
Isporuke vozila marki BMW, MINI i Rolls-Royce porasle su prošlog meseca za 5,9%, na ukupno 188.287 vozila, što taj mesec čini najuspešnijim majem u istoriji kompanije. Postavljen je i novi rekord prodaje za period do maja meseca, pri čemu je isporučeno čak 890.937 vozila tokom prvih pet meseci, što odgovara rastu od 7,7%.
Prodaja vozila marke BMW u maju je ostvarila rast od 4,0% s ukupno isporučenih 159.129 vozila. Prodaja za godišnji period do maja popela se na ukupan broj od 759.609 vozila, čime je zabeležen rast od 5,2%.
BMW serije 2 u maju je prodat u 11.400 primeraka, od čega najveći deo, ukupno 6.898 vozila, čine isporuke modela BMW 2 Series Active Tourer. Kada je reč o BMW-u serije 4, u maju se za taj model odlučilo ukupno 13.392 kupaca.

Popularnost vozila iz BMW-ove game X i dalje ostaje objektivno značajan faktor u podsticanju rasta. Tako je novi BMW X4 tokom maja prodat u 4.376 primeraka, dok je prodaja BMW-a X5 porasla čak za 24,7% (prodato 15.505 primeraka) u odnosu na isti mesec prošle godine, a broj isporuka BMW-a X6 povećao se za 43,9% s 3.890 prodatih vozila.
Prodaja BMW-ovih "i" modela u maju je iznosila 2.169 vozila te je tako ostvarena prodaja 10.490 vozila te marke tokom perioda od prvih pet meseci ove godine. Radi poređenja, BMW i3 je do sada u 2015. godini našao svoj put do ukupno 8.256 kupaca.
U maju je kupcima isporučeno 28.831 vozila marke MINI, dakle 18,3% više nego istog meseca prošle godine, što je posledica temeljite promene modela. Prodaja za period od početka godine do maja je takođe porasla, i to za ukupno 25,9%. Kupcima je ukupno isporučeno 129.910 vozila.
Novi MINI s troja vrata u maju je zabeležio rast od 16,3% i prodato je ukupno 20.321 vozila. S druge strane, za kupovinu potpuno novog MINI-ja s pet vrata odlučilo se 8.535 kupaca širom sveta. Prodaja MINI cabrio modela zabeležila je rast od 9%, s ukupnom isporukom 1.663 vozila.
Nastavljajući svoju strategiju poticanja uravnoteženog rasta na svim globalnim tržištima, BMW grupa ostvarila je rast prodaje u svim prodajnim regionima.
U Aziji je isporuka modela vozila marki BMW i MINI porasla za 4,5% za prvih pet meseci ove godine s prodajom 276.055 primeraka. Za prvih pet meseci, prodaja je u Kini porasla za 3,0% (190,427 vozila), dok u isto vreme Južna Koreja nastavlja s trendom dvocifrenog rasta – do sada je tokom godine ukupno isporučeno 21.506 vozila (rast od 18%). Za isti period, prodaja u Japanu beleži rast od 5,1%, ukupno 26.508 vozila.
Do sad aje tokom godine kupcima na tržištu Južne i Severne Amerike isporučeno ukupno 195.485 vozila marki BMW i MINI, što je rast od 9,7%. U SAD-u je prodaja za prvih pet meseci 2015. porasla za 10% s ukupno 160.533 novih ključeva u rukama kupaca. Meksiko beleži rast prodaje od 18,9% za dosadašnji period s ukupno 6.682 isporučena automobila.
Evropsko tržište nastavlja svoj put oporavka: u prvih pet meseci isporučeno je ukupno 382.182 vozila marke BMW i MINI, 9,2% više nego u istom periodu prošle godine. Velika Britanija je veliki regionalni predvodnik rasta sa skokom prodaje za prvih pet meseci od 12,4% (85.150 vozila), mada se i Francuska može pohvaliti veoma uverljivim rastom: za dosadašnji period ove godine prodaja je porasla za 24,4% s ukupno 31.179 vozila isporučenih kupcima.
Izvor: PR saopštenje BMW / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Mercedes skoro 152000 uz povećanje prodaje
od blizu 12 % odnosno tri puta veći rast od Bmw.
bs8
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/06/daimler-ag-gibt-beim-absatzwachstum-gegenueber-bmw-nicht-nach/
Bis Ende Mai stiegen die Absatzzahlen bei Mercedes um satte 13.6 Prozent auf insgesamt 728.809 Fahrzeuge, wobei BMW auf 759.609
Pritom Mercedes nema A kupe kao što ima kec sa troje vrata, još nije stigao GLC kupe kao konkurent X4-i.
Nema ni i modele. Razlika nije velika. Ne znam kako je bilo prošle godine i proteklih godina, ali ovo je verovatno najmanja razlika.
Da, zaboravih na C kupe i C kabrio, serija 4 se nudi dugo već u ta dva izdanja.
BMW izbacio 2at i 2gt. MB nema konkurenta ni 3GT i 4GC, ali svejedno, razlika nije velika. Trenutnu razliku bi samo dodatak A kupea ispeglao.
Pit,sve ce to "ispeglati" serija 1 sedan kao konkurent cla...;).
bs8
Pa to nije bas konkurent CLA vec vise A3 sedan-u.
A3 sedan je konkurent CLA koliko i A6 CLS-u...
Inace taj kec sedan su najavili valjda samo za USA trziste i mozda jos neko ( Kinu, nisam siguran ), ali ne kao globalni model, barem ne za sada.
Mada mi to zvuci cudno.
pit,i ja mislim da je to za pojedina trzista.u svakom slucaju upravo pocinje da se prodaje 2gt,ocekuje se od jeseni x1 koji se ovih meseci bukvalno nije ni prodavao.serija 7 ako se nase prognoze ostvare bice tu isto dobra cifra a ove godie se i on prodavao u mizernom broju.
definitivno ce se smanjiti razlika u odnosu na proslu godinu ali vec je sad razlika preko 30.000.za pola godine merc ce kaskati 40.ak hiljada komada.svi znamo da BMW kida u drugoj polovini godine,pogotovu od septembra,tako da...opet ponavljam,u narednih par godina,bar do 2020 BMW ce ostati premium br.1.
mercedes je sad imao dobru priliku da se priblizi jer su izbacili s,c,gla...ali ovo je maksimum sto mogu.i dalje cu sa interesovanjem pratiti prodaju jer ce biti gusto za mesto br.2.
p.s.citam,x1 prve generacije se prodao u 730.000kom,a npr x5 ide godisnje u 150.000 kom :).
p.s.2.a3 sedan izgleda mnogo bolje,ozbiljnije od cla. cls mi se jako svidja,cla mali odvratni kinez.