
BMW će biti deo 35. America's Cupa kao globalni partner udruženja America’s Cup Event Authority (ACEA), organizatora takmičenja. Ovaj potez diže angažman proizvođača premium automobila kao partnera u takmičarskom jedrenju na sasvim novi nivo.
America's Cup je najstariji trofej u međunarodnom sportu te se takođe smatra najizazovnijim takmičarskim jedriličarskim susretom, pri čemu se najbolji sportisti spajaju s najboljom tehnologijom. Dvoboj između branioca titule, ORACLE TEAM USA i vodećih izazivača, koji će se održati u blizini Bermude 2017. godine, ispisaće najnovije poglavlje u 164 godine dugoj istoriji ovog jedinstvenog takmičenja.
BMW će pored toga podupreti ORACLE TEAM USA kao Partner za tehnologiju. Tim si je za cilj postavio osvajanje America's Cupa po treći put zaredom.
Ian Robertson, član upravnog odbora odeljenja za prodaju i marketing BMW-a AG je izjavio: “America's Cup se ponosi mnogim kvalitetima koji su takođe i deo DNA BMW-a, kao što je pionirski duh i spremnost da se uhvati u koštac sa svakim izazovom. Strast za inovacijama, tehnička i inženjerska dovitljivost i timski rad ključ su uspeha, a svi ti kvaliteti stoje i iza BMW, što je glavni razlog zašto smo proširili naš angažman u sam vrh jedriličarske elite.”
Kao partner za tehnologiju, BMW će ekipi ORACLE TEAM USA pružiti svoju tehnološku i inženjersku stručnost na više polja, uključujući aerodinamiku. “BMW je za nas bio važan partner za tehnologiju kada smo osvojili America's Cup u Valensiji 2010. godine,” rekao je Jimmy Spithill, pobednički skiper poslednja dva izdanja takmičenja. “Poznato nam je da su njihovi inženjeri najbolji na svetu i da mogu doprineti tome da se naše plovilo brže kreće, dajući nam prednost ključnu za pobedu.”
Saradnja između 35. America's Cupa, tima ORACLE TEAM USA i BMW-a sastoji se od više elemenata: BMW i ORACLE TEAM USA će zajedno biti predvodnici u poljima tehnologije, istraživanja i razvoja, deleći znanje i tehnološke inovacije u različitim poljima. BMW će biti uključen i u globalni marketing, brending, komunikacije i sam takmičarski deo 35.America's Cupa, od ovoga trenutka pa sve do finala 2017. godine. Prepoznatljivi BMW-ov logo će biti vidljiv na oznakama za skretanje na samoj regati, na jedrilici, kao i na opremi za ekipu ORACLE TEAM USA, kao i na krmi jahti izazivača. Kao deo televizijskog prenosa, BMW će obezbeđivati iscrpne podatke o kroz inserte koji će stvarati sliku koja će fanove praktično preneti u centar dešavanja na jedrilicama.
U sportskom selu za Louis Vuitton America’s Cup World Series 2015. i 2016. godine kao i na Bermudi 2017., BMW će obezbediti vozila za prevoz domaćina, VIP ličnosti i članova ekipa. Među tim vozilima naći će se veliki broj modela iz trenutne BMW-ove ponude, poput novog BMW Serije 7, revolucionarnog hibridnog sportskog automobila s priključkom na el. mrežu, BMW i8, kao i kompletno električnog BMW i3.
Za BMW, ovo učestvovanje u takmičenju America's Cup predstavlja treći put da se proizvođač automobila angažovao u prestižnom takmičenju. BMW je bio prvi proizvođač premium vozila koji je učestvovao u takmičenju, kao podrška timu ORACLE BMW Racing Team na 31. America's Cupu u Ouklendu (Novi Zeland), 2002./03. godine. Usledila su još dva partnerstva s ekipom BMW ORACLE Racing Team, koja je pobedila branioca titule iz Alingija u Švajcarskoj i tako osvojila 33. America's Cup u Valensiji 2010. godine.
Izvor: Automotosvijet.com / PR BMW