
Svetska premijera novog Jaguarovog modela F-Pace je održana još u septembru prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu, a nedavno je u Velikoj Britaniji i zvanično startovala njegova proizvodnja (prvi primerak je inače u Italian Racing Red boji).
F-Pace je napravljen na istoj platformi kao i XE i XF sedani, a kako se kaže u saopštenju unutrašnjost je "široka i prostrana", sa dovoljno prostora za pet putnika i njihov prtljag (u unutrašnjosti treba istaći i 10,2-inčni ekran osetljiv na dodir).
Što se dimenzija tiče, F-Pace je dugačak 4731 mm, širok 1936 mm, visok 1652 mm, međuosovinsko rastojanje je 2874 mm, klirens 213 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 650 litara.
U paleti motora su 2,0 litarski dizelaš sa 180KS, pa 2,0 litarski benzinac sa 240KS, zatim 3,0 litarski dizel koji razvija 300KS i 3,0 litarski benzinski motor u verzijama sa 340KS i 380KS (ovaj poslednji od 0 do 60 milja na sat / 96 km/h ubrzava za 5,1 sekundu i može do el. ograničenih 250 km/h).
U gami su varijante sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka, manuelni i automatski menjači, a kupci mogu da biraju između verzija Pure, Prestige, Portfolio, R-Sport, S i First Edition. Osnovna varijanta na britanskom tržištu košta 34.170 funti.
Što se težine tiče, kao primer se navodi dizelaš sa 180KS i zadnjim pogonom koji ima 1665 kg.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Zanimljivo da se na sajtu Jaguara i dalje nalazi XK:
http://www.jaguar.com/jaguar-range/xk/index.html
Mislio sam da je ukinut 2013.
Na Nemačkim sajtovima nema niti jedan primerak nov. S druge strane F-Type koliko 'oš...
Poz
P1,
Mene podseća na ovo:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Infiniti_FX50_S_(S51,_Facelift)_%E2%80%93_Frontansicht,_28._April_2012,_D%C3%BCsseldorf.jpg
Nedostaje mi onaj tradicionalni Jag look
http://www.automania.be/files/Image/articles/jpg/jaguar-XJD06_03_E.jpg
http://ipocars.com/imgs/a/c/j/g/k/jaguar__xj8_4_2_executive_dream_state___full_2006_3_lgw.jpg
http://images.gtcarlot.com/gtgallery/45387494-640.jpg
S-Type mi je na primer bio jako interesantan svojevremeno zajedno sa X-Type. Nisu bili "tradicionalni" ali su delovali izuzetno moderno za svoje vreme i vrlo luksuzno za svoje klase.
Novi XE i XF em deluju već zastarelo em ni u unutra nisu "Bog zna šta"...
Poz