home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Objavljena je lista od pet finalista koji konkurišu za titulu najboljeg automobila u izboru međunarodnog žirija Autobest. Ove godine je broj zemalja učesnica u ovom izboru povećan sa 15 na 26, a toliko je i članova žirija budući da svaka zemlja ima po jednog predstavnika (naš predstavnik je Mladen Alvirović iz SAT Media Groupe).

Automobili koji su ove godine ušli u finale su Fiat Tipo/Aegea, Honda HR-V, Hyundai Tucson, Mazda CX-3 i Opel Astra K (ovde i podsećanje da je Opel Corsa aktuelni nosilac titule najboljeg automobila u ovom izboru).

Članovi žirija će krajem novembra ove godine na stazi NAVAK testirati svih pet finalista, pobednika će zvanično objaviti 15. decembra, a početkom 2016. će u Milanu biti održano i svečano uručenje nagrada pobednicima.

Treba napomenuti da stručni žiri pre svega ocenjuje odnos cene i kvaliteta, kao i troškove održavanja, dostupnost rezervnih delova i dijapazon usluga u ponudi prodavaca. To znači da pobeđuje onaj automobil koji najbolji odgovara običnom, prosečnom kupcu.

Takođe, sem najboljeg automobila žiri Autobesta će dodeliti i nagrade u drugim kategorijama, među njima i "Safetybest". Dobitinik ove nagrade je već poznat, jer je žiri nju dodelio novoj Opel Astri, i to za adaptivni IntelliLux LED matriks sistem osvetljenja.

Na kraju treba reći da u izboru Autobest učestvuje ovih 26 zemalja: Austrija, Belgija, Bugarska, Velika Britanija, Mađarska, Holandija, Grčka, Irska, Španija, Italija, Kipar, Makedonija, Norveška, Poljska, Portugal, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Turska, Ukrajina, Francuska, Hrvatska, Češka i Švedska.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1957



Komentari

"naš predstavnik je Mladen Alvirović iz SAT Media Groupe"
Hoće li to biti "licitacija"?

Autor moron 26 Okt 2015, 16:19

Ovaj prvi ca da bude obednik, za inat Pitu! ;-)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 17:12

Carobnjak
Taj prvi Amerikaner ( Dodge Dart wannabe ) moze da bude pobednik samo tu. Na trzistu je Fiat ispod ozbiljnih Japanskih firmi, Francuskih itd.
Pa cak i Koreanci prave bolje od Fiata.
Bolje Kia-Hjundai nego Fiat.
Duzu i garanciju daju. ; )
Bolji dizajn, oprema, jace klase, ozbiljnija vozila.
Fiat je na nivou ispod ove Lade. Ja ne znam Fiat sa ovakvim enterijerom ko u Vesti.

Autor MB 26 Okt 2015, 18:18

Pit
Pa to je na nivou Dacije, cek da vidis uzivo...
Jesi sedeo u 500X, kozni enterijer?
Bolje od Mecke... :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 18:29

P.S. ja sam te pitao u cemu je Lada bolja a ti navodis druge marke???
Cekam odgovor!

Da te podsetim, Lada je decenijama bila najgora marka na svetu, i to u svemu a posebno po voznim osobinama, pouzdanosti, o bezbednosti i izduvnim gasovima da i ne pocinjem!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 18:32

Citiracu mog druga sto vozi Punta, kaze "Jugo s klimom".
Kaze ne vozim ga sto volim Fiat, znao bi sta da vozi da ima vise para.
Dacija je bolji auto od Fiata, kvalitetniji, robusniji, pouydaniji.
Fiat je samo nasminkaniji.
Isti taj drug je na Puntu do sad vec cetvrti put kompletno menjao trap.
Ulozio je u njega vise nego sto vredi sam auto.

http://wheelsca.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/04/Fiat-500X-2015-inter.jpg

Jel ovo taj kozni enterijer bolji od Mecke ?
Stigla koza u Fiat, super...

