
Volkswagen je na britanskom tržištu prestao sa prodajom svoje najveće limuzine Phaeton, koja se ionako plasirala u malom broju primeraka i nije imala gamu motora koja bi zadovoljavala buduće Euro 6 norme.
Phaeton se inače pojavio još 2002. godine, ali je posle toga doživeo nekoliko restilizacija (2007. i 2010. godine).
Treba podsetiti da je Volkswagen investirao oko milijardu dolara u razvoj Phaetona koji međutim nikada nije postigao planiranu prodaju od 20.000 komada godišnje. Početkom godine se pojavila i procena analitičara da je Volkswagen na svakom prodatom Phaetonu u periodu od 2002. do 2012. godine izgubio čak 28.000 evra.
Bez obzira na sve navedeno, u Volkswagenu pripremaju i novu, drugu generaciju ovog modela, čija promocija bi trebalo da se održi u drugoj polovini 2017. godine (Amerikanci će na njega morati da sačekaju do 2018. ili 2019. godine).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
To se proizvodi i dobro prodaje u Aziji. Vise puta je osvezen, i izgleda jako dobro, ima sve novotarije, i lici na aktuelnog Passata.
A to da li se prodaje u Brtianiji, da prodaje se, a i u celom svetu kao BENTLEY Continental GT i Flying Spur, koji je 95% istih komponenti, ukljucujuci celokupnu mehaniku, elektroniku, motor, veci deo enterijera. Razlikuju se uglavnom dizajn i to bi bilo to.