home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sve je veći broj bogatih i finansijski nezavisnih žena na svetu, a mnoge od njih vole i vrhunske automobile. No, dobar deo proizvođača superautomobila ne zna kako da se približi ženskim kupcima.

Velikih problema s time imaju Lamborghini i Ferrari, jer manje od 10 odsto njihovih modela kupuju žene.

Porsche, pak, s druge strane, uspeo je da se približi ženskim kupcima, koje čine 25 posto klijenata tog nemačkog premium brenda. U Kini čine i više od 40 posto. Porsche je za ambasadorku brenda izabrao teniserku Mariju Šarapovu i to im se vraća na sjajan način.

U Aston Martinu su se ženama pokušali približiti organizovanjem 'Ladies Daya', no doživeli su fijakso jer su žene bile uvređene 'nagradom' nakon testiranja automobila. Dobile su kurs iz šminkanja što su protumačile vrlo patronizirajućim. Proizvođači superautomobila odbijaju žene i svojim nespretnim izjavama.

- To je kao mašinski fakutet koji privlači više muškaraca nego žena. Muškarce više zanimaju automobili i to je jedina istina. Nećemo žene privlačiti posebnim modelima svojih automobila jer ne želimo DNA naših modela ostaviti što čištijim, rekao je Stephan Winkelman, predsednik Lamborghinija.

Iskustva mnogih žena pokazala su da ih većina prodavača superautomobila uopšte ne doživljava ozbiljno, pa se onda one odlučuju za druge automobilske brendove.

Izvor: Economy.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 834



Komentari