home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, francuska automobilska kompanija Reno opoziva 15.000 vozila pre puštanja u prodaju kako bi proverila njihove motore.

Ovakva vest dolazi samo dan nakon što je Reno obećao akcije za smanjenje emisije štetnih gasova.

Reno se "posvetio povlačenju izvesnog broja vozila, odnosno 15.000 automobila, kako bi ih proverio i popravio, tako da sistem za filtriranje funkcioniše na svim temperaturama", izjavila francuska ministarka saobraćaja Segolen Roajal

"Novi automobili moraju da zadovoljavaju norme. Za pravilnu popravku motora potrebno je pola dana", dodala je ona.

Reno je u ponedeljak obećao da će u narednih nekoliko nedelja predstaviti tehnički plan za smanjenje emisije štetnih gasova u njegovim automobilima, nakon što je komisija, imenovana na zahtev francuske vlade, saopštila da dizel automobili Renoa nisu prošli na testovima za merenje emisije štetnih gasova.

Komisija je testirala automobile osam stranih i francuskih brendova, i na kraju je zaključila da Renoovi automobili emituju najveće količine ugljen-dioksida (CO2) i azotnog oksida, kao i vozila još nekih stranih brednova, navodi Frans pres

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault

DOPUNJENO: Renault povlači 15.800 Captura

Kako pišu Vrele Gume, Renault povlači 15.800 Captura da bi popravio sisteme kontrole izduvnih gasova, a u isto vreme će ponuditi dobrovoljno unapređenje sistema za oko 700.000 vozila. Očigledno je da francuska marka želi da izbegne Volkswagenovu sudbinu.

Opoziv se odnosi na modele sa 110 ks. Renault će takođe ponuditi modifikaciju softvera za sporna vozila, da bi se redukovali nivoi azotnih oksida.

Ispravke na motorima će biti dostupna za vozila sa Evro 6 dizel motorima, rekao je Tijeri Bolor. „Mi ne varamo, samo se usklađujemo sa normama, i ne pokušavamo da prevarimo kupce“, dodao je on.

Francuski „Les Echos“ je izvestio u subotu da su Renault, Ford i Mercedes-Benz došli „pod lupu“ vlasti nakon što su se pokazala odstupanja vrednosti između realnog saobraćaja i laboratorijskih testova, kada je reč o nekim dizel modelima. Captur, Espace i neimenovani SUV su imali nivo emisije azotnih oksida znatno iznad dozvoljenog, piše „Les Echos“. Francuska je započela istragu u vezi sa dizel modelima nakon što je VW priznao da je manipulisao sa spornim softverom.

Francuska istraga je uključila 100 nasumično odabranih vozila, uključujući 25 Renaultovih primeraka. Renault je izjavio da testiranje neće rezultirati daljim povlačenjima vozila.

Francuska marka je izgubila 3,3 milijarde evra tržišne vrednosti od kada je obelodanjeno da je policija upala u tri objekta kompanije u Francuskoj.

Popravljanje filtera na Capturu zahteva oko pola dana po motoru. Nekorektni filteri su se aktivirali između 17 i 35 stepeni Celzijusa. Evropski testovi se obavljaju pri temperaturama između 20 i 30 stepeni Celzijusa, dok su stvarne prosečne temperature u Parizu dosta niže. Prosečne dnevne temperature su bile iznad 17 stepeni samo između maja i septembra.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 792



Komentari

@Rendzo
Reno - unistitelj francuskog vazduha, zagadjivac francuskih vinograda i tvorac francuskih sobarica, pravi najbolje i najcistije motore na svetu! Dci zakon, 4 mesta prazno pa onda niko! :)))

Autor Optimus Prime 19 Jan 2016, 13:56

ali za razliku od "nekih drugih" nije varao "dodatnim sredstvima za fiktivno prikazivanje" odgovarajućih ispusta ;)

Autor drugmirko 19 Jan 2016, 14:03

Sve je ovo lov na veštice. Da li neko može da pretpostavi šta bude sa ovim filterima posle 100 kkm? A gde uopšte nestane čađ iz njih. To je kao usosivač, skuplja prašinu, pa onda domaćica tu prašinu istrese komšinki.

Autor frenki 19 Jan 2016, 14:18

Ja očekujem adekvatnu kaznu za Renault.

@frenki
Čađ nestane tako što ih sagori visoka temperatura u toku procesa regeneracije DPF. Produkt je CO2.

Autor meganed 19 Jan 2016, 14:28

@meganed
to sagorevanje čađi pri regeneraciji je tako smešno fiktivno, da je glupo raspravljati. Jesi gledao kako "burgija" kad se dimwak zapali? Kako dim kumbara? E to ti je "regeneracija".
Tako burgija i dizel kad radi regeneraciju.
A Reno je kriv jednako ko svi drugi, baš ni manje ni više, sem VW koji je bio malo "pametniji".
Reno ugrađuje DPF filtere koje pravi par firmi za sve proizvođače.
Ako ćemo o zagađenju, još od Golfa 1 1.6 dizel, VW je najveći trovač na planeti, bez premca, a ovo danas što se događa, je samo nastavak tradicije u istom maniru.

Autor frenki 19 Jan 2016, 14:35

Koji je ovo Reno na slici? Baš prelep automobil.

Autor frenki 19 Jan 2016, 14:37

Iz ove vesti se uopšte ne vidi "opis problema".
Inače, kada su dizeli u pitanju, ja bih merenje kod njih izvodio u trajanju koje uključuje i regeneraciju DPF-a, jer ne može da se zanemari činjenica da i ta "regeneracija" predstavlja "redovan deo namenske upotrebe". A tada "ubiva" sve oko sebe :)

Autor moron 19 Jan 2016, 15:09

Za multijet motore su rekli da trosi vise od konkurencije, e sad ce da vidimo ko je bio posten...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 16:12

Bar ne zagadjuju kao Vw.Cim nema drakonskih kazni odstupanja su minimalna od dozvoljenih.

Autor Renault Terminator 19 Jan 2016, 17:03

Ov avest na VG malo drugačije zvuči:
http://www.vrelegume.rs/vesti1/renault-povlaci-15800-captura-aktuelno/

Autor moron 19 Jan 2016, 20:11

http://media.renault.com/global/en-gb/renaultgroup/media/pressrelease.aspx?mediaid=74816

Autor meganed 19 Jan 2016, 21:21