
Nova generacija BMW-ove Serije 7 će dobiti i 2,0 litarski četvorocilindarski turbo motor, i to u baznoj verziji 730Li namenjenoj kineskim kupcima.
Radi se o motoru B48 sa 252KS i 350 Nm, koji dolazi umesto 3,0 litarskog šestocilindarskog atmosferskog agregata sa 258KS i 310 Nm iz stare generacije 730Li (F02).
730Li će se u prodaji na kineskom tržištu pojaviti u martu 2016. godine, a ostaje da se vidi da li će se kasnije pojaviti i na drugim tržištima.
S druge strane, u BMW-u planiraju i verziju M760Li sa V12 motorom koja se očekuje u poslednjem kvartalu sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Krenulo je.
720.
Ne može da se stigne S klasa, pa će i 720d da ubace verovatno, ali neće vredeti.
Samo da mu ne ture drajcilinder, onu polutku od motora, ćosavu. :)
Mislim da ce da pere S klasu na putu. 760 je drao S63. Ne moze Mecka da se vozi bolje od Bimera.
Aha, ima da pere, ali auspuhe. :)
U ovoj klasi je najvažnije vreme na stazi i da ima tonu hroma odnosno šljašteći kičerajski enterijer i eksterijer.
Posebno joj ide u prilog što izgleda kao napumpana trojka. :)
Možda su trebali još hroma da stave. :)
Šta je to što oni ne znaju , misterija zvana S klasa. :)
Nek ubace i 720d i opet neće ni primirisati prodaji S klase.
BMW fanovi pljuvaše tablet i hrom a sad im se ova mega šljašteća kičerica svidja.
Drajcilinder nek mu udenu. :)
Valjda je u ovoj klasi bitan miran rad motora i da moze lagano da povuce. U obe kategorije razdzudzuje konkurentski cetvorocilindricni dizel iz Stutgarta (kojem dodatni elektromotor od 35ks ne pomaze ni u jednoj od dve pomenute stavke posto i ne moze da ide samo na elektropogon, koji je pretpostavljam tu stavljen samo marketinski i da bi dodao masu, i samim tim "ucinio ga mnogo sportskijim"). Dakle, totalno ludilo da se merc fanovi uzjogunili zbog 150kg lakse sedmice sa 260ks, a u svojoj stali imaju dizel iste zapremine koji sa sve elektromotorom ne dobacuje ni 230ks izlazne snage. Zbog mase ove 7-ice koja ce sa tim motorom biti oko 1700kg, moci ce da povuce bolje od tenka S350d, na primer.
Ma steta sto u ovoj klasi nisu kupci napaljeni Djus fanovi, onda bi BMW bio u prednosti.
Barem ce crnci da se loze na hrom. :)
Ajde da se malo i nasalim sa napaljenim bmw fanovima koji ne razumeju sustinu ove klase.
Gde god da vidim ovu klasu, vlasnici se trkaju, slusaju Djusa , ulecu u krivine i spavaju na stazi. :)))
E zato, BMW nikad nece moci da primirise S klasi, zato sto u ovoj klasi treba komfor, elegancija, otmenost, prefinjeni luksuz, a ne crnacki hrom, sljasteci enterijer u koji moras da ulazis sa naocarama za varenje.
Eto neki porede hibrid dizel sa benzincem. :)
Sta ce mukica.
Bolje nek probaju da ubace 2,0d i 10-15 hiljada manju pocetnu cenu pa nek probaju da ostvare makar 70% prodaje S klase.
Neki su toliko plitki i napaljeni da su verovali da ce 7-ca biti skuplja 20-30 hiljada od S klase, pa se radovali ovde, tuga.
Jad i beda, sta sve neki nece raditi samo ne bi li zaradili za sendvic. :)
760i je prao S63. Cak je i Top Gir imao emisiju o tome. Moze S klasa da bude 5 puta udobnija, Bmw se bolje vozi i to je tako. Odavno si dokazao godiste Pitunga. Kapiram da si JK fan pa da te i skontam. Ovako ne mogu.
