
Kako prenose pojedini američki mediji, u Toyoti su odlučili da posle 13 godina na tržištu ukinu brend Scion.
Treba naglasiti da ova vest još nije zvanično potvrđena, ali pojedini izvori tvrde da će ova marka uskoro biti ugašena. Kako stvari sada stoje, zvanično saopštenje se može očekivati još u toku dana.
Do tada, ovde podsećanje da je Scion lansiran 2002. godine (modeli xA i xB), dok je najbolja prodaja zabeležena 2006. godine kada je plasirano više od 175.000 vozila. Za poređenje, prošle godine je prodato 56.167 Sciona.
Problem je takođe i u tome što Scion u stvari i nije uspeo da privuče mlade kupce iako je reklamiran kao brend za mlade ljude, pa neki podaci kaže da njihov kupac u proseku ima 49 godina.

Toyota planira da zadrži deo zaposlednih sve do avgusta, dok se ne prodaju svi modeli kod dilera, dok će oni koji će biti otpušteni morati da ponovo konkurišu za posao u Toyoti.
Scion inače u svojoj ponudi trenutno ima pet modela, i to FR-S, tC, xB, iM i iA, a očekivalo se da će dobiti i svoju verziju Toyotinog crossovera CH-R.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pitamo li se zasto. Isti kao Toyota, samo uvek zastareli. I cemu onda Scion. Iz koje godine je XB, jel pre Hrista?
Lepotica Auris koja nikom ne treba kao ni Mazda 3 pod tudjom znackom!
Toyota je sama kriva jer su poslednjih godina bas zapostavili scion. kada je scion debitovao bio je bas popularan medju mladjarijom jer je bio drugaciji. dugo vremena nisu osvezavali ponudu, a kada su je konacno osvezili sve sta su uradili je dodali su evropske toyote i tudje modele u svoju ponudu.
@mile
To ima veze i sa raznoraznim aftermarket mogucnostima koje je i sama Toyota promovisala, zatu su i dolazili sa radio aparatima koji se lako menjaju za aftermarket unit i sl.