
Prema izveštavanju evropskih specijalizovanih magazina, Alfa Giulia je razvijena za samo dve i po godine. To je izjavio Philippe Krief, šef razvoja Alfe, od koga je prvi čovek kompanije FCA, Serđo Markjone, tražio da konstruiše visokoperformansni sedan kojim bi se brend Alfa vratio u život.

Noćna mora za “BMW M3″, kako mnogi na Zapadu nazivaju “đuliju”, inženjeri su razvijali sa dva najvažnija zadatka na umu: da stvore što bolji odnos snage i mase i optimizacija u pogledu voznih karakteristika.

Na kraju, uspeli su da postignu idealnu raspodelu mase u odnosu 50:50 na vrhunskoj verziji koja je nedavno imala svetsku premijeru. Zapravo, Alfa je prvo predstavila top model sa šestocilindričnim motorom snage 375 kW (510 KS), kome je iz stanja mirovanja do “stotke” potrebno svega 3,9 sekundi.

Prema najnovijim informacijama sa testiranja na stazi Nardo, “đulija QV” je postigla maksimalnu brzinu od 321 km/h. Snaga se inače prenosi na zadnje točkove a opciono može da se poruči verzija sa pogonom na sva četiri točka.
Sve u svemu, glavni zadatak je bio da se postignu performanse i vozne karakteristike koje će biti što bliže “ferarijima”.
Izvor: Magazinauto.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo
Dve i po godine od nule i praznog papira... slobodno premijum Nemci mogu katanac da stave... :)
Alfa Romeo Giulia
Platforma : Chrysler 200 (najverovatnije)
Motori: FIAT, 1.9D, 1.7B....
Osnovna cena: 30'000.00€
Mercedes C 180 D i BMW 318D kostaju isto +/-.
Ko bi dao te pare za ovu Alfu a ko za nemce?
kako giulia moze da deli platformu sa 200 kad je giulia zadnja vuca, a 200 prednja? 200 je uradjen na produzenoj platformi giuliette
Toliko je ocigledno da je ovo redesign Ghiblia, a pritom je model za 2016, pa ako se razvojem smatra razvoj prototipa, a ne produkcijskog modela, da, uspeli su da za 2.5 godine prepakuju Ghibli.
Isto je slucaj i sa Giulietta/Dart, i sa 500/panda/nova panda i sa 500l/500x/Renegade.
Nisu jedini koji ovo rade, ali jesu najuspesniji, jer uspevaju da produze vek ponude duplo, a i troduplo.
Ovo izgleda vrlo boy racer i bez imalo ukusa, ali i vecina kupaca nema stila... taman.
Ovo se meni jako dopada kao prica, kao imidz, kao tehnika, ali dizajn mi je neubedljiv. Stit i front su tipicni za jednu Alfu,uvek dobro stoje, ali sve sto su dizajneri trebali da urade, obzirom da su imali sjajnu platformu u smislu proporcija, su prednji i zadnji svetlosni sklopovi, e bas su tu bili neubedljivi.Doduse, treba videti kako to uzivo izgleda.
@ mile antena
Moja greska...
Chrysler 300 verovatno, mada je previse star kao platforma.
Sigurno ce uzeti najjeftiniju platformu iz Chrysler korporacije.
@Eki 14 Jul 2015, 07:55
Ево ја бих дао, и највероватније ћу дати идуће године кад се појави на тржишту, за бензинску верзију од два литра и 250-ак коња.
И мала примедба ... градиш став на претпоставкама, скроз безвезе
Ali kako vas neke nije sram uporno i dalje tvrditi da je stara platforma i motorizacija?
Inače bila je ekipa odavdje u muzeju. Kažu da na stražnjoj klupi ima pregršt mjesta po dužini, da su baš pazili na to. Kao i novi A4 i ovaj ispod ima 'šperploču' radi manjeg koeficijenta otpora zraka. Stražnji difuzor nije fake, a prednji spojler je aktivni i kontroliran putem ECU-a.
http://s1.postimg.org/xruji4zof/11143360_10153548652191929_2753899862058196448_o.jpg
Zaboravih da dodam: da imam novca, kojeg trenutno nemam, uzeo bih je i ja pre nego Nemca.Prelepo je dimenzionisana i proporcionalna, prava Alfa posle dugo godina.A platforma?I da je stara i da je nova, kakve veze ima ako je trim dobro podesen, ako ima nove elemente vesanja, ako ima motor i menjac kakav ima i savrsen balans tezine.Jedino, sto sam vec rekao, malo sam ocekivao drugacije svetlosne sklopove, ali i za ovo treba vreme da "legnu".
@Столе
Da, ovo su pretpostavke italijanskih novinara i ako su tacne onda nema nista od Alfe.
Za ono sto zapravo jeste i za tu pretpostavljenu cenu, FIAT ne moze ocekivati da ce se Giulia prodavati ni blizu BMW serije 3 ili Mercedes-a klase C.
Moje skromno misljenje.
Све је лепо. И моторизација и педигре и унутрашњост али остаје неубедљив предњи део и готово!! Можда нешто промени 3д поглед али чини ми се да је пропуштена шанса да се швапски трио визелно демолира...
