
Kako piše Mojauto, prošlo je više od deset godina od lansiranja „dačije logan“ a najveći svetski proizvođači još nisu uspeli da pronađu rešenje za borbu protiv rumunskog brenda koji je u rukama „Renoa“. „Dačija“ je uspela da maksimalno iskoristi svoj položaj i da u 2015. prvi put premaši proizvodnju od pola miliona automobila godišnje.
U bliskoj budućnosti nije realno očekivati da se pojavi „druga Dačija“ a čak je i „Folksvagen“ daleko od postizanja konkretnih rezultata koji mi mogli da najave proizvodnju novog „narodnog“ automobila za evropsko tržište. VW je još 2012. najavio mogućnost da izbaci modele (sedan, karavan i van) sa cenom između 6.000 i 8.000 evra ali u tom trenutku niko nije ni sanjao „Dizelgejt“ aferu. Ili, možda i jeste?
Član upravnog odbora „Folksvagena“, Jirgen Stakman, potvrdio je da priča o jeftinom automobilu, trenutno, nema realnu pozadinu. „Takav brend bi trebalo da se razvija do najsitnijih detalja. U nekim oblastima možemo da dozvolimo kompromise, ali u drugim ne. Recimo, bezbednost ne može biti dovedena u pitanje. Naša kompanija ima visoke standarde i potrebno je da, recimo u Africi ili Indiji, pronađemo kompanije koje mogu da nas isprate. To je u ovom tenutku nemoguće“, dodao je Stakman.
Izvor: Mojauto.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de