
Honda je tokom sajma automobila u Ženevi i zvanično objavila evropske cene za novu generaciju svog sportskog modela NSX.
Dakle, novi NSX u Nemačkoj košta 180.000 evra, što je nešto više u odnosu na Porsche 911 Turbo (koji tamo košta 174.669 evra).
U Velikoj Britaniji novi NSX ima cenu od 130.000 funti, dok 911 Turbo treba da se plati 126.925 funti.
Honda će narudžbine za novi NSX u Evropi početi da prima od aprila, ali samo kroz ograničen broj ovlašćenih dilera, dok će isporuke startovati na jesen.
Podsećanja radi, novi NSX u SAD-u košta od 156.000 tamošnjih dolara, a prodaje se pod brendom Acura (automobil kombinuje twin-turbo V6 benzinac i tri elektromotora sa ukupno 573KS, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,0 sekunde).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad su najavljivali auto, rekli su performanse Ferarija 458, a cena Audija R8 prve generacije, a ispada cena druge generacije
@Jagr
Zato ce nestati kao Majbah :)
Ima ovo ime, ima dosta toga dobrog aliiiiiii, cena ce doooosta smanjiti prodaju. Vremenom kada vide smanjice je.
Previse se vukao po sajmovima kao koncept i onda je izbledelo iznenadjenje kad se pojavio. Medjutim, pogledajte jucerasnju epizodu Jay Leno's garage, on je prilicno odusevljen automobilom. Mada nije lik koji generalno pljuje, uglavnom je prilicno objektivan prema premijernim mkidelima.
Po meni nista specijalno poseban auto. Stavio bih ga u rang sa Nissan GT-R, ne bih ga mesao sa nekim premijum-istorijskim sportskim modelima.
Upravo, u rangu GT-R. Kao i prethodni NSX(mada tad nije bilo aktuelnog GT-R, ali to je taj "value" supercar momenat). S tim da je prethodni bio normalnije pozicioniran.
Nije originalan (GT-R jeste), nije premium brand(nesto sumnjam da bi neko izabrao ovo cak i u poredjenju sa "nizim" modelima premium proizvodjaca poput Mercedesa ili Porschea). Tako da... to je sto je, on je svakako planiran kao marketinski trik, s tim da mislim da bi s vise pricalo o njemu da je tipa jeftiniji, a u ogranem broju primeraka ili nesto (budimo realni oni ovo prodati nece, i ako prodaju to ce biti raznorazni dilovi jer niko ko ima pare za auto u ovoj kategoriji ne zeli kopiju starog R8 pod Hondinim znakom).
Ovaj auto nije segment GTR-a, ni cenovno, ni koncepcijski.
Ne završava se sve sa Nemcima.
Zašto ne bi neko kupio ovaj auto, ko recimo merka R8 ili druge konkurente.
Jedina sličnost ovog auta sa GTR-om je zemlja porekla.
Ko može da priušti Huracan, on neće gledati ništa ispod.
Da li neko treba da uzme redizajnirani R8 pre nego novu NSX ?
Neće se ovaj auto prodavati u ne znam kojim količinama, kao što se nijedan auto tog cenovnog ranga i namene ne prodaje masovno.
Auto je nov, atraktivan, hibrid, istorijsko nasledje, jedinstven u klasi.
Sumnjam da bi ovaj sa slike bilo koga ostavio ravnodušnim, posebno kritičare. :)
Ne znam zašto ovo nije OK cijena a za npr. R8 jeste? Budimo realni , ali Honda ima malo veću tradiciju u proizvodnji ovakvog tipa vozila od Audija.
Plus i prva generacija NSX-a cijenom je bila slična kao Porsche 911 ,iako je tada bila NLO za isti i puno viša od ostale japanske konkurencije.
Ispada da samo Japanci moraju prodavati hyper performanse po diskontnoj cijeni a samo Evropljani smiju uzmati pinku za isto...
Lexus ima LFA i LFC sada, zasto Honda ne bi imala tako nesto. Pogledajte cene LFA kad se pojavio..
Ovaj auto ima zajednicko to sto vredi koliko GT-R. To sto ga je honda pozicionirala vise u ocajnickom potezu da smanji gubitke njegove proizvodnje ne menja cinjenicu da ne vredi te pare.
Ajde onda navedi zašto R8 vrijedi više od GTR-a?
