
Kako prenosi Tanjug, nemački proizvođač automobila Folksvagen odustao je od ambicija da postane najveći svetski prozivođač vozila i sa "trona" zbaci japanskog rivala Tojotu.
"Za mene ta opsesija brojem prodatih vozila i ambicija da se stalno postavljaju novi rekordi nema smisla. Za mene nema preterane razlike u tome da li smo na prvom, drugom ili trećem mestu po obimu prodaje", izjavio je novi izvršni direktor VW-a, Matijas Miler za nemački nedeljnik Virtšaftsvohe, a prenela agencija Frans pres.
VW je pogođen najvećim skandalom u svojoj istoriji od septembra, kada je priznao da je u 11 miliona automobila širom sveta ugradio softver za lažiranje vrednosti izduvnih gasova na laboratorijskim testiranjima.
Milerov prethodnik Martin Vinterkorn često je navodio da je cilj kompanije da prestigne Tojotu i postane najveći svetski proizvođač vozila do 2018.
Globalna prodaja Folksvagena je, međutim, u svetlu skandala u novembru pala za 2,2 odsto.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Nova ratna strategija.
Matijas Miler resio da golove zabija iz kornera.
"Za mene ta opsesija brojem prodatih vozila i ambicija da se stalno postavljaju novi rekordi nema smisla. Za mene nema preterane razlike u tome da li smo na prvom, drugom ili trećem mestu po obimu prodaje"
Apsolutno se slažem.
Zar je bitno da li je koji procenat gore-dole?
Sva ta "jurnjava" za prodajom mi je pomalo apsurdna...
Uvek će postojati BIG 3 ili 4 i to je to.
Poz
Nisu oni odustali nego ih realnost vraca unazad i sad moraju ponovo da se bave osnovom biznisa...
Kvalitetom proizvoda i profitabilnoscu...
U želji da se domognu No 1 mesta, su preterali, varali, sada će se smiriti na par godina, pa ponovo. Važno je napomenuti da VW ima puno pod brendova, a Toyota ja samo sa Lexusom, ako ne grešim
@Carobnjak
pa tako nesto. Mozda je Dejan mislio na nesto jeftinije kao sto su pominjali Wartburg. hehe
s mile
Imaju, ali su to uglanom luks brendovi koji su zvucna i najpoznatija imena. A ne kao Japanci sa nekim plastikanerima sa niskom cenom
S
ako VW predje na jeftinija vozila uz ovu odstetu "a la prevara veka", ima totalno da pukne!
S
Pa dobro, ima podosta Audi-ja ispod 40-ak hiljada što u USA ili jačim zemljama Evrope i Azije može da priušti svako ko je zaposlen.
Dalje, tu su SEAT, Škoda, pa i sam Volkswagen. I ovi dole nabrojani se mogu svrstati u "jeftine plastikanere" jer su sa cenom svi manje-više tu negde kao i Toyota.
Poz