Pitanje je difinitivno pogresno, i treba ga preformiulisati mozda kao: Da li je ovo posledica onog rekordnog roka, kojim su se hvalili, i koji je bio neophodan za razvoj Giullie?
Mada ako noviji Ferrari-ji, ili Maserati-ji gore redovno, zasto ne bi i jedna Alfa Romeo... jer to je ta loza... :)
Ovo je prototip, koji se testira da se ovakve stvari ne bi dešavale kada krene serijska proizvodnja. Sasvim normalna pojava.
12:59
Sa je ovo no provokacija?
Ali se nisam upecao! :)
Ajde budi fer pa podji od sebe...
P.S. ja sam to rekao za kompletnu gamu Alfe za americko trziste koja se odlaze po koji put, a zna se da Ameri drze kapital, sasvim logicno!
Giuliu nisam pominjao...
čarobnjak
Pa čekaj, ko drži Alfu i čija je ?
Ima li je na Evropskom tržištu ?
I ko je odgovoran za to.
Ameri sigurno nisu.
Pit
pa sta mislis od cijih para se finansiraju novi modeli?
Zasto li je Fiat ulazio u shemu sa Krajzlerom?
Ne mislis valjda da je lova iz Srbije? :)
P.S. eto vidis kako i ti ispadas povrsan, pa ne razumes zasto pisem neke stvari...
carobnjak
Zar Fiat nije kupio Krajsler ?
I zar Djulija nije bila najavljivana, tj razvijena, a opet kasni.
Fiat je Alfin gazda, oni su odgovorni, nije Alfa ova na Krajslerovoj platformi pa da kasni zbog njih ili da su oni zabrljali nesto.
Nigde nisam procitao da Ameri finansiraju Alfu, osim mozda sto bi Mile to rekao. :)
Ali kako ne kasni LaFerrari ?
Prebacivanje odgovornosti na Amere mi deluje samo kao izgovor.
Alfa kasni, po ko zna koji put, oni su krivi sami.
Pit
koncentrisi se samo na lovu, bice ti jasnije...
Zasto Fiat ima prastare modele?
Zasto su svi modela Chrysler/Jeep obnovljeni?
Eto ti odgovor...
Sto ne nadjes sta kazu oni u Blumbergu ili kako vec bese, koji ti cesto citiras?
Cak sam cuo da iza ovog razotkrivanja prevare veka od strane saVWrsenog, stoje Ameri, pretpostavljas ko? :)))
carobnjak
Ne znam i ne pratim.
Ali ti si skoro ovde pisao da je Fiat spasio Krajslera.
Ako nisu imali dovoljno love, onda su trebali da se skoncetrisu na svoje modele a ne da kupuju druge.
Srdo niti bilo ko iz Alfe nije rekao da ce kasniti Djulija, koliko samo pomeraju, ljudi su poceli da se spradju.
Pit
imali su, secas se da je Chrysler bio pred bankrotom?
Serdjo je tu bio vidovit, nanjusio zlatnu koku i sad je muze!
Vrlo jasno...:)
Pit
mislim da su oni sprecili udruzivanje Fiata i Mazde, od pre par godina. Ono sto je od toga ostalo je MX-5/124 Spider...
Mozda je i bolje tako!
Toliko je dosadna, ruzna i nema nikakve veze sa bilo kojim Alfa Romeom do sad.
Ispade Mazda 6 bliza onome sto bi Alfa trebalo da je.
fiat je nedavno kupio preostale akcije chryslera tako da je sad kompletan vlasnik.
e sad, zasto su pare prvo investirane u americke divizije ... prosto - zato sto je americko trziste trenutno daleko jace od evropskog. drugi razlog je taj sto su znali da ako naprave solidan proizvod da mogu da povecaju i prodaju. dok u evropi svabe kupuju svoje, francuzi svoje, britanci svoje, tako da je udeo fiata ustvari jako mali bez obzira sta uradili. u americi bez obzira na losu reputaciju chryslera iz proslosti ljudi su ih opet kupovali jer su njihovi novi auti su odlicni (u sta sam se licno uverio)
Gledam ovu fotografiju, nekako ovi tockovi izgledaju smeno mali, premaleni (vizuelno) za ovu karoseriju odnosno visinu boka... mada verujem da ima za to dobro objasnjenje poput neke istorijske veze sa prosloscu kada su se koristili manji precnici tockova, ili da ako izgori ceo auto celokupni troskovi budu manji...
Salu na stranu, to je dobro kada su u pitanju troskovi za nove pneumatike za vlasnike...
@mile
I postoji jos jedan razlog. Brzina povratka investicije. Cena prosecnog vozila koje oni prodaju u USA je oko 30k, dok je u evropi to pre negde 15-16k(najvise im se prodaju 500, 500L, Panda i Punto, sve jeftina vozila).
Orlo
ti se bas naostrio na Alfu? :)
Fordovac
kako moze biti dosadna kad jos nije ni stigla na trziste?!?
Ne prrestajes da fasciniras svojim izjavama! :)))
@carobnjak
Nisam, samo konstantujem... tebi ne deluje da su mali tockovi?
Orlo
znacu kad vidim uzivo, ovo je prototip...
I Tipo na fotkama deluje nekako naduvano i neskladno, a uzivo jako skladno i elegantno! :)
P.S. ne cini ti se da je previse spustena?
@carobnjak
Kada bi tako sudio o svim automobilima... :)))))
Jeste prototip, ali nije maskiran, pa da ne mozes da ocenis neke stvari...
Ne cini mi se da je preniska, za grtalicu za sneg je potaman, verujem da ce obican vozac biti ujedno i radnik komunalne sluzbe, pogotov ako se spusti onaj difuzor... mada iskreno sa RWD ne bi ja ni izlazio kada napada sneg... sacekao bi otapanje... ;)
Orlo
ako mislis da nisam dao komentar za fotku nove Alfe, gresis...:)
@carobnjak
Potrudicu se, cim se ti potrudis da svu mudrost skupljenu za odgovor sumiras u jedan komentar... ;)
Orlo
mislio sam na ovo:
"ili da ako izgori ceo auto celokupni troskovi budu manji..."
To nije na tvom nivou, moras priznati!
Sta treba da napisem u jednom komentaru?
@carobnjak
Samo sam posmatrao sam kroz prizmu prakticnog coveka, i ja bih voleo da su manji krajnji troskovi... :)
Ne zaustavljam se na njegovim komentarima tako da ne znam kakvi su, ali postujem cinjenicu da ih ti analiziras... :)
Znam da je nekima ovdje to teško prihvatiti, znam da mrzite Alfu što se kaže iz dna duše, no moram vam reći da je prvih 100 Giulia Q LE (Launch Edition) isporučeno.
Upravo sam dobio potvrdu od samoga Eduarda Pogee (vlasnik Pogea Racinga) da su mu dvije isporučene još 22.12.2015.
I to je onaj dio da razriješimo probleme sa razvojem.
Ima i drugi dio. Istina je da ta Giulia nije proizvedena na proizvodnoj traci gdje će biti sve buduće.