Da sad ne uzmamo druge , koji u odnosu na GTR-a , prodaju jaja mjesto bubrega...
Auto je brutalan :
https://www.youtube.com/watch?v=DMkps5bRIAE
https://www.youtube.com/watch?v=GUDLUSqfqxg
Neki bi trebali da malo pogledaju o autu, da ne lupetaju napamet.
Oni bi verovatno ovako nešto napravili po ceni Golfa GTI...
V6 twin turbo hibrid sa 3 elektromotora, 9 brzina duplo kvačilo, trenutno reaguje na gas, zvuk odličan, nema lag, tehnološki izuzetno napredan.
Aerodinamika kompleksna isto, nije ni čudo da hejteri negoduju. :)
Zato sto je Audi premiuju brand koji godinama usadjuje svoj marketing masi. I zato sto skorojevici (a samo takvi zele ovaj tip automobila) zele da im se dive. A selo se ne divi Hondi, kad Pera ima Audi.
Predominantna populacija koja kupje superautmobile su skorojevici u svojim 20im-40im(reper u Americi, seik u Aziji), a zatim slede muskarci u krizi srednjih i poznih godina i njihove "muze". Sad but true. Superautomobili nisu prakticni, ni udobni.
To stoji za Audija i njihov marketing , ima ljudi koji "puše" te priče , čak i ovde pojedici na forumu baljezgaju gluposti tipa , A3 je svemirski brod za Golfa 7 ili sam motor od R8 vrijedi više nego čitav NSX i slično...
I stoji da dosta kupaca ovakvog tipa vozila su skorojevići upitnog stila i opšte kulture , možda je i to jedan od razloga što je R8 pao na plodno tlo...
Ali ako već postoje takvi kupci za jedan R8 , onda vljda postoje i kupci koji prepoznaju tehničku i tehnološku superiornost jednog NSX-a koji je usput naslijednik jednog vozila , kojemu se divio čak i tvorac jednog McLarena F1 i u čijem je razvoju učestvovao najbolji vozač svih vremena , koji je bio superiorniji od Ferraria iz tog doba(348)
Ako to nije dovoljan heritage onda...
Ili što bi se narodski reklo , NSX nije repa bez korijena...
Prva Honda NSX je imala konkurenciju u vidu Nissana 300ZX Z32, Mitsubishija 3000GT i Toyote Supre. Inace, u toj grupi, samo je Honda dostizala 300 ks bez pomoci turbaca. Stvarno je bio auto za postovanje. Videcemo sta ce ovaj novi da uradi, zelim im srecu.
NSX je bila konkurencija 911-ici i 348 , a sa ovima ostalima je bilo zajedničko što su iz Japana.
Sama cijena je govorila sve , jer je tad bila egal sa 911.
Isuviše je bila prefinjena i tehnološki superiornija za ostatak japanske ekipe , iako pogled na papir što se tiče brojki ne govori
Đorđe
Zbog brojki su je i cesto mecali u uporedne testove sa ostatkom japanske ekipe, bez obzira na to sto je bila tehnoloski naprednija (alu monokok, itd.) a i konceptualno drugacija (ovi su imali motor napred). Imao sam nekoliko casopisa sa takvim testovima.
Honda NSX je bila premijum sportski automobil kao sto rekoste.Zamisljena prvo kao konkurent 328ici,pa 348ici,prvi serijski automobil sa aluminijumskim ramom vesanjem i motorom.Dosta duzi od 348ice, sa vecim WB imao je tezinu nesto manju od Ferrarija, a cenom je bio nesto jeftiniji, ali se smatrao dugorocno kvalitetnijim.Eksploatacija je to pokazala.Bio je tehnolosko cudo i konkurent Ferrariju i Porscheu naravno.Imao je sjajna aerodinamicka svojstva, neverovatnu preglednost za tu klasu a pored toga sto je na stazi bio konkurentan i 348ici i 911ci, u svakodnevnoj voznji je bio neverovatno lagan za upotrebu.On je mit i prodao se u skoro 20000 primeraka iako je bilo ako se ne varam predvidjeno da se pravi oko 1000 komada godisnje, isao je kao alva, bio je skup i vozili su ga bogati, a kao polovnjak drzi cenu kao i Ferrari a modeli iz 94-95 kostaju kao i R8 iz 2008-2009.Tako da ne znam o cemu govorite.Prvi primerak novog modela vec je prodat za 1.2 miliona dolara.