
Kako piše list Danas, novi direktor fabrike Fijat Krajsler automobili Srbija (FCAS) u Kragujevcu je Alesio Leonardi, koji je na toj funkciji zamenio Frančeska Ćanću.
Kako je saopšteno iz FCA Srbija, Ćanćo će preuzeti drugu poziciju u Grupaciji Fijat Krajsler automobili.
"Alesio Leonardi je funkciju u Srbiji preuzeo nakon desetogodišnjeg ekspertskog i menadžerskog iskustva na najzahtevnijim pozicijama u okviru FCA Grupacije. Kragujevačka fabrika, kao mlada članica i jedna od najmodernijih fabrika u okviru FCA Grupacije, razvija se i unapređuje svoje poslovanje upravo kroz razmenu iskustava i znanja koje joj donose vrhunski evropski stručnjaci, poput gospodina Leonardija", navodi se usaopštenju FCA Srbija.
Silvija Verneti ostaje generalni menadžer kompanije Fijat Krajsler automobili Srbija, a Leonardi, kao i njegov prethodnik, biće direktor fabrike FCA Srbija.
Izvor: Danas.rs
Da, stize novi model - poslovanja. Menjaj direktora dok mozes.
E, ti direktori ... kada se setim onog prvog, kako na sajmu 2010. ubeđuju mediju da je „fijat punto klasik“ novi model, odnosno da nema veze sa „zastavom 10“.
Neko mi se valjda žalio da je oprema skromnija a cena veća.
De Filipis je na sajmu 2010., na pres konferenciji, novinarima koji su se žalili na siromašnu opremu „fijata punta“ u odnosu na „zastavu 10“, tvrdio da se ne mogu porediti ta dva automobila.
Bio je začuđen što se uopšte poređuju ta dva automobila, navodno je „fijat punto“ bio novi model.
Ne secam se toga, u svakom slucaju glupa i neosnovana izjava...
P.S. istina je da su Z10 i Classic imali razlicite pakete opreme
Kolega iz medije mi rekao posle konferencije, nije mogao da se načudi. Kasnije sam i pročitao negde, moraću da pretražim.
Isti taj De Filipis je govorio o izvozu Punta u severnoafričke zemlje i za Rusiju (gde je sam kasnije i prešao, ako me pamćenje služi) ... ma da priznajem da ratovi koji su sledili pomalo ublažuju utisak da je zaista bio smotan.
Upitan kada će „Fijat“ da uloži obećana sredstva, rekao je da grupa od 50 stručnjaka koja je iz Torina došla sa njime, najbolje ulaganje.
Bar meni je bilo očigledno od početka da je došao da se provodi. Neozbiljno je npr. gurati priču da je „Fijat“ došao da u Srbiji uvede svetske standarde, a sa druge strane pustiti svoj novopečeni tadašnji FAS da daje oglase gde je uslikan „Grande Punto“ u ful opremi a reklamira se cena za kontingent klot modela.
(u gore navedenom primeru u vezi oglasa, ističem da *nigde* nije pisalo da je jedno auto na slici, a da je cena za drugu verziju)
U ozbiljnoj državi bi platili kaznu za takvo ponašanje.
Camiro
Svi nasi uvoznici koriste istu taktiku gde su u reklami fotke od full verzija a cene za bazne modele.
Kao sto se i reklamiraju akcije na bazne modele a u salonima oni nikada nisu ni boravili, ali tu su malo skuplje verzije itd.
Rukovodioci se menjaju, a problemi ostaju isti pa čak sve veći pošto mazanjem očiju problem neće biti rešen već merama koje će doprineti tome da FCAS konačno počne da stvara profit za sebe i svoga suvlasnika. Kada se to dogodi, ovaj veliki gubitaš, koji je veći od svih dosad, može biti veliki zamajac pošto FCAS je još uvek samo veliki zamorac.
@carobnjak
Ne poznajem zakon te oblasti u Srbiji, ali me ne bi čudilo da je i ovde to protivzakonito ukoliko ne postoji rečenica da auto na slici ima dodatnu opremu koja nije uključena u ceni.
Kada je to radio i FAS, bar da nisu prosipali jeftinu priču kako je to „naš Fijat“ kojem smo eto zahvalni jer uvodi svetske standarde, „Fijat je došao kući“, itd. itd.
@CaMIRO
Pored svake od tih slika napucanih modela na reklamama stoji "Slika vozila je uopsteni prikaz" ili "slika (automobila) je simbolicna" i na taj nacin se ograde, ali realno to nije u redu... dok u ozbiljnim zemljama razvijenog sveta stoji sitnim slovima da model sa slike/reklame kosta toliko i toliko i koji je to nivo opreme bez obzira ako je reklama za neku prodajnu akciju...