
Na sajtu Fastestlaps.com se pojavio podatak da je novi Alfa Romeo Giulia QV nemačku stazu Nirburgring prešao za 7 minuta i 43 sekunde.
Za neko poređenje, BMW M4 Coupe je istu stazu odradio za 7 minuta i 52 sekunde.
Ovde i par najosnovnijih detalja; Giuliju Quadrifoglio Verde (QV) pokreće aluminijumski 3,0 litarski V6 turbo motor sa 510KS i el. kontrolisanim sistemom deaktivacije cilindara, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3,9 sekunde (nezvanično, Giulia Quadrifoglio Verde je na stazi Nardo postigla maksimalnih 321 km/h).
Odnos težina / snaga kod Giulije Quadrifoglio Verde iznosi 2,99 kg po 1KS, dok je raspored težine idealnih 50/50. Sve ovo znači da je težina Giulije QV nešto manje od 1530 kg.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autoedizione.nl
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11949456_717675938336483_3861645585874437391_n.jpg?oh=bcbcffb34800de1e03183cb2602c7eb9&oe=567585FD
Svaka cast! A vidi se i ko joj je glavni takmac, koga je morala da skine sa trona. Za to joj je trebalo "samo" 80 konja vise :) (sto i dalje ne umanjuje uspeh nove Alfe, ko je kriv BMW-u sto nisu stavili 500ks, mada, uskoro ce GTS da postavi stvari na svoje)
Imajte na umu da i ako ovo vrijeme je istinito da i dalje imaju 2 sektora sa ograničenjem brzine. Znači da je ovo vrijeme još vrijednije.
Inače je priča da su bili problemi sa kvačilom te da se radi toga vraćaju opet te zato nisu htjeli ovo vrijeme službeno objaviti.
BMW-ovo vrijeme nije sa izravnim konkurentom M3 nego je sa M4 koji je lakši. Uz to nije sa manualcem nego sa DCT-om koji još skida to vrijeme.
Da se vratim na Alfu. Danas je 7000 sjevernoameričkih FCA dilera uživo vidjela novi Alfin SUV. Znači da bi ga stvarno mogli barem samo na tenutak prikazati u Frankfurtu.
Nemanja...skoro 10 sek po krugu s dva ogranicenja...morat ce bmw ponuditi nesto vise od gts da skine alfu ili joj se priblizi.
Pit
Ovo je sasvim dovoljno!
A sto se ti osecas prozvanim kad se predstavljas ovde kao vrsni patriota? :-)
Za M4 je ustanovljeno da nema ispod 1,5 tona vise puta, kao sto stoji u brosuri, vec vise tako da ni u kom slucaju nije laksi od Giulie i ovih pretpostavljenih 1.530 kg... a i 80KS je slabiji...
@MB
Otprilike... :) ... mada kada dodje ovaj novi SUV tu odma katanac da zabrave Nemci... ;)
Orlo
Ti ne bi bio ti kad ne bi izgovor nasao...
Kakav SUV pominjes?
Pit
Sto bi ih gasili?
Smesno je da ih razbija jedna Alfa koja je citavu deceniju sedela na klupi...;-)
@MB
Samo ovo vreme na Nirburgringu ce naneti takve udarce nemackoj autoindustriji da tu vise nema povratka na staro...
@carobnjak
Samo cinjenice brale, ali polako, stavice na vagu oni i Giuliu... ;)
Ne znam zasto ne citas lepo, u onoj drugoj vesti je pisalo da je pokazan i novi Alfin SUV/crossover...
одушевљен сам ... једино ме нервира што стално показују ових пар комада QV-а, а никако да избаце неку "цивилну" верзију негде ... да не буде опет чекање до +бесконачначно
Orlo
Citam, ovo nije ta vest, ne budi konfuzan! ;-)
Niko ne ocekuje da ce nemacka autoindustrija ovim biti ostecena, dovoljno je sto im inzinjeri slabije spavaju...:-D
Mnogo mi je drago zbog Alfe ali s druge strane kada vidim dizajn - nisam oduševljen.
Mislio sam da će mi vremenom leći, ali još uvek mi je ništa posebno... Kada se samo setim kakav trans je bio s pojavom 156 pa posle 159 (mada manje za 159).
carobnjak,
Ne pominjinji u negativnom kontekstu švabove srbima, znaš da ih vole više no leba da jedu. :-)
Poz
I meni dizajn nikako da legne.Ceo auto je skladan, izvajan, ali front mi je potpuno bezidejan i neubedljiv, kao da ga je budzila neka tjunerska radionica od saklo-plastike.Mislio sam da "stit" na sta god da stavis ne moze biti ruzan, ali evo demantovase me.Mozda ce ristajl to popraviti, ali sve u svemu auto je jako lep, a ocekivano superioran, nije ovo prvi put da Alfice daju domace zadatke na stazi.Samo bih joj front menjao, ali sta je tu je, generalno je dobra i ovako.