home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, nemački proizvođač automobila Folksvagen odustao je od ambicija da postane najveći svetski prozivođač vozila i sa "trona" zbaci japanskog rivala Tojotu.

"Za mene ta opsesija brojem prodatih vozila i ambicija da se stalno postavljaju novi rekordi nema smisla. Za mene nema preterane razlike u tome da li smo na prvom, drugom ili trećem mestu po obimu prodaje", izjavio je novi izvršni direktor VW-a, Matijas Miler za nemački nedeljnik Virtšaftsvohe, a prenela agencija Frans pres.

VW je pogođen najvećim skandalom u svojoj istoriji od septembra, kada je priznao da je u 11 miliona automobila širom sveta ugradio softver za lažiranje vrednosti izduvnih gasova na laboratorijskim testiranjima.

Milerov prethodnik Martin Vinterkorn često je navodio da je cilj kompanije da prestigne Tojotu i postane najveći svetski proizvođač vozila do 2018.

Globalna prodaja Folksvagena je, međutim, u svetlu skandala u novembru pala za 2,2 odsto.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 764



Komentari

Nova ratna strategija.

Matijas Miler resio da golove zabija iz kornera.

Autor vojvoda 22 Dec 2015, 01:37

"Za mene ta opsesija brojem prodatih vozila i ambicija da se stalno postavljaju novi rekordi nema smisla. Za mene nema preterane razlike u tome da li smo na prvom, drugom ili trećem mestu po obimu prodaje"

Apsolutno se slažem.
Zar je bitno da li je koji procenat gore-dole?
Sva ta "jurnjava" za prodajom mi je pomalo apsurdna...
Uvek će postojati BIG 3 ili 4 i to je to.
Poz

Autor Raziel 22 Dec 2015, 02:44

Nisu oni odustali nego ih realnost vraca unazad i sad moraju ponovo da se bave osnovom biznisa...
Kvalitetom proizvoda i profitabilnoscu...

Autor goxy 22 Dec 2015, 06:50

I da izbace budžetni brend, odma bi postali No1

Autor Dejan L 22 Dec 2015, 07:59

U želji da se domognu No 1 mesta, su preterali, varali, sada će se smiriti na par godina, pa ponovo. Važno je napomenuti da VW ima puno pod brendova, a Toyota ja samo sa Lexusom, ako ne grešim

Autor s mile 22 Dec 2015, 11:22

Realno, nema sta!
Bravo VW! :)

Autor carobnjak 22 Dec 2015, 13:26

Deki L
gde ces veceg budzetasa od Skode?!?

Autor carobnjak 22 Dec 2015, 13:28

@Carobnjak
pa tako nesto. Mozda je Dejan mislio na nesto jeftinije kao sto su pominjali Wartburg. hehe

s mile
Imaju, ali su to uglanom luks brendovi koji su zvucna i najpoznatija imena. A ne kao Japanci sa nekim plastikanerima sa niskom cenom

Autor S 22 Dec 2015, 15:39

S
ako VW predje na jeftinija vozila uz ovu odstetu "a la prevara veka", ima totalno da pukne!

Autor carobnjak 22 Dec 2015, 16:44

S
Pa dobro, ima podosta Audi-ja ispod 40-ak hiljada što u USA ili jačim zemljama Evrope i Azije može da priušti svako ko je zaposlen.
Dalje, tu su SEAT, Škoda, pa i sam Volkswagen. I ovi dole nabrojani se mogu svrstati u "jeftine plastikanere" jer su sa cenom svi manje-više tu negde kao i Toyota.
Poz

Autor Raziel 22 Dec 2015, 20:20

I bolje sto je odustao, kvalitet i kvantitet retko du zajedno.

Autor B.M 23 Dec 2015, 10:27