 4.230 i 5.640 evra.
Podsećanja radi, Renault Kwid (dužine 368 cm) za indijsko tržište pokreće benzinski motor od 800 kubika, u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Theophiluschin.com
Nekako nije ni bilo za cudjenje ovo, jer realno za te novce proizvodjaci ni ne mogu da obezbede bolji pleh, pardon celik, a da se pri sudaru zastite putnici u kabini i plus da zarade nesto... realno su Dacijini modeli najbolji pokazatelj toga odnosno da ne moze cena ici na dole...
A i evropski kupci su sve zahtevniji, cak i komentatori na blogu bez da ga pazare, a kod ovih u razvoju je bitno samo da se prevezu i da ne duva okolo i da ne vlazi kada pada kisa kao na mopedu... :)
@Orlo
Pitanje za tebe:
Kada bi Daciji Sandero, uzeo 15 cm medjuososvinskog rastojanja, dakle kada bi elementi krova, pragovi i pod bili kraci za 15 cm, takav kakav je, od istog "pleha",da li bi bio laksi ili tezi, jeftiniji za proizvodnju ili skuplji, cvrsci ili krtiji prilikom cras testa?Da li bi kada bi mu skinuo jedan cilindar sa npr 1.2 motora bio laksi ili tezi, bolji ili losiji pri sudaru, jeftiniji ili skuplji?Kada bi mu uzeo 5 cm sirine tako da budu uzi elementi krova haube, vrata, poda, uza prednja i zadnja sajbna, da li bi bio tezi ili laksi, cvrsci ili manje cvrst, jeftiniji ili skuplji?Da ima 13 colske tockove, umesto 15 colskih, slede ista pitanja.
Dacija sada je jednako bezbedna kao Clio od pre dve generacije... i jednako opremljena. To je vrlo validna ponuda, nisu svi poginuli tad, pa nece ni sad.
Da bi kupio Daciju moras da budes posebna sorta(oni sto stede gde god stignu), jer za svaki model postoji adekvatan moderan konkurent ili ekvivalent u Renou koji je samo 30% skuplji, da ni ne spominjem polovna vozila. Zasto Sandero, kad postoji Klio, ili zasto Duster kad postoji Capture, Juke... mada Duster mogu da opravdam kao radno vozilo za voznju raznoraznim stazama, jer sta ce bolje (mada nije slavan pri prevrtanju na krov).
Dacia je inteligentan potez Renoa koji ne ostavlja prostor za bilo kakvu kritiku sto na kraju krajeva pokazuje i samo trziste. Prodaje se izuzetno dobro.
Pre bi se moglo reci da su drugi proizvodjaci automobila u velikom problemu bas zato sto nemaju svoju "Daciju"
@Bobo
Da je samo tako nastao Kwid (tim ustedama u dimenzijama koje si spomenuo) ne bi bilo nikakvih problema da se nadje na evropskim trzistima... ali nije jer osim aktivne stedelo se tu i na pasivnoj bezbednosti, izolaciji, i na jos puno mesta a ujedno i manja masa, manje bezbedno vozilo... ne bi me zacudilo da je Kwid nastao od Datsuna Go...
Eto vidis ipak nece ponuditi u Evropi ovo idealno vozilo kako si ga jednom opisao... t'ga soferska... :)
@Orlo
Nikad ga nisam opisao kao idealno vozilo.Ja sam ipak jedan od "paćenika", koji traže nešto više od automobila osim njegovih funkcija, tako da ja lično nikad ne bih kupio Dačiju.Ali za one koji traže funkcionalnost automobila, Dačija je svetski pobednik.Naravno ako posmatraš auto kroz cenovne segmente, a ne kroz neku a,b,c kvalifikaciju.
Manja masa, manje bezbedno vozilo...hm, reltivno.Manja masa znaci manje inercije prilikom udara u cvrstu prepreku, takodje, manje tereta iza tebe koji te gura u gužvannje dok traje period zaustavljanja.
'Oćeš u opkladu da će neka verzija ovoga ipak u EU i da će biti bezbedniji od sadašnjeg Sandera i jeftiniji barem 15%?
@Bobo
Mozemo da se kladimo ali samo u salu... ;)
A sto se tice mase... pa ako dva vozila imaju npr 5 zvezdica i da se sudare a jedno npr tonu, a drugo tonu i po ili dve tone, pa ne bih se dvoumio ni trena... dovoljno je setiti se primera Q7 vs 500... ali dobro...
E da malo flesbeka:
"Uglavnom da rezimiram.Ko hoce dobar gradski auto sa petoro vrata, ful opremom koja ukljucuje sve ovo sto smo dosad nabrojali, stedljiv kao ni jedan drugi, sa velikim prostorom, dizel motorom sa potrosnjom ispod cetiri litra, a nije mu bitan imidz onda ce verovatno izbor biti Dacia Citadine 1.5 dci Laureate 5p sa cenom oko 9.500 eura, koja ce se pojaviti 2015.Ostali imaju izbor izmedju 500,Twinga i Up-a.
Autor Bobo 23 Sep 2014, 14:53"