home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Novi šef Volkswagena, Matthias Muller, juče je objavio novu listu prioriteta za kompletnu grupu. Interesantno je to da nova lista na prvi pogled ne donosi nikakve radikalne promjene u ovom trenutku, ali ako se Volkswagen bude vodio ovim smernicama, kroz pet do deset godina ova kompanija bi mogla da bude daleko drugačija nego sada.

Prioritet koji ima najveće značenje definitivno je podrška korisnicima i klijentima koji su pogođeni problemom koji je nastao nakon otkrivanja skandala o varanju na testovima emisije štetnih gasova. “Naši korisnici su u samoj srži svega što naših 600.000 zaposlenih radi u svetu.” Volkswagen naporno radi na razvoju efektivnih tehničkih rešenja, a implementacija prvih mera očekuje se u januaru 2016. godine.

Drugi prioritet je sistematsko i kompletno istraživanje o skandalu i detaljan istraga svega što se desilo. “Moramo otkriti istinu i naučiti iz nje” rekao je Muller. Čak su u Volkswagenu iznajmili i kompaniju zaduženu za istrage.

Treći prioritet možda će i najviše uticati na budućnost kompanije. Naime, prema rečima Mullera “ključno je da menadžment i Grupa postanu decentralizovani.” To praktično znači da će brendovi dobiti više odgovornosti, ali i više slobode. Decentralizacija daje regionalnim predstavnicima veću slobodu. U Volkswagenu će preispitati svoj portfolio od 300 modela u ponudi, a verovatno će napraviti i značajne rezove te odbaciti modele koji ne donose profit.

Četvrti prioritet je promena kulture u Volkswagenu i promena načina ponašanja menadžmenta. Biće učinjeni potrebni koraci da bi se ostvario veći nivo poverenja među radnicima i u menadžmentu.

Konačno, peti prioritet uključuje promenu strategije 2018 u strategiju 2025. Naime, iz Volkswagena su još pre sedam ili osam godina napomenuli da do 2018. godine žele postati najveći proizvođač automobila. Sudeći prema rečima Mullera, to se nije odnosilo samo na povećanje prodaje i trčanje za brojevima. To se odnosilo na kvalitativni rast i razvoj koji bi Volkswagen trebalo da napravi najprepoznatljivijom i najozbiljnijom kompanijom na svetu.

Interesantno je to što je juče, prilikom intervjua i Toyotin šef Akio Toyoda rekao da cilj Toyote nikada nije bio da budu najveća kompanija na svetu. Cilj je plemenitiji – žele da postanu najčuveniji proizvođač automobila.

Izvor: Proauto.ba



čitanja : 628



Komentari