Autor MB 26 Okt 2015, 19:13

Pit
ne nego ovo:

http://www.gunaxin.com/wp-content/uploads/2015/03/Fiat-500X-Interior.jpg

Kako sam ja menjao samo jednom a presao ukupno 160 000 km?

Jel si to mislio za Daciu i pre nego sto su njeni motori stigli u Mecku? :)))

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 19:24

„Aegea“ lepša nego što sam očekivao, međutim prvi testovi kažu da dinamički ne može da parira najboljima u klasi.

Šteta za jednog „Fijata“ koji je jednom znao da pravi zabavna auta i to ne samo vizuelno.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 19:29

Camiro
na koje najbolje u klasi mislis?

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 19:31

http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/2016-fiat-tipo-16-110-multijet-ii-review

Možda i poprave do lansiranja „Tipa“, nekada malo tjuniranje radi mnogo.

Ali na osnovu voznih osobina trenutne „Fijatove“ game, čisto sumnjam.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 19:33

carobnjak
Pa i on je na tu kilometrazu otprilike, mozda malo vecu, za 5 god.
Dacija nema motore, koristi Renoove. Platforme, menjace, samo je klot.
I posto je Dacia ispod koze Reno, samim tim je auto za Fiat.

Autor MB 26 Okt 2015, 19:35

Camiro
naravno da je losiji od Astre i Golfa kad je on pripadnik
B segmenta a ne C!
Bar tako Orlo kaze... :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 19:36

Pit
ma da, ti valjas tu pricu samo zato sto rade za Mecu, providan si...:)

Sta podrazumevas pod trapom?
Ja sam menjao samo prednje silen blokove i opruge, nista drugo za 7 godina!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 19:39

„The lack of steering sharpness through turns was a surprise.

„A solid if unremarkable car to drive.

„The gearchange was also mediocre“.

Kada je „Fijat“ značilo nešto, ništa se od ovoga za njihova vozila nije moglo reći.

Još se pominje ... „would have been lighter on its feet“, što me asocira na onu odvratnu težinu koja karakteriše svakog „Fijata“ naše današnjice, od malog 500 pa na dalje.

Njih je dobro - ali *dobro* - zakopao depresivni „Stilo“, kako je 307-ica „Pežoa“.

Više i sami ne znaju šta su glavne osobine jednog „Fijata“, pa se oslanjaju na kič i retro da se ponovo pronađu.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 19:40

@ CaMIRO

Slobodno pročitaj utiske o prvoj vožnji u talijanskim medijima.

Ali najjače od svega što su posrali C635 mjenjač koji većina novinara u aktualnim autima hvali. E tu se vidi da muljaju.

Autor N.N. 26 Okt 2015, 19:42

@ N.N.

Pogledaću. Nadam se da je italijanska medija u pravu (odnosno da ne hvale svog konja), jer me je prijatno iznenadio dizajn a i pored odvratnih poteza današnjeg „Fijata“, voleo bih bar da ponovo budu autentični.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 19:45

carobnjak
Pa svaki auto je bolji od Fiata, od Francuza, Japanaca, Koreanaca, Fiat ne moze protiv svoje konkurencije, a ti ga poredis sa Mercedesom. :)))
Najprodavaniji auto u Evropi Golf, a u klasi ispod Fiesta.
Nema ni Punta, ni Bravo-a.
Al kupio je Fiat Amere, da i oni imaju kola u ponudi. :)
I da, svi Ameri su autine za Fiat.
Fiat je najgrdje iz autoindustrije, dno.
To ti je savremeni Jugo.

Autor MB 26 Okt 2015, 19:46

@ MB
E da je savremeni „Jugo“.

Dobro održanog „Juga“ si mogao da voziš u crveno polje po ceo dan, da se ceo auta raduje, ispraćen zvukom koja nijedna današnja „Alfa“ više ne proizvodi. Što ga više teraš, više traži.