NR
Ti si Djus fan 100%.
Cim imas takve izraze "prao" itd.
Nije ti jasno zasto S klasa "pere" 7-cu sa prodajom.
Ne cudi me.
To je zato sto kupci S klase nisu ovo :
https://www.youtube.com/watch?v=95VBN140FhA
Vi mislite da se ova klasa kupuje za stazu itd, ali trziste vas demantuje.
Prijatno.
pit
i ne rece mi koji auto ima mirniji i tisi rad: cetvorocilindricni dizel ili cetvorocilindricni benzinac. Niko ne pominje ubrzanja od semafora do semafora, vec da auto moze da povuce, da pretekne i ako treba utekne. I slicno pitanje kao i gore: koji ce auto bolje da utekne: 1750kg benzinac od 260ks ili 2000kg dizel od 204ks + smesni elektromotor iz dron igracke od 30ks?
I naravno svi zaboravljaju da je ovo model samo za Kinu.
Meni je totalno ludilo da zagrizeni fan mercedesa koji je imao 2-tonski supr brundavi dizel od 204ks (sada to isto + dron) nesto komentarise za auto od 1750kg sa superugladjenim benzincem od 260ks....bezveze...
Na nemackom testu, S500 4 Matic je imao 2080 kg, 750i X drive oko 2050. Dok je A8 4.0 TFSI imao najmanje 2015 kg.
NR
Realno, onaj S63 je V8 atmosferac a 760 je V12 bi turbo. Posle je S63 dobio V8 bi turbo, druga bi se pesma pevala. I da znas da Mecka ima plus S600 i S65. :)
Ovaj novi S63 sa 585 ks i 4 Matic ne vidi nista pred sobom. Realna prica,
Znam da ima. Nisam obratio da je V8. Mislio sam da je V12. Mada tu je prevelika razliku u konjazi u korist Mercedesa. Cekamo najjace nove modele pa cemo da uporedimo. Nisam kao Djus fantunga. :D
toma
Ti si stvarno redak slučaj.
Ma nije valjda da benzinac radi mirnije i tiše od dizela ?
Otkrio si rupu na saksiji.
Ti napišeš da je neko nešto rekao i onda sam veruješ da je zaista tako pa repliciraš sam sebi ! :)
Show.
S klasa dizel hibrid je prvenstveno za malu potrošnju, pa će tako duplo manje trošiti od 720i.
Isto košta kao 3,0 dizel, ko hoće jače i brže ima S350d.
Da ne pričam o benzinskim varijantama.
Na kraju krajeva, nije bitno šta mi pišemo ovde, koliko imamo godina, tržište kaže svoje, a znamo kako stoje stvari.
Pa nek se svako sam pronadje, u koju grupu spada, da li onih što maštaju ili oni koji samo zapažaju rezultate na tržištu.
Usput, tržište i govori šta treba, namena itd.
Ja sam još ranije govorio da će morati da ubacuju 2,0 verzije u trci za prodajom, ali neće im ni to pomoći.
Ja još jednom kažem da je u ovoj klasi najbitnije nešto drugo nego što BMW fanovi misle i ne shvataju, ne vredi im ni tržište kao pokazatelj, pa onda nek misle šta hoće.
Mene samo čudi da se pojedini BMW fanovi koji su se gnušali na malo hroma, sada oduševljavaju sa tonu hroma i šljaštećeg enterijera a do juče su nam pisali kilometarske komentare pljujući 10% od onog što ima nova 7-ca.
Pa se onda neki primaju kako je 7-ca skuplja 20-30 hiljada od S klase, raduju se, a pišu pre toga kako im nije bitno ko je skuplji već drugima pripisuju to ( po navici ).
