home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U evropskim medijima su pokrenute glasine u vezi sa tim da Amedeo Felisa, izvršni direktor Ferrarija, napušta svoju funkciju. Italijanski „Motori Online“ je sugerisao da će Felisa ostati u Ferrariju do septembra, dok „Autocar“ tvrdi da je on već dao otkaz. Doduše, iz Ferrarija nisu stigle nikakve zvanične potvrde niti demanti.

Felisa je na mestu „CEO“-a Ferrarija od 2008., nasledivši Žana Toda. Pridružio se „propetom konjiću“ još 1990., kao direktor odeljenja razvoja proizvoda, a glavni menadžer je postao 2006. Felisa je takođe bio među ličnostima koje su konkurisale za predsedničko mesto na kojem se nalazio Luka di Montecemolo. Kao što je poznato, Serđo Markione je tu ulogu prebacio na sebe.

Ukoliko se glasine ispostave tačnim, Felisin odlazak bi bio najznačajniji korporativni potres u Maranelu od odlaska Montecemola. Takođe, ovaj potez ne bi bio posebno prijatan za Ferrari niti matičnu kompaniju. Markione je nedavno sugerisao da je proizvođač superautomobila samo nekoliko dana udaljen od podnošenja dokumenata za istovremenu inicijalnu javnu ponudu. Šef FCA je prethodno procenio vrednost Ferrarija na 11 milijardi dolara.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 716



Komentari

Pa čovjek ima 70 godina. Gdje bi trebao?

Autor N.N. 17 Jul 2015, 18:56

Nakon odlaska Montecmola mnogi napustaju Ferari, samo to idu polako jer su vezani ugovorima.

Autor nsx 17 Jul 2015, 19:02

I dolaze novi ljudi kao iz npr. Porschea. Auto svijet je prometno tržište. Onako ovaj upravljački dio je šminka, bitni su inženjeri kod ovakvih firmi kao što je Ferrari.

Autor N.N. 17 Jul 2015, 19:39

@N.N. Citao sam po forumima slicne diskusije. Vecina ljudi pricaju suportono. U auto industriji nije problem naci inzenjere, problem je naci upravljacku ekipu koja kordinise i usmerava ciljeve u pravom smeru.

Dokaz su ti Lamborghini gde su svi inzenjeri ostali, ali je doslo rukovodstvo iz Audija koje je poslagalo kockice kako se neke stvari rade, odakle dolazi repro materijal, kako se vrsi kontrola kvalitete i sl.

Malo ljudi zna da je Skoda gigant koji je propao zbog lose uprave. Kad ih je uzeo VW samo je upumpao pare i doveo rukovodstvo koje ih je okupilo i dovelo u red.

Autor nsx 17 Jul 2015, 20:40