home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, Volkswagen je odlučio da odloži lansiranje druge generacije luksuzne limuzine Phaeton, kako bi snizio troškove proizvodnje i nabavke materijala koji se koristi u izradi vozila, saznaje Autonews.

Zahvaljujući slaboj prodaji, aktuelni Phaeton i do sada je stvarao glavobolje čelnicima kompanije. U 2014. kupcima je isporučeno svega 4.000 ovih automobila, ili 30 odsto manje nego u 2013. godini.

Kada se 2002. pojavila prva generacija, bivši predsednik Volkswagena, Ferdinand Piech, imao je ideju da tržištu ponudi konkurentan automobil u rangu Mercedesa S klase. Ipak, sa cenom od oko 90.000 evra Phaeton nikad nije uspeo da privuče značajan broj kupaca. Osim toga, procenjuje se da je kompanija na svakom primerku koji je prodala između 2002. i 2012. beležila gubitak od 28.000 evra.

Iako je razvoj nove generacije u finalnoj fazi, izgleda da VW još uvek okleva da pokrene proizvodnju. Najnovije informacije govore da rukovodstvo želi da smanji proizvodne troškove, kako bi automobil imao nižu maloprodajnu cenu i bio pristupačniji potencijalnim kupcima. Ova odluka ne iznenađuje s obzirom da je u skladu sa ranije proklamovanim planom Volkswagena da poveća profit smanjenjem troškova u proizvodnji vozila. Veće iznenađenje je to što kompanija nije sasvim odustala od nove generacije modela Phaeton, nakon što je Ferdinand Piech u aprilu 2015. otišao sa mesta predsednika.

Izvor: B92.net

Render: arhiva / Automotorundsport.de



čitanja : 2905



Komentari

Ma opušteno, ne mora da žure, iovako je svejedno. :)
Feton bi trebao da bude bliži cenom Superbu nego S klasi, ko misle da ga prodaju malo.

Autor MB 22 Avg 2015, 10:24

Ima razloga sto se ne prodaje...

Autor Eki 22 Avg 2015, 11:21

Unapred oduđen na propast budući da puca na bogatu klijentelu, tako da kako god da ga naprave, nema dovoljan pedigre jednog Audi-ja A8, BMW 7-serije ili Mercedesa S serije, a to su auti u kojima se voze solidno bogati koji izdvajaju oko 80-120k za limuzinu. Zašto bi se vozio u narodnoj marci ako možeš u premijum marci?

Da je stepenica iznas passata i da košta oko 35-40k u osnovnoj oko 55-60k u najjačoj verziji i ful opremi uporediv sa premijumima od 100k, onda bi još bilo ok, imao bi šanse... videćemo.

Autor Miki 22 Avg 2015, 17:28