home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford, GM, Honda i Hyundai već rade na razvoju desetobrzinskog menjača, ali iz Mercedesa su, u skladu sa rezultatima svojih istraživanja naglasili da neće raditi na razvoju menjača sa više od 9 brzina.

Najnoviji 9G-Tronic će prema tome ostati menjač sa najviše brzina u svetu Mercedesa, a inženjer koji radi na razvoju sistema pogona na četiri točka 4Matic, Marcus Sommer rekao je da je ova odluka rezultat velikog istraživanja koji su napravili u Mercedesu.

Kompanija je, navodno, sprovela čak 81 milijardu kompjuterskih simulacija u kojima su došli do zaključka da je devetobrzinski menjač zapravo optimalan.

Volkswagen je takođe počeo sa razvojem menjača sa deset brzina, ali su zaustavili razvoj pre samo nekoliko meseci. Iz BMW-a su izjavili da menjači sa 9 ili sa 10 brzina praktično ne donose nikakva ozbiljna poboljšanja, pa će očigledno ZF-ov osmostepeni menjač koji se koristi u BMW-u ostati dominantan.

Izvor: Proauto.ba

Foto: arhiva / Mercedes



čitanja : 722



Komentari