Razumem ja BMW fanove da im je teško, S klasa je kralj segmenta oduvek, neosvojivi bedem.
Kad se kaže Mercedes pomisliš na S klasu.
Kad se kaže BMW pomisliš na 3-ku.
To je ta razlika.
Nema tu prodaja nikakve veze. Normalno da ce dekica da kupi S klasu. Navikao covek na traktor. Ceo zivot ga je vozio.
U normalnim zemljama retko je moguce da mladi koji rade i zaradjuju (ne kradu ili se bave nekim malverzacijama), kojima se "obracaju" kampanje nekih proizvodjaca, mogu sebi da priuste vozilo u E ili F-segmentu, pa cak i premijum vozilo... u prilog tome i statistika koja kaze da skupa (premijum) vozila u proseku kupuju starije osobe preko 50-55 godina...
pit
za tvoju informaciju, sedmica i S klasa (limuzina) su u novembru bili na nesto preko 1000 komada razlike. A sedmici tek prvi mesec, tek jedna dizel varijanta, 750 jos nije izasao bez xDrive-a, na mnogim trzistima se nije ni pojavila. Na prolece stizu 740d, 740e (sa 100ks elektromotorom, dakle ne dronom od 27ks), ....moj savet ti je da pocnes da pakujes kofere ovde na blogu...S klasa se u zadnjih nekoliko meseci prodaje 30-40% manje nego prosle godine u isto vreme....dakle, bedem je pao, bedem je pao, prijem....
ps. ja kad se kaze mercedes pomislim na taksi i gerontologiju....cccc
"Ja još jednom kažem da je u ovoj klasi najbitnije nešto drugo nego što BMW fanovi misle i ne shvataju, ne vredi im ni tržište kao pokazatelj, pa onda nek misle šta hoće."
Pa sta je bitnije mirnija voznja, komfornija voznja,
Eno ti testova u autozeitungu, autobildu, automotorundsportu. Pogledaj sva tri testa. Na dva sedmica pobedila, u sva tri testa sedmica komfornija. S klasa pobedila u AMS-u i ako hoces da ti pronadjem zakljucak da bude tacno od reci do reci, ali ide ovako:"Sedmica je stigla S klasu po komforu, dinamika voznje je podrazumevano bolja, ali neki sigurnosni sistemi koji su kod S klase serijski, kod sedmice se skupo doplacuju, pa pobeda ide S klasi". Naci cu posle pa cu da okacim.....
I sta ti tu nije jasno...mozda je ostao jos imidz S klase....ali i to se polako menja....znamo sta je npr. bilo sa peticom i e klasom do pre 6 godina, i posle....pornografija!
pit
Evo i zakljucka iz AMS-a, sa google prevodom:
"When total comfort of sevens draws just past the S-Class, is also almost hyper agile. Why he does not win? Because BMW can pay many safety extras."
A evo i linka ka testu:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/neuer-bmw-750i-vs-mercedes-s-500-audi-a8-10226488.html?show=2
Dakle, nije u pitanju AutoBild vec Stutgatski AMS.
I sta ti posle ovoga nije jasno?
toma
Znaci potpuno nova 7-ca ne moze protiv S klase koja se prodaje vec vise od 2 godine i preko 200 000 kom prodatih, pokupovali vec svi koji su hteli.
I naravno opala malo prodaja a potpuno nova 7-ca u jeku opet nema sanse protiv toga. :)
7-ca sta uradi 2016-e, to ce joj biti najveci uspeh, a onda stize i novi A8 koji ce joj otezati posao.
Svakako da 7-ca moze samo da masta S klasu.
S jos malo stize restajling, a potpuno nova 7-ca ne drzi korak sa autom sa kraja 2013-e.
Ode mast u propast..
Orlo
to sto ti pricas moguce je upravo u nasoj, a ne u normalnim zemljama. U normalnim zemljama je to vazilo, ali pre 20 godina. Ne kazem da su u pitanju klinci od 20 i kusur godina, ali je zadnjih godina sve vise ljudi u razdoblju od 35-45 koji sebi mogu da priuste ovakva ili slicna vozila....
