
Ugljenična vlakna obezbeđuju veliku uštedu u masi, ali ukoliko se karbon zapali, od njega ostaje neprepoznatljiva istopljena smesa...
Moderne tehnologije sa sobom donose i upotrebu novih materijala, kao što su ugljenična vlakna, ili još noviji CFRP (specijalna plastika ojačana ugljeničnim vlaknima), koji je našao primenu i kod novih BMW-ovih automobila „i“ serije.

U ovom slučaju, možete videti šta zapravo ostaje od modela i3, nakon požara, koji je izbio u garaži jednog vlasnika. Ostaci su bukvalno neprepoznatljivi, a jedini delovi koji se još koliko-toliko mogu razaznati jesu aluminijumski ram i baterije.

Pored sagorelog i3, može se videti i „konvencionalni“ BMW 328i, koji je i nakon požara i dalje prepoznatljiv (ako je to za utehu uopšte!), pre svega zahvaljujući karoseriji od metala. Inače, požar nije izbio zbog loših instalacija na nekom od BMW-a, već je „krivac“ žar od vatrometa, koji je neko počistio i potom ubacio u obližnu kantu za smeće!?

Sve u svemu, tužan kraj za oba „Bavarca“ i više nego loš dan za njihovog vlasnika, koji je, nadamo se, barem imao „kasko“ osiguranje u slučaju ovakvih „nezgoda“!
Izvor: Topspeed.telegraf.rs / bmwi3.blogspot.com
Sta ste ocekivali od plastike i enterijera od recikliranog kartona?
carobnjak
upravo tako:)
Mada malo ogradjivanje bi ipak trebalo da postoji....kad kazes plastika, ljudi mogu da pomisle "plasticne figurice, plasticne vrece, kineska plastika,.....", a ovu "plastiku" na industrijskom nivou moze da proizvede samo jedna jedina kompanija na celoj ovoj nasoj planeti...iz toga se da zakljuciti da ima neceg neobicnog u toj plastici;)
carobnjak ne samo to...ne znam da li si znao, u fabrici u Lajpcigu gde se proizvodi i3, kompletna ta proizvodna linija se snabdeva elektricnom energijom dobijenom iz vetrenjaca.
Takodje fabrika u USA gde se proizvodi karbon fiber se snabdeva el. energijom iz hidroelektrane. Dakle, zaista ekoloski:)