home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na početku je na spisku bilo ukupno 19 mogućih lokacija za novu Aston Martin fabiku (neki mediji su pisali da je u opciji navodno bila i Makedonija), zatim su u kompaniji tu listu smanjili na samo četiri mogućnosti (dve u Velikoj Britaniji, jednu na Bliskom istoku i jednu na jugu SAD-a), a sada je konačno saopšteno da će nova fabrika biti napravljena u južnom Velsu.

Tačnije, u novoj St Athan fabrici u Velsu (investicija je teška oko 200 miliona funti) će se proizvoditi serijska verzija Aston Martinovog DBX crossovera (najverovatnije će dobiti dodatni par vrata u odnosu na prošlogodišnji koncept).

Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio početkom marta 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment, i to vozilom sa elektropogonom i pogonom na sva četiri točka. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX concept predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu.

Pomenuti gospodin Palmer je medijaima još prošle godine otkrio i da bi kompanija trebalo da ima dovoljno novca da razvije gamu od ukupno sedam modela.

Palmer je najavio da bi gama trebalo da se sastoji od tri sportska modela (jedan od njih je novi DB11), dva Lagonda sedana, serijskog DBX crossovera, kao i sedmog, za sada misterioznog modela.

Kako stvari sada stoje, Aston Martin će svake godine predstavljati po jedan novi model, pri čemu će svaki imati životni ciklus od oko sedam godina.

Bez obzira na najavljene brojne novitete, Palmer namerava da proizvodnju ograniči na najviše 7.000 vozila godišnje, kako bi se sačuvala ekskluzivnost.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva / Theophiluschin.com



čitanja : 707



Komentari