@toma
Bio je na netu, kacio sam odavno, prosek kupaca bas tih premijum marki, nadam se da cu naci ponovo da postavim... Mercedes je imao najvise (57 ako se ne varam), a za njim BMW, ali je razlika samo par godina... potrudicu se...
Orlo
ma znam ja to....52 godine je prosek kod BMW-a....ali ti pricam da je zadnjih godina mnogo vise mladjih nego nekada koji mogu da priuste tako nesto.
Slazem se i sa Orlom generalno ali i sa tomom ovde.
Generalno naravno da vecinom kupuju stariji skuplja kola.
Medjutim u normalnoj zemlji, moguce je i da relativno mladji kupe takav automobil.
Dobra plata ili firma koja dobro krene i posluje, zasto ne bi mogao da uzme skuplji auto, makar na kredu.
"Ma steta sto u ovoj klasi nisu kupci napaljeni Djus fanovi, onda bi BMW bio u prednosti.
Barem ce crnci da se loze na hrom. :)"
MB,
Ipak MB brand ostaje broj 1 brand za takve:
http://s7.postimg.org/hn4djtibv/o6nmi7_N.png
https://ionetheurbandaily.files.wordpress.com/2012/11/saigon-mercedes.jpg
http://wordpress.carthrottle.com/wp-content/uploads/2009/04/twista-mercedes.jpg
Samo da je beli Merc i lančuga Eeeee :) Odlika pojednih populacija.
Poz
Raziel
Stvarno ?
Crnaca i repera nema u Rolsu, Bentliju ?
I sta cemo onda.
Ili u BMW-u, Audiju, Lexusu, Ferrariju, Lambu, Bugatiju, tj svima.
Ture im odma ogromne hrom felnetine.
Ja govorim o prosecnom kupcu, pogledaj prvu S klasu na koju naletis i videces da je vozi biznismen.
Cudi me da nisi stavio ovu sliku recimo :
https://driveeuropenews.files.wordpress.com/2013/08/putin.jpg
uostalom, zna se dobro klijentela Merca, mozes ti da nadjes svakakve primere za sve.
Recimo ona Kineskinja sto vozi roze Lambo, pa ti odatle mozes da izvuces zakljucak da je Lambo za devojcice i u roze boji. :)
Nisam video Putina, mislio sam da njega isključivo vozi šofer... :)
Nisam ništa loše mislio, ali eto slažem se da je malo bezveze generalizovati.
Prosečan skorojević će svakako kupiti najskuplje od onoga što vidi u salonu.
Inače nisam pristalica "budženja" lukuznihauta, stavljana televizora u vrata 150" felni i sl. :)
Poz
252 "konjica" u seriji 7 su vise nego dovoljna.
I 200 hp sasvim solidno povuce vozila te tezine.
Znam da je bolje kad je motor jaci, pa 300 konja, 6 cilindara, ali realno da li je neophodno? Retka su ta vozila na nasim putevina koja bi parirala tom bmw-u sa 252 hp, a jos redji putevi na kojina taj bmw mize pokazati koliko je brz, a da se ne rizikuje zatvorska kazna. Uz to ima I ekologiju, potrosnju I troskove odrzavanja nacsvojoj strani.
Sto se mene tice, I 200 hp je dovoljno.
Kad je to 250 "konja" postalo malo, za bilo koju klasu?
@Damko
Vaistinu je tako! :)
@MB
Dobro, generalizovao sam nepotrebno, naravno da ima mladjih koji dobro zaradjuju u svom biznisu, to je normalno, ali hocu reci da su obicno to stariji kupci, njih najvise ima, koji posle vise decenija rada, kada se skuce izvedu decu na put, onda priuste sebi ovako nesto...