Bez obzira na njegove nedostatke manijera u savremenom smislu, italijanska duša se odmah prepozna.

Probaj isto sa „Puntom“, auto se ljulja kao da je „Kadilak“ iz 60-ih godina, nikakav osećaj na volanu, pri 5.000 rpm kao krava kada umire, svejedno mu rev matching, double clutching ... ništa tu nema od italijanskog duha sem možda po koji poslednji trzaj stila iz prošlog veka.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 19:52

@ CaMIRO

Nikada neće biti pozitivna recenzija za Talijana od Britanaca i Nijemaca i njihovih medija filijala po drugim zemljama. Pozitivna recenzija ili vožnja ta Talijana može biti samo od čistih talijanskih, francuskih ili njemačkih medija.

Evo npr. nedavno po jednom francuskom mediju Alfa Romeo Giulietta sa 1.4 turbo benzincem poslije Toyote Prius najkvalitetnije vozilo u kompakt klasi, najpouzdaniji na 100 primjeraka. Istodobno je Nijemci i Britanci pljuju pa ti budi pametan.

Autor N.N. 26 Okt 2015, 19:53

Pit
brate ti lupetas! :)))
Pa ovaj gore ti deli platformu sa tvojim Jeep-om (Renegade)!

To za poredjenje sa Mecom je bila sala, mada kad ga budes video uzivo videces slicnost...

P.S. do pre samo dve godine si pljuvao Daciu na sva usta, evo "Man-gea" moze da potvrdi, a tu je i arhiva pa izvoli! :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 19:59

Camiro
s obzirom kako su Britanci neprijateljski raspolozeni prema italijanskim vozilima ovaj tekst je jos sasvim korektan, i generalno je novi Fiat ostavio dosta dobar utisak, ocena 4 otprilike, sto je od njih i previse!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:01

Camiro
Punto 1.2 ne moze do 5000 o/min, provereno!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:03

Kad sam pljuvao Daciju ?
Daciju pomenem u smislu toga sto je klot, jeftina zavrsna obrada itd.
Ali nikad nisam pljuvao robusnost, pouzdanost.
Taj auto je za Srbiju mnogo bolji od svilenog Fiata, samo nije nasminkan.
I bolji svuda gde put nije u najboljem stanju.
Nije svilen ko Fiat.
Fiatovi najbolji predstavnici su oni koji ne nose znak Fiat.
Tu ne mislim na one Amere sa znakom iz Fiatove korporacije.

Autor MB 26 Okt 2015, 20:04

Pit
ako nisi znao po nemackim (placenim) anketama i istrazivanjima, Fiat se nalazi na zacelju zajedno sa francuzima...

P.S. nisam rekao da je Dacia losa, ali ce tek za par decenija biti ono sto je Fiat danas, pod uslovom da se osamostali. Ovako je samo jeftinija varijanta Renoa a Reno je vec druga prica...

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:07

@ N.N.

Možda si u pravu, ma da si sigurno primetio da britanska medija i dan danas „delti integraliju“ drži sveću.

Stičem utisak da i sami italijani ne znaju šta hoće.

Pre tri godine sam terao novog „fijata 500“ po Crnoj Gori, uzduž i popreko. Malo me koji auto toliko razočarao. Kao da voziš Golfa dizela a ne „Fijata“, trom, teško se vrti iznad 4.000 obrtaja, zvuči kao usisivač, u krivinama kao auto sa 400 kilograma više nego što zapravo ima, od osećaja nula.

To što liči na „Fijata“, ispadne kao mana. Ne bih se toliko razočarao da je u pitanju bila npr. „Kija“.

Da li bi „Abart“ bio bolji? Sigurno, ali što moram da kupim „Abarta“ da bih vozio „Fijata“ ?

