
Kako pišu Vrele Gume, nakon glasina da bi Mini mogao da eskivira Salon automobila u Detroitu 2016., stigla je zvanična potvrda da BMW-ova filijala ne samo što neće biti prisutna u „Motor sitiju“, već neće izlagati ni u Ženevi.
„BMW grupa potvrđuje da odlučila da Mini neće izlagati na salonima u Detroitu i Ženevi. Ova odluka reflektuje Minijevu strategiju vezanu za nove proizvode, koja je bila prestavljena javnosti 24. juna 2015.“, rekla je portparol Mini USA, Marijela Kapsaskis u zvaničnoj izjavi. „Deo nove strategije marke je fokusiranje na odabrane salone automobila i povećano angažovanje na događajima koji Miniju obezbeđuju bolji pristup drugim relevantnim ciljnim grupama.“
Maks Mansi, PR menadžer NAIAS-a, potkrepio je ovu Minijevu izjavu.
„NAIAS u Detroitu je jedan od malobrojinih automobilskih salona koji nosi prefiks „međunarodni“. Kao takav, fokusiran je na novosti u svetu automobila, on nije prodajni salon“, rekao je Mansi. „Minijeva odluka je odraz te pozicije.“
Po Mansiju, Detroit je ugostio 5.000 novinara prošle godine, dok je medijsko pokrivanje bilo generalno dvostruko veće u odnosu na Los Anđeles, gde je Mini održao svetsku premijeru novog kabrioleta i američku premijeru Clubmana (prošlog meseca). Očigledno je da marka nema planova da u bliskoj budućnosti lansira neki novi model, pa samim tim nije ni zainteresovana za učešće na salonima koji pre svega služe za predstavljanje koncepata i noviteta.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mini