
I francuska grupacija PSA Peugeot-Citroen je u prvoj polovini ove godine zabeležila povećanje prodaje. Kako je saopšteno, širom sveta su prodali 1.547.000 vozila.
Prodaja Peugeota je porasla za 6,7 odsto, zahvaljujući pre svega modelu 308 koji je treći najprodavaniji modelu u C segmentu na evropskom tržištu, a lider segmenta u Francuskoj.
Treba pomenuti i da je u B-SUV segmentu Peugeot 2008 na drugom mestu po prodaji u Evropi.
Što se tiče Citroena, ovaj brend je za prvih šest meseci 2015. povećao prodaju za 2,8 odsto. U saopštenju se ističe da je C4 Cactus u prvoj polovini godine našao više od 43.000 novih kupaca, a Citroen C1 oko 32.000 (što je povećanje od čak 54 %).
Grupa je takođe i evropski lider u CO2 emisiji, budući da im je u prvih pet meseci prosek bio 106,9 grama CO2 po km.
Ivan Mitić - Autoblog.rs