Остављао је скоро Разиел онај перфектан рендер. Штета што је Срђо зихерашио и у доба Лед технологије није изоштрио фарове до пуцања него задржа ове пуљке.
@ Eki
I Serija 3 i C-klasa startaju u Italiji na oko 35k eura sa tim da će startna motorizacija biti daleko 'bogatija' kod Giulie. Koliko znam 140 KS dizel, 180 KS benzin.
Neko rece da se duze razvija ovaj model, i da od nule treba vise vremena, i da za razvoj potpuno novog motora treba vise vremena... ko sada prica istinu, vreme ce pokazati...
Ovo sto ce biti najjeftiniji, ili medju najjeftinijim, u klasi je dobar potez... neko ce vec naci racunicu ako ne nadje nesto drugo sto trazi...
Rekao sam da se razvija negdje od početka 2013. i da će taman do prodaje proći blizu 3 godine.
Ako te zanima traži i pronaći ćeš razne znanstvene radove u kojime se još tamo sredinom 90-ih ističe da FGA treba rekordno vrijeme od 3 godine od razvoja nogo modela do puštanje ne tržište. Ako je od tada prošla 20 godina, a računalne simulacije su napredovale plus što imaš tim top inženjera, onda je rezultat jasan.
Orlo
da, ja sam to rekao. Vecina proizvodjaca cim izbaci novi model pocinje ubrzo da radi na nasledniku.
159 je jako davno predstavljena a cak se 2 godine nije ni proizvodila.
Zakljucak: mozda 2.5 godine ali ne od nule!
P.S.Mislim da je gomila prototipova i mula postojala, a verovatno i unistena nakon formiranja FCA.
Ili mislite da su inzenjeri i dizajneri spavali zimski san 10 godina???
E ja ne mislim!
@carobnjak
Dobro je to sto ne mislis... :)
Koliko su para imali, i kakav je tempo izbacivanja modela bio verovatno je bio prinudni GO dosta dug... :D
I to sto je rekordno, meni ne deluje kao nesto sto je bas pozitivno... onda kupci testiraju ono sto proizvodjac ne testira do kraja... :)
Orlo
To cemo tek da vidimo...
Mada, ako bi se drzali tvojih komentara, ova Alfa i dalje ne postoji...:-D
@carobnjak
Izrazavam iznenadjenje, jer da to je to slucaj kod nekog drugog proizvodjaca to bi bilo za podsmeh kod ovih istih fanova... ovako je rekordno, a drugi proizvodjaci izgleda u svom zaostatku nemaju simulacije i rade sve obrnuto... :D
A cudjenje se ogleda i u prepoznavanju fenomenalnosti i komparabilnosti sa konkurentima preko slika i top verzije u staticnoj pozi... ;)
Kao sto sam napisao, sve to cemo da vidimo...
Znas dobro da ja nisam "pr paljevina" pa cak i kad je moja Alfa u pitanju... :-D
Najmanje je problem sam razvoj kroz simulacije i testiranje. Ono gdje većina lomi zube i oduži projekt je implementacija automatizacije proizvodnje. Recimo da je to bilo dosta problematično kod VAG-a sa MQB platformom. Tko kaže da Alfa sa projektom Giorgio neće tu polomiti zube?
Ranije FGA, a sada FCA, imaju tu sreću da kao nijedan drugi proizvođač imaju firmu za to u svom okrilju. To je naravno Comau.
Orlo
Mada ovo "nocna mora za m3" a vala i druge nemce, je bas po mom ukusu! ;-)
@carobnjak
Pravo da ti kazem papir trpi sve, ali bi vise voleo da su rekli da je Giulia nocna mora za premijum Nemce, da je prostranija, udobnija, da manje trosi, da ima veci gepek... pa i nizu cenu... vozne karakteristike su im u principu svima prakticno iste, razlike se mogu videti na stazi tako da je to manje bitna (citaj nebitna) stavka za mene, u realnom saobracaju...
O dusi, duhu, istoriji, i emocijama ne bih trosio reci, za mene je bez obzira na marku sve to gomila lima, samo je pitanje da li ti se svidja i da li si spreman da ides na (i na koji) kompromis...
2 i po godine?!? jedino ako su prepakovali neki model....ili mozda smatraju da testiranje krece onog dana kad i prodaja...
@Eki 14 Jul 2015, 12:49
Па вучеш ме за језик :) ... имам дизел f11 и бензнски w204t, и мечка ће да иде новом власнику, а уместо њега долази Ђулија, коју ћу ја да возим, а ћерка ће да преузме тројку.
Ето видиш, ја први ћу да пређем у њихов табор, а знам још једнога са тројком који ће исто. Мало ли је за прве две недеље.
Мислим, ако Бог да, наравно :)
А то што су пренели неки италијански медији је сигурно веродостјније од података које су изнели џемпераш и екипа ... нова платформа са RWD, најдужа у класи, однос масе 50:50, дизели од 2,2 л, бензинци 2,0 л, Фераријев шестак битурбо, нешто не препознајем фиата ни крајзлера у томе.