Kada se već ovde pominje „Jugo“, imam „101 mediterana“ i „lanču deltu turbo“ (1. generacija).

To su pravi italijani, kola koja se raduju kada ih teraš.

Kada ih ne teraš, teraju te da ih goniš.

Najzanimljivije je to što, kada voziš 101 kao da si ga ukrao, osećaš ni malo manje adrenalina od toga što generiše „Lanča“, bez obzira da su manja brzina u pitanju.

To je „Fijat“ jednom odlično znao da radi, ponovo bih istakao, u svakoj klasi, sem možda najvećoj.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 20:09

Camiro
kaze se medij/mediji a ne medijA!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:12

@carobnjak

Naravno. Ne pišem na svom prvom jeziku.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 20:14

Camiro
a koji ti je prvi?

P.S. hvala za gornji link :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:17

http://www.alvolante.it/news/fiat-tipo-2015-impressioni-di-guida-343421

Autor N.N. 26 Okt 2015, 20:23

carobnjak
Ne znam, ne gledam to.
Ali znam ovako, da pored Francuza, Japanaca, Koreanaca, Nemaca, pa i Amera, ne bi uzeo Fiat.
Reno, Pezo, Citroen, Mazda, Tojota, Nisan, Kia, Hjundai, ti bi uzeo Fiat pre njih ?

Autor MB 26 Okt 2015, 20:26

Pit
zavisi, ne volim da generalizujem, zavisi od modela!
Gledam cenu, opremu, servise, dostupnost rezervnih delova itd. a tu su ti koreanci pa i japanci najgori!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:29

P.S. ako pitas za 500X on mi je br.1 u klasi, svi ostali su smesni ili zastareli...

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:32

Pit
koja Dacia kosta 30 000 eura? :)

http://www.alvolante.it/primo_contatto/fiat-500x

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:33

Nije „Fijat“ sam u tome što je izgubio autentičnost. Neki dan, Patrik le Keman (bivši šef dizajna „Renoa“) svim proizvođačima automobila je poželeo da se vrate korenima, kako bi ponovo postojali bar neke nacionalne razlike u automobilima.

Kada bi jedne lepe večeri obe igračke istovremeno funkcionisale kako treba, svakog glavnog dizajnera i inženjera šasije bih pozvao na večeru pa stavio povez preko očiju i provozao najpre u „renou 18 turbo“, onda u „lančiju delta turbo“.

Kako je rekao Fordov inženjer šasije Ričard Pari-Džons, mnogo se toga oseća na suvozačevom mestu. Nema teorije da po materijalima, ponašanje šasije, zvuku ... ne bi prepoznali koji je francuz i koji je italijan.

Neko će reći, „Fijat“ samo pravi ono što publika traži. Taj mnogo potcenjuje publiku.

A kinezi dolaze. „Fijat“ bez identiteta će kad tad da padne. Svi okrugli farovi na ovom svetu ih neće spasiti.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 20:34

P.S.Ako hvalis Daciu zato sto je kao Mercedes onda budi fer pa pohvali i 500X koji je isto sto i Jeep ali u prikladnijem pakovanju...

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:36

carobnjak
Nikad ja nisam rekao da je Dacia ko Mercedes, kao sto nije.
Jeep je za mene Grand Cherokee, Wrangler pa i Cherokee.
Ok im je taj 500x, najbolja verzija 500 po meni, samo skupa.
Nema Dacije od 30 000.
Ali evo, juce se vozio u B klasi novoj ( restajling ), znas kad ce Fiat da ima takav auto.
A ona ti je 30+ hiljada.
7 brzina DCT, komfor, enterijer itd.

Autor MB 26 Okt 2015, 20:46

Neko je spomenuo Punta II... iskreno taj auto mislim da ima najgore farove... pa tacno znam kada mi u susret ide neki auto koji me i oborenim svetlima zaslepljuje odmah pretpostavim da je Punto i to se u mimoilazenju ispostavi kao tacno... :) ...automobili stari i po 20+ godina imaju bolje farove, definitivno... a sto se tice losih trapova - pa gledam svi sto imaju malo "mladja" vozila tipa od 2000. na ovamo, svi ako su presli sa necega starog i po 20, 25 godina, automatski pomisle da to sto je udobno i lepo izolovano, moze da se "tera" brze preko rupa, izbocina, udubljenja, lezecih, ivicanjaka itd... i onda posle slabi trapovi... ne zalim ih mnogo...

@carobnjak
Ne bi ja mene tu spominjao, rasprava je ogranicena i meni neinteresantna, mene samo straha da ako Tipo SW nazovu Croma, onda ce jasno biti D-segment... :D

Autor Orlo 26 Okt 2015, 20:50

@ Pit

Dakako, pa ovo je strašno loš interijer:
http://www.reviews4car.com/wp-content/uploads/2016-Fiat-500X-Interior.jpg
lol

Autor N.N. 26 Okt 2015, 20:52

Pit
pa Fiatu nije konkurencija Mercedes, naravno da nece imati.
Meni je taj B klasa najruzniji Mercedes, ne znam uopste sta ce im to i za sta sluzi...

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:52

Orlo
nisi u pravu, Punto ima elektronsko podesavanje nivoa osvetljenja (0,1,2,3 stepen) sto znaci da taj ko ga vozi ne ume da to podesi.
Evo dvaput nedeljno sam na autoputu, uvecevozim, i svaki drugi me zaslepljuje, tesko da je bas Punto, ja im vracam dugim farovima! :)))

P.S.
HB ce biti naslednik Bravo-a, cistokrvni predstavnik C segmenta, a ovaj ti je istih dimenzija kao Fluense, a on je, je li, B segment...:)

Mozda bude i Croma!

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 20:56

@ čarobnjak

Znamo da je Orlo iznimno objektivan kada su Talijani (i Francuzi) u pitanju. Pa tko si ti da sumnjaš u njegovu objektivnost?

Autor N.N. 26 Okt 2015, 20:58

N.N.
ja sam jedan mali mis! :)))

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:00

Hebo to kad nema Renaulta. ...

Autor Renault Terminator 26 Okt 2015, 21:03

@carobnjak
Tvoja logika se zasniva da je svaki vozac Punta poludebilan u tom slucaju, sa cime se ja ne bih slozio... :) ... mada znam nekolicinu takvih ali ne bih generalizovao... ;)

I jeste imaju nivelisanje farova, i prva mi je pomisao bila da ne znaju, i da su "optereceni", medjutim puno ih ima na drumovima, cesto vozim po magistrali, pa je uzorak veliki, a u tom uzorku veliki broj njih se vozi sam ili sa jednim putnikom... znaci nije naleganje uzrok, rekao bih...

Autor Orlo 26 Okt 2015, 21:03

Orlo
ne, hocu da kazem da ne znaju kako da podese ili da se to uopste moze!
Mene najcesce zaslepljuju SUV vozila i kamioni, sto je i logicno jer su im farovi na vecoj visini...

P.S. pa ti stvarno imas komplekse od Fijata, neverovatno! :)))

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:07

@carobnjak
Cistokrvan je C-segment limuzina pravi i dostojan konkurent Octaviji, Golfu, Astri, Focusu itd... slobodno bih rekao mozda i favorit od ovih pet konkurenata, ako ne i najbolji u segmentu, ako ne, kazem, ako ne i segmentu vise!

Autor Orlo 26 Okt 2015, 21:09

Obzirom da me još nije zaslepila „Florida“ (koja takođe ima elektronsku nivelaciju), vozači „Zastava“ pametniji su od vozača „Fijata“.

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 21:11

Orlo
da se kladimo da ce biti najprodavabija limuzina u Istocnoj Evropi?

P.S. sad se setih: jel Kadjar pretekao Kaskaija u prodaji, kako si ti predvideo? :)))

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:11

Camiro
vozaci Zastave na autoputu uglavnom voze zaustavnom trakom! :)))
A Floridu ne pamtim kad sam video...

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:15

carobnjak
Naravno da nije, nego pominjem cenu, posto je ti pominjes pa kazem sta ima za te pare.
B klasa jeste bazna ponuda Mercedesa, zajedno sa kompaktima, ali nije slucajno sto imaju skoro 30% rast prodaje, za prvih 9 meseci skoro 430 000 kompaktnih modela su prodali.
Ova nova je dosta bolja od prethodne.
I moram da priznam da je kao auto dosta prakticnija od A klase.
Komotnija puno, vise mesta, bas ima dosta mesta, udobna je, odlican enterijer.
Porodican auto, kompaktan za grad, a moze i za put.
Iznad glave ima pola metra prostora, pozadi ima mesta kao u E klasi.
Premium kompakt.
Realno, taj auto zavrsava sve potrebe.
Samo, kad se ima mogucnosti, da se uzme nesto vece, ali i ova B klasa je ozbiljan auto i pravi Mercedes.
Tiha je, radi kao benzinac.
Menjac fenomenalan, 7G DCT.
Kocnice vrhunske.
A trosi malo vise od Smarta cdi...
Style paket, to je prvi do osnovnog, doplata hiljadu i nesto E.
A odlican enterijer.
Ima grejace sedista.
Bas me prijatno iznenadio auto, za razliku od A klase nove kad se pojavila, doduse AMG oprema, felne, tvrda mnogo.
45 000 crvena ona, 220 cdi.
Jeste sportska, vozi se dobro i sve to, ali previse tvrda za moj ukus.
Prvom B klasom nisam bio nesto impresioniran.
Sad mogu da kazem, da je za moj ukus B klasa bolja od A klase.
A klasa se svodi na dvosed skoro, tesna, nema mesta, kao vecina tog segmenta.
Ovde ima bas puno mesta, mnogo funkcionalniji i bolji auto, prakticniji, udobniji.
Cak i gepek ima bas fin, nit manjeg auta, nit vise mesta, ne znam odakle su sve to izvukli. Ima i saltanje na volanu. :)
Jako visoka stakla, sajbna.
4 osobe mogu komotno da se smeste za duze putovanje, sto sa A klasom svakako nije slucaj.

Autor MB 26 Okt 2015, 21:15

Pit
to sam izneo jer si poredio sa Dacijom!
Ne zanima me B klasa, i necu da citam... :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:19

@carobnjak
Izvini ali se ne secam da sam tako nesto napisao, ako mozes da to nadjes, zahvalan bi ti bio... stvarno... :)

Tesko da ce biti najprodavanija, jer ti imas tu, navodnog, direktne konkurente Octaviju i Elantru, ali i Rapida koji je, da tako kazem, odozdo "napada" svojom niskom cenom iako de facto nisu isti segment bez obzira na cenu... Turska - no.1 - zasigurno... za ovo ostalo - ne verujem, u Rusiji se Fiat kotira slabo, slabije od kineskih marki...

Sta podrazumevas pod Istocnom Evropom? :)

Autor Orlo 26 Okt 2015, 21:19

Naleteo sam slucajno na jedan osnovni 500X:

http://ww3.autoscout24.de/classified/278604885?asrc=st|as

Autor Orlo 26 Okt 2015, 21:25

Orlo
bila je prica da se Kaskai prodaje deset puta bolje a ti si rekao da je tek pocela prodaja Kadjara, da sacekamo kraj godine itd.
I? :)))

Rekao sam limuzina! Oktavija je liftback, a Rusija je Azija... :)

Da, Turska, Balkan, bliski istok itd.

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:28

Orlo 21:25
za te pare odlican, sedista vrhunska!
Taj 1.6 jel Opelov benzinac ili?

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:30

@ čarobnjak

Googlaj FIAT E.TorQ. 1.6 i 1.8 ato benzinci su u porodici, jedna bregasta, blok aluminijski.

Autor N.N. 26 Okt 2015, 21:31

Orlo
da se ispravim mislio sam na istocna trzista, ne samo evropsko.
Racunam i na Poljsku, Ukrajinu, Belorusiju, Madjarsku, SFRJ, Rumuniju, Bugarsku, Grcku a najvise Tursku, pa i Indiju i Kinu...
A tek Brazil! :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:33

N.N.
pitanje je spec.za Orla! :)

Autor carobnjak 26 Okt 2015, 21:34

@ čarobnjak

E da, po njemu su sva ova FIAT vozila na platformi propalog Opla. Još će na kraju dizel biti Oplov, bar onaj 1.3.

Autor N.N. 26 Okt 2015, 21:35

@ CaMIRO
Složio bih se sa većinom Tvojih komentara na ovoj temi, a naročito sa 26 Okt 2015, 20:09.
I taj Abart koji spominješ je tačno to što kažeš, nešto što bi Fijat trebao da bude po definiciji, a ne da zaostaje za kompletnom konkurencijom. Čak su i najjače verzije Abarta izvedene iz nekadašnjeg Fijata 600 (našeg fiće), imale bolje performanse od svih sadašnjih modela koje se nude sa Abart značkom.

Autor Matori 26 Okt 2015, 21:47

@carobanjak
Trebalo bi mi odati barem neko manje priznanje, jer stvarno imam strpljenja sa starijim osobama, poludebilnim (ne mislim ovog puta na tebe) i tako... ;)

Tada, ako se dobro secam, si likovao kako je opet tamo neko rekao da ce se Kadjar bolje prodavati no Qashqai i osvrnuo si se na prodajne rezultate, a ja sam samo rekao da je mozda rano o tome diskutovati... ali dobro... ;)

Sto se tice tog motora, kao da je pa bitno, napredniji proizvodjaci su vec krenuli sa ugradnjom dva bregasta vratila, VVT, tako da Opelov agregat sigurno nije... :D ... ali taj 1.6 je u svakom slucaju verovatno napredan kao i All migty Fire motor... i sve drugo sto je Italijanska manufaktura napravila, naravno...

@N.N.
Jel si cuo za GM/Fiat Small platform? Cenim da jesi, a jel znas kada se radila ko je bio u bankrotsvu? Cenim da isto tako znas...

Autor Orlo 26 Okt 2015, 22:40

@ Orlo

Pa da, upravo si rekao da je i 1.3 JTD FIAT/GM. Naravno da toga nisi svjestan.

To što nijedan projekt nije vidio GM inženjera ćemo staviti negdje po strani.

Autor N.N. 26 Okt 2015, 22:43

@N.N.
Mozda i treba, podjednako kao i cinjenicu da Fiat nije imao para ne bi ga ni bilo... e sada da li samo platforme ili cele grupacije, to niko ne zna...

I ne nisam, nikada rekao da je 1.3 Multijet (rekao bih da nije oznake JTD to bi ti trebao bolje znati) proizvod GM, Opela ili tako nesto...

Autor Orlo 26 Okt 2015, 22:48

U više navrata sam razgovarao sa rusima o uvozu Lade u Srbiji. Koliko sam shvatio, u Rusiji već prodaju sve što naprave pa i ne trude se posebno oko izvoza.

Čudna kombinacija francuske arogancije sa italijanskom željom za ekskluzivnost i skandinavijskog pragmatizma.

Bar mi se tako činilo.

Ali bih rado da oprobam tu „Vestu“, „Lade“ generalno volim jer se odmah zna šta su i od koga.

@Matori
eh, „abart 1000“ ...

Autor CaMIRO 26 Okt 